نیک جوناس موسیقی دان آمریکایی شیک پوش ترین مرد سال 2018 شد

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/03
نیک جوناس موسیقی دان آمریکایی شیک پوش ترین مرد سال 2018 شدبا نزدیک شدن به روزهای پایانی 2018 میلادی بهترین های هالیوودی نیز از سوی مجله های معتبر معرفی شدند. هرساله مجلات و سایت ها و برنامه های تلویزیونی مختلف به انتخاب شیک پوش ترین مردان و زنان سال می پردازند. پس از نظرسنجی های چندماهه توسط هزاران کاربر مجله GQ نیک جوناس به عنوان خوش تیپ ترین و خوش استایل ترین مرد سال 2018 انتخاب شد.
نیک جوناس موسیقی دان آمریکایی شیک پوش ترین مرد سال 2018 شد
نیک جوناس خواننده ترانه سرا موسیقی دان و بازیگر آمریکایی است که در سال 1992 متولد شده است. وی بیش تر به خاطر حضور در گروه پاپ راک جوناس برادرز شناخته می شود. وی به همراه برادران خود یک گروه موسیقی تشکیل دادند و آلبوم هایی را روانه بازار کردند که با موفقیت همران نبود. به همین خاطر او در سال 2013 از گروه برادران خود جدا شد و به صورت مستقل آهنگ ها و آلبوم هایی را روانه بازار نمود.

این موسیقی دان آمریکایی به تازگی با پریانکا چوپرا بازیگر و مدل هندی معروف ازدواج کرده است. آن ها مراسم عروسی باشکوهی را برگزار کردند.

سبک لباس پوشیدن نیک جوناس سبب شد که شیک پوش ترین مرد سال انتخاب شود. او انتخاب های ماهرانه ای برای ست کردن لباس خود دارد و با انتخاب های خاص و رنگ بندی های مناسب موجب تحسین طرفداران خود می شود. با نگاهی به سبک لباس پوشیدن این مرد جذاب می توان فهمید که انتخاب او کاملا درست و به جا بوده است.
advertising