بیوگرافی و عکس های مریلا زارعی بازیگر ایرانی

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/16
بیوگرافی و عکس های مریلا زارعی بازیگر ایرانیمریلا زارعی زاده 25 فروردین 1353 تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. وی خواهر بزرگتر ملیکا زارعی است. مریلا زارعی متولد شهر تهران و فارغ التحصیل صنایع غذایی از دانشگاه آزاد است. او یک برادر دارد که ساکن خارج از کشور می باشد .

با سریال کاراگاه در سال 1374 وارد قاب تلویزیون شد؛ فیلم پاتک نیز اولین تجربه سینمایی وی بود، حضور در فیلم دو زن تهمینه میلانی در سال 77 باعث شهرت و شناخته شدن وی شد .

خانواده ام بزرگترین منتقدان من هستند و البته مهمترین، واکنش خانواده ام به من جهت می دهد. هنوز هم مثل قبل برای شنمجیدن انتقادهای تندشان به گوشم و دغدغه رضایت آنها را دارم .
بیوگرافی و عکس های مریلا زارعی بازیگر ایرانی
مریلا زارعی با حضورش در موسسه مهر‌آفرینان و فعالیت به‌عنوان یك سفیر نیكوكار هواداران پروپا قرص‌تری پیدا كر، خودش در این مورد می‌ گوید : من فكر می‌كنم سفیر نیكوكار بودن از بازیگری خیلی سخت‌ تر است چون خیلی مواقع جاهایی می‌ روم كه هیچ بازیگر و هنرمندی را نمی‌ شناسند و نمی‌ دانند من هنرمند هستم و باید زمانی كه كنار كودكان و نوجوانان روستا هستم فقط به فكر این باشم كه كار خودم را بعنوان یك سفیر نیكوكار به‌ خوبی انجام بدهم و ‌به حرف‌ های كودكان و اموری كه آن‌ ها شدیدا به آن نیاز دارند توجه كنم

مریلا زارعی فعالیت در تلویزیون را با بازی در مجموعه تلویزیونی دبیرستان خضرا به کارگردانی اکبر خواجویی در سال 1375 شروع کرد. او در سال 1373 با بازی در فیلم سلام سینما (محسن مخملباف) وارد سینما شد و با مجموعه تلویزیونی کاراگاه (حسن هدایت) به دنیای بازیگری روی آورد.

و با مجموعه تلویزیونی هوای تازه (محمد رحمانیان) بیشتر شناخته شد. بازی در فیلم دو زن (تهمینه میلانی، 1377) یکی از شانسهای بزرگ او بود. پس از آن توانایی هایش را در واکنش پنجم (تهمینه میلانی، 1381) به رخ همگان کشید.

از دیگر نقش های درخشان وی می توان به بازی در فیلم سربازهای جمعه ساخته مسعود کیمیایی و درباره الی ساخته اصغر فرهادی اشاره نمود، که قدرت و هنر بازیگری خود را به نمایش درمی آورد.

فیلم های مریلا زارعی


ایده اصلی
سوءتفاهم
اسرافیل
زیر سقف دودی
بادیگارد
دختر
گیتا
شیار 143
چ
رژیم طلایی
همه چیز برای فروش
هیس!دخترها فریاد نمی‌زنند
ماهی سیاه کوچولو
خرس
خوابم می‌آد
جدایی نادر از سیمین
گزارش یک جشن
دیگری
کیفر
نیش زنبور
یک اشتباه کوچولو
درباره الی
شیرین
مدیوم
پریشانی
دعوت
خروس جنگی
آفتاب بر همه یکسان می‌تابد
اخراجی‌ها
دستهای خالی
نصف مال من، نصف مال تو
زاگرس
حکم
مجردها
زن زیادی
سربازهای جمعه
معادله
هم نفس
سیزده گربه روی شیروانی
واکنش پنجم
عشق فیلم
تکیه بر باد
دو زن
زن شرقی
روی خط مرگ
پاتک
advertising