بیوگرافی و عکس های منوچهر هادی کارگردان ایرانی

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/16
بیوگرافی و عکس های منوچهر هادی کارگردان ایرانیمنوچهر هادی زادهٔ 28 مرداد 1351 تهران کارگردان و فیلمنامه‌ نویس سینما و تلویزیون ایران است . وی پس از گرفتن دیپلم وارد عرصه هنر شد و کارهای متنوعی همچون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارکات را آزمود.

در سال 1385، اولین فیلمش، «تلاطم» را ساخت و در همین سال موفق شد 4 تله فیلم دیگر با نام‌های «آخرین روز ماه»، «تصادف»، «فرصت‌های فردا» و «کوچه محجوب» را بسازد که علاوه بر کارگردانی، نویسندگی آن‌ها را نیز عهده‌دار بوده‌است.

منوچهر هادی در 20 اسفنده ماه سال 1394 با یکتا ناصر ازدواج کرد.
بیوگرافی و عکس های منوچهر هادی کارگردان ایرانی
منوچهر هادی یکی از جوان ترین کارگردان های سینما و تلویزیون است که اولین بار با سریال دختران حوا و خداحافظ بچه به تلویزیون معرفی شد. خداحافظ بچه یکی از تجربه های خوب منوچهر هادی در تلویزیون بود که انگیزه زیادی برای کارهای بعدی به او داد.

منوچهر هادی علاوه بر تلویزیون در سینما هم یکی از چهره های پرکار است و در سالهای اخیر کارهای موفقی را روی پرده سینماها برده است. این کارگردان کشورمان این روزها مشغول ساخت فیلم رحمان 1400 است و سریال دلدادگان را در تلویزیون در حال پخش دارد.

به بهانه پخش سریال دلدادگان و ساخت فیلم رحمان 1400 مروری بر کارنامه موفق این کارگردان جوان داشته ایم که توصیه میکنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

یکی از جدیدترین کارهای تلویزیونی منوچهر هادی سریال دلدادگان است که این شب ها از شبکه سه سیما در حال پخش است. سریال دلدادگان با نام قبلی پاهای بیقرار به تهیه کنندگی ایرج محمدی داستان رویارویی دو خانواده را نشان می دهد و قربانیانش فرزندان آن خانواده ها هستند. آدمهای این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه های داستان این سریال است.

فیلم های منوچهر هادی


رحمان 1400
آینه بغل
کارگر ساده نیازمندیم
من سالوادور نیستم
زندگی جای دیگری است
دنیای پرامید
یکی میخواد باهات حرف بزنه
قرنطینه
عاشقانه
دل
دلدادگان
آمین
خوب بد زشت
خداحافظ بچه
advertising