عکس بهنام بانی و منوچهر هادی در دربی هنرمندان

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/16
عکس بهنام بانی و منوچهر هادی در دربی هنرمنداندربی نمادین استقلال و پرسپولیس با بازی هنرمندان برگزار شد. یکی از چهره‌های خبرساز بازی پنجشنبه بهنام بانی بود که یک گل هم به ثمر رساند و شادی گلش سوژه شبکه‌های اجتماعی شد. او پس از بازی با منوچهر هادی کارگردان پرکار سینما و تلویزیون عکس یادگاری گرفت.

بهنام بانی زادهٔ 11 مهر 1366 دامغان خواننده ایرانی است. وی در 8 سالگی قاری قرآن در صف مدرسه بود و از همان بچگی آرزوی خوانندگی و کنسرت را در سر داشت. دوران دانشجویی خود را در رشتهٔ مهندسی عمران در سال 84 در شاهرود آغاز کرد و از همان هنگام در زمینهٔ موسیقی فعالیت می‌کرد ولی به گفتهٔ خودش کامیابی‌ای نداشت و صدایش شنیده نشد. حمیدرضا حامی، ناصر عبداللهی و محمد اصفهانی خوانندگان مورد علاقه بهنام بانی می‌باشند.

منوچهر هادی زادهٔ 28 مرداد 1351 تهران کارگردان و فیلمنامه‌ نویس سینما و تلویزیون ایران است . از جمله سوابق هنری وی می‌توان به کارگردانی فیلم‌هایی نظیر «قرنطینه» ، «یکی می خواد باهات حرف بزنه» ، «زندگی جای دیگری‌ست» و «کارگر ساده نیازمندیم» اشاره کرد. منوچهر هادی در 20 اسفنده ماه سال 1394 با یکتا ناصر ازدواج کرد.
advertising