بیوگرافی اشلی جاد بازیگر هالیوود

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/12
بیوگرافی اشلی جاد بازیگر هالیووداشلی تیلر چیمینلا جاد زاده 19 آوریل 1968 بازیگر و فعال سیاسی آمریکایی است. پدرش تهیه کننده برنامه رادیویی ورزشی بود و پیش از اینکه اشلی به سن 4 سالگی برسد، خانواده را ترک کرد و به این ترتیب اشلی نزد مادرش بزرگ شد.

اشلی زمانی که 15 ساله بود، مادر و خواهرش موفق به ضبط موسیقی و متعاقب آن برگزاری یک تور گردیدند. اشلی در این مدت بیشتر در کنار پدبزرگ و مادربزرگش می ماند و گاهی هم به ازای هر ده لار، اتوبوس تور را تمیز می کرد. وی سپس در سال 1990 به هالیوود رفت و تصمیم به گذراندن دوره های بازیگری گرفت و پس از سالها تحصیل و کسب تجربه در این زمینه، موفق به گرفتن نقش کوچکی در فیلم vehicle Kuffs شد. اشلی بعدها در سریال پیشتازان فضا و همچنین خواهران خوش درخشید و توانست نام خود را بر سر زبانها بیندازد.
بیوگرافی اشلی جاد بازیگر هالیوود
وی در سال 1993 موفق شد بخاطر بازی در فیلم Ruby in Paradise از جشنواره فیلم ساندنس جایزه ای دریافت کند و پس از آن در فیلم مطرح Heat در کنار آل پاچینو و رابرت دنیرو حضور پیدا کند. اشلی جاد در ادامه روند موفقیت هایش در بازیگری برای بازی در نقش نورما جین در فیلم Norma Jean & Marilyn نامزد دریافت گلدن گلاب شد.

اشلی جاد قرار بود نقش مهمتری در فیلم Kuffs ایفا کند اما به دلیل اینکه از او خواسته شده بود در جلوی دوربین عریان شود، آن را نپذیرفت. او به دویدن، صخره نوردی، کوهنوری، یوگا، باغبانی و آشپزی علاقه دارد.

فیلم های اشلی جاد


مخمصه
دود
زندگی عادی
زمانی برای کشتن
ملخ‌ها
دختران را ببوس
مخاطره مضاعف
کسی مانند تو
جرایم سنگین
پیچ خورده
حشره
عبور از مرز
پری دندان
داستان دلفین
گمشده
کاغذ سمی مگس کش
سقوط المپیوس
ناهمگون
داستان دلفین ۲
بری
advertising