اهدای جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره آسیاپافیسیک به امیرعلی دانایی

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/24
اهدای جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره آسیاپافیسیک به امیرعلی داناییروز چهارشنبه مورخ 30 آبان1397 همزمان با مراسم افتتاحیه نمایش «شیروانی داغ» اثر جدید «ایوب آقاخانی»٬ مراسم اهدای جایزه بهترین بازیگر مرد پنجاه و هشتمین جشنواره آسیاپاسیفیک به «امیرعلی دانایی»برای بازی در فیلم سینمایی«آپاندیس» برگزار شد.
گفتنی است٬جشنواره سینمایی آسیاپاسیفیک که چندی پیش٬ پنجاه و هشتمین دوره آن برگزار شد از مهم ترین و معتبرترین جشنواره های سینمایی آسیا و جهان به شمار می رود.
نمایش تئاتر شیروانی داغ که اقتباسی از«گربه روی شیروانی داغ» اثر «تنسی ویلیامز»است٬جدیدترین تولید «موسسه پوشه هنر پارس»به حساب می آید و سومین همکاری #ایوب آقاخانی و امیرعلی دانایی در حوزه ی #تئاتر است.
مراسم اهدای جایزه این جشنواره به امیرعلی دانایی و افتتاحیه نمایش«شیروانی داغ» باحضور جمعی از هنرمندان و چهره های ورزشی و اصحاب رسانه٬ روز چهارشنبه 30 آبان در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر ٬برگزار شد.
امیرعلی دانایی که موفق به دریافت این جایزه شده بازیگر و مدلینگ متولد 24 دی 1359 از تهران است. از جمله فیلم هایی که او بازی کرده سریال کلاه پهلوی ،اشباح انزوا، آپاندیس و بی وزنی است.
advertising