فیلم درساژ در جشنواره شکایات و مکافات

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/08/12
فیلم درساژ در جشنواره شکایات و مکافاتفیلم سینمایی "درساژ" نخستین ساخته پویا بادکوبه در هشتمین جشنواره بین‌المللی جنایت و مکافات (International Crime and Punishment Film Festival) به نمایش در می‌آید.
این جشنواره در استانبول از 9 تا 16 نوامبر (18 الی 25 آبان) برگزار می‌شود. در این اکران که در بخش رقابتی فستیوال است، پویا بادکوبه کارگردان و نگار مقدم بازیگر نقش گلسا حضور دارند.
این فیلم سینمایی در جشنواره "جنایت و مکافات" برای دریافت جایزه Golden scale با فیلم‌هایی از کشورهای انگلستان، روسیه، ایتالیا، رومانی، کرواسی و فرانسه به رقابت می‌پردازد.
جشنواره "جنایت و مکافات" هر سال از منظر علوم و هنر سینما به طرح موضوعات مهم اجتماعی می‌پردازد. موضوع منتخب هشتمین دوره برگزاری این جشنواره، عدالت است.

"درساژ" به تهیه کنندگی روح الله برادری و سمیرا برادری که پیش از این در جشنواره جهانی فجر، برلین 2018 ،گرانادا ،سیدنی استرالیا ،شانگهای ،ملبورن، افق های نو لهستان، ساخالین، ونکوور، کپنهاگ ،پیونگ یانگ، فیلم های عرب و جهان اسلام آلمان و ملاقات با جنون تورنتو به نمایش درآمده و جوایز مهم و متعددی از جمله جایزه ویژه هیات داوران برلین، جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره شانگهای، بهترین فیلم جشنواره استرالیا و سیمرغ بهترین فیلم اول جشنواره جهانی فجر را دریافت کرده است.

‌‎در این فیلم سینمایی علی مصفا، شبنم مقدمی، هوشنگ توکلی ،علیرضا ثانی‌فر،علیرضا آقاخانی ،سیامک ادیب،جلال فاطمی ،لویی سیفی ،یسنا میرطهماسب ،باسط رضایی، به‌آفرید غفاریان ،شایان فصیح‌زاده، رامبد مطلبی و با معرفی نگار مقدم به ایفای نقش می‌پردازند.‌‎پخش بین المللی "درساژ" برعهده شرکت "دریم لب" به مدیریت نسرین میرشب است.
advertising