علی دایی پیشنهاد وزیر ورزش شدن را نپذیرفت

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/17
علی دایی پیشنهاد وزیر ورزش شدن را نپذیرفتعلی دایی در گفت‌وگوی مفصلی را داشته که در آن اظهار دارد که به او پیشنهاد سمت وزیر ورزش شدن را داده اند و او این پیشنهاد را رد کرده است.
دایی در رابطه با این که چرا با توجه به انتقاداتی که از نحوه مدیریتی فوتبال ایران دارد خودش پا به این عرصه نمی‌گذارد، گفت: من این کاره نیستم و نمی ‌توانم پشت میز بنشینم. نمی ‌توانم و حالم بهم می‌خورد. من در شرکتم هم یک بار پشت میز ننشستم. من نمی‌ توانم و از من ساخته نیست. من در زندگیم همین الان که مربی هستم خیلی از وقتم گرفته می ‌شود. زندگی من فقط فوتبال نیست و به خانواده ام هم باید برسم و به زندگی خودم هم باید برسم
علی دایی در ادامه صحبت هایش گفت: در کشور ما به غیر از این که برای ما مشکل ایجاد کنند کاری نمی کنند چه کسی جز مردم و آن بالایی پشت من بوده است؟ من هر جا بودم دنبال این بودند که یک مدلی ما را خراب کنند. کدام حمایت؟ من اصلا دنبال مقام و منصب و این چیز‌ها نیستم و اگر دنبال این‌ ها بودم دور قبل پیشنهاد وزیر ورزش شدن را رد نمی کردم. دنبال این چیز‌ها نیستم و من اهل سیاست نیستم. مدیر باید یک جوری سیاسی شود و یا اینوری یا اونوری، اما من آدم سیاسی نیستم و به همین خاطر هیچ وقت دنبال مدیریت نخواهم رفت.
advertising