بیوگرافی سعید کریمی بازیگر سینما و تلویزیون

مجلهسلبریتی ها

- 99/03/11
بیوگرافی سعید کریمی بازیگر سینما و تلویزیونسعید کریمی متولد 3 شهریور 1359 در شهر ری، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که با سینما بازی در جلوی دوربین را تجربه کرد سپس دستیاری کارگردان شد و حالا مدیر برنامه ریزی هم می باشد.

خانواده و شروع فعالیت سعید کریمی


یک برادر و یک خواهر دارد و اولین بار در سال 1368 وقتی 9 ساله بود بازیگری را با فیلم دندان مار به کارگردانی و نویسندگی مسعود کیمیایی تجربه کرد.
بیوگرافی سعید کریمی بازیگر سینما و تلویزیون

ازدواج و فرزند سعید کریمی


سعید کریمی در سال 1390 وقتی 31 ساله بود با خانم بنفشه صمدی دختر مرحوم یدالله صمدی ازدواج کرد که ثمره این زندگی پسری بنام آروند متولد مهر 91 می باشد

از جمله آثار یدالله صمدی کارگردان مراغه ای که سال 97 بعد از پیوند کبد درگذشت می تواند به سریال شوق پرواز و فیلم پدر آن دیگری اشاره کرد.

از بازیگری تا نویسندگی سعید کریمی


او در ادامه با فیلم مرضیه و فرار مرگبار در سال 73 فعالیت خود را ادامه داد تا اینکه از سال 1381 در مقام دستیار دوم کارگردان در فیلم بانوی من حضور داشت.
کریمی در سال 84 هم نویسندگی را با فیلم شهر آشوب تجربه کرد.
در نهایت کار حرفه ایش را بعنوان مدیر برنامه ریزی از سال 87 وقتی 28 ساله بود با فیلم کلانتری غیرانتفاعی شروع کرد سپس بعنوان دستیار در فیلم های پدر زنش حضور داشت.

سعید کریمی حضور در بچه مهندس 3


کریمی بعد از آخرین تجربه بازی کنار همسرش در فیلم پدر آن دیگری در سال 1393 به کارگردانی یدالله صمدی در ماه رمضان 99 با سریال بچه مهندس 3 به تلویزیون بازگشت.
او در این مجموعه نقش مسعود را ایفا می کند و همچنین کنار بازی، مدیر برنامه ریزی سریال را هم برعهده دارد

سعید کریمی دو آتیشه پرسپولیسی


این هنرمند یکی از علاقمندان فوتبال بوده و از هواداران دو آتیشه پرسپولیس می باشد و می گوید هر جای جدول که باشیم بازم اس تق لال رو له می کنیم.

بازیگری سعید کریمی::


سریال بچه مهندس ۳
فیلم پدر آن دیگری به
فیلم سینمایی سوغات فرنگ
فیلم سحرگاه پیروزی
فیلم ارابه مرگ
فیلم سکوت کوهستان
فیلم مرضیه
فیلم دندان مار

سعید کریمی دستیار کارگردان :


فیلم سینمایی در میان ابرها
فیلم سینمایی شهر آشوب
فیلم سینمایی بانوی من
advertising