کدام بازیگران ایرانی همسر خارجی دارند

مجلهسلبریتی ها

- 98/06/02
کدام بازیگران ایرانی همسر خارجی دارندسلبریتی ها همواره یکی از مورد توجه ترین اقشار در جامعه هستند و زندگی شخصی آنها زیر ذره بین مخاطبان و هوادارانشان قرار دارد. ازدواج ، بچه دار شدن و هر مساله ای درباره زندگی شخصی این چهره های مشهور برای هوادارانشان جالب است.همسر خارجی بازیگران ایرانی

شاید برای خیلی از مردم جالب باشد که بدانند کدام هنرمندان و بازیگران ایرانی همسر خارجی دارند؟ اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید حتما تا پایان این مطلب همراه ما باشید. ما شما را با همسر خارجی بازیگران ایرانی آشنا میکنیم.
کدام بازیگران ایرانی همسر خارجی دارند

احمد نجفی و همسر روسی اش


همسر احمد نجفی بانوی دورگه اوکراینی ـ روسی است که حدود 23 سال از عمر زندگی مشترکشان میگذرد. فرزندان این خانواده به نام های مریم ، دانیال و شایان است.همگی چهره و قد و قامتی شبیه به مردمان نژاد روس دارند.

نجفی درباره جریان آشنایی با همسرش که منجر به ازدواج‌شان شد، گفته است: سر قسمت فیلم کارآگاه علوی سال 75 که در اوکراین می‌ گرفتیم عاشق شدم. این عاشق شدن از جنس هل شدن هم نبود، خانمم مترجم بود و اتفاقا از سختگیری من سر کار بشدت هم عصبانی شده بود و حتی گریه‌ اش گرفته بود به هر حال ما نهایتا ازدواج کردیم.

یوسف تیموری و همسر تایلندی اش


یوسف تیموری با یک دختر تایلندی ازدواج کرده که نام فامیلیش را به‌نام خودش تغییر داده، همسرش راپان تیموری نام دارد.

او علت ازدواجش با یک زن تایلندی، را چنین بیان کرده است:برای بازیگری مثل من، ازدواج با یک دختر ایرانی کمی سخت بود. به دلیل اینکه ناخودآگاه زمینه ذهنی نسبت به میزان جدیت حرف های من داشتند که شاید دروغ است و من در حال نقش بازی کردم. واقعیت این است که به مسئله زندگی مشترک جدی نگاه نمی کردند یا کمتر این نگاه را داشتند.

همسر یوسف تیموری گفته است: اوایل فکر می کردم شاید یوسف به من دروغ گفته که بازیگری است که تا این حد شهرت دارد، شاید به خاطر اینکه در همه حال شوخی می کرد، می گفت و می خندید. جالب است بدانید روزهای اول فکر می کردم ممکن است با چند تا از دوستانش هماهنگ کرده که جلوی من از او امضاء و عکس بگیرند تا به نظر بیاید آدم معروفی است. اما بعد متوجه شدم که دروغ نگفته و واقعا یک بازیگر معروف و محبوب در ایران است.

این زوج صاحب یک پسر بنام آرمین هستند. اما چندی پیش یوسف تیموری در یک مصاحبه گفت که آرمین پسرش نیست پسر خانمش را به عنوان پسر خودش معرفی کرده است. این زن و شوهر پس از مشاوره گرفتن از پزشکان تصمیم گرفتند که واقعیت را به آرمین بگویند.

ساعد سهیلی و همسر فرانسوی اش


گلوریا هاردی و ساعد سهیلی در شهریورماه ۹۳ با هم ازدواج کردند اما با بازی گلوریا هاردی در سریال کیمیا ماجرای این ازدواج را علنی کرد. ساعد سهیلی پسر سعید سهیلی کارگردان معروف سینما است.

گلوریا هاردی گفت: چندین سال است در ایران زندگی می‌کنم و به این کشور عادت کرده‌ام،اگر قرار باشد بین ماندن و برگشتن به فرانسه یکی را انتخاب کنم، ایران را انتخاب خواهم کرد، من و همسرم اینجا راحت هستیم، خانواده داریم و کار می‌کنیم. او افزود: همه ایران را دوست دارم، به شهرهای مختلف مثل شیراز، کاشان، مشهد، اهواز و شهرهای شمالی سفر کرده‌ام، به نظرم هر شهری از ایران فرهنگ خاص خودش را دارد و انگار کشورهای مختلف را می‌بینی. هاردی ادامه داد: زندگی در این کشور کمی برایم سخت است اما هر بار یاد می‌گیرم که خودم راهم را پیدا کنم.
advertising