سارا بهرامی بازیگر فیلم دارکوب بهترین بازیگر جشنواره مالزی شد

مجلهسلبریتی ها

- 98/04/30
سارا بهرامی بازیگر فیلم دارکوب بهترین بازیگر جشنواره مالزی شدسارا بهرامی بازیگر موفق سینما و تلویزیون ایران در برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «دارکوب» به کارگردانی بهروز شعیبی، جایزه بهترین بازیگر جشنواره فیلم مالزی را دریافت نمود.
فیلم سینمایی دارکوب در شش بخش بهترین فیلم، بهترین کارگردان، بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر مکمل زن و بهترین بازیگر مکمل مرد نامزد دریافت جایزه از سومین جشنواره فیلم مالزی شده بود که در مراسم اختتامیه آن، سارا بهرامی توانست جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کند.

سارا بهرامی متولد بهمن ماه سال 1361 در اصفهان است. وی برای بازی در فیلم سینمایی دارکوب در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.
سارا بهرامی که از همان دوران کودکی خود در کانون های پرورش فکری نوجوانان در کلاس های نمایش شرکت می کرد در سال 1392 در سریال پروانه به ایفای نقش پرداخت. بازی زیبای او در این مجموعه تلویزیونی او را به شهرت و محبوبیت رساند.
او برای اولین بار برای بازی در فیلم ایتالیا ایتالیا به کارگردانی کاوه صباغ زاده نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر و جشن منتقدین و نویسندگان سینمای ایران شد.

فیلم سینمایی دارکوب چند روز قبل نیز جایزه بهترین فیلم از نگاه منتقدان و خبرنگاران سینمایی را از جشنواره زردآلوی طلایی ارمنستان دریافت کرده بود.
advertising