بیوگرافی و عکس های نرگس محمدی و همسرش علی اوجی

مجلهسلبریتی ها

- 98/04/17
بیوگرافی و عکس های نرگس محمدی و همسرش علی اوجینرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 9 فروردین 1362 در تهران است. وی اصالتا اهل سراب آذربایجان شرقی است. محمدی در یک خانواده 5 نفره بزرگ شده است و فرزند ارشد خانواده است. او یک خواهر بنام سارا و یک برادر کوچک تر بنام محسن دارد.
نرگس محمدی دارای مدرک کارشناسی رشته پرستاری است..
بیوگرافی و عکس های نرگس محمدی و همسرش علی اوجی

آغاز فعالیت حرفه ای نرگس محمدی


نرگس محمدی در حالی که در رشته پرستاری تصیل کرده بود اما علاقه زیادی به بازیگری داشت به همین خاطر تصمیم کرفت در کلاس های بازیگری شرکت کند. وی در موسسه بازیگری کارنامه ثبت نام کرد و زیر نظر پرویز پرستویی و رویا تیموریان بازیگری را فرا گرفت.

در سن نوزده سالگی در فیلم تنهایی باد بازی کرد اما خیلی دیده نشد. پس از آن در فیلم آناهیتا در سال 87 و ستایش در سال 89 به ایفای نقش پرداخت که بازی در مجموعه تلویزیونی ستایش باعث شد که به شهرت و محبوبیت برسد.

ازدواج و همسر نرگس محمدی


نرگس محمدی یکی از مهمانان برنامه دورهمی بود که در این برنامه اعتراف کرد که مدت هاست خواستگار ندارد و فکر می کرده اگر بازیگر شود خواستگاران زیادی پیدا می کند که این اتفاق برای او نیفتاده و به همین خاطر هنوز ازدواج نکرده است. پس از اتمام این برنامه موج خواستگاری از این بازیگر در فضای مجازی ایجاد شد و در صفحه اینستاگرامش کلی خواستگار پیدا کرد.
این خواستگاری ها مجازی ادامه داشت تا اینکه خبر ازدواج نرگس محمدی با علی اوجی بازیگر و کمدین کشور منتشر شد. علی اوجی در حرم اما رضا (ع) به شکل جالبی از نرگس محمدی خواستگاری می کند.

ماجرا از این قرار بوده که با هماهنگی سارا خواهر نرگس محمدی و لاله اسکندری نرگس محمدی را به داخل حرم امام رضا (ع) می برند و علی اوجی در روبروی گنبد طلا حلقه ازدواج را در می اورد به نرگس محمدی می دهد و به نرگس محمدی قول می دهد تا آخر عمر او را شاد کند و بخنداند که او هم با کمال میل درخواست ازدواج علی اوجی را می پذیرد. وی و علی اوجی در سال 96 با هم ازدواج کردند. این زوج زندگی عاشقانه ای دارند.

نگاهی به زندگی شخصی و علایق نرگس محمدی


چندین بار عکس نرگس محمدی اشتباها به جای سکینه محمدی آشتیانی (متهم به قتل) در بیلبوردهای تبلیغاتی سازمان عفو بین الملل انتشار یافته که بعدا اصلاح شده است.
نرگس محمدی به عنوان مدل نیز فعالیت کرده است، او مدتی برای یک برند لباس عکس های مدلینگ گرفت و سپس همکاری با یک برند طلا و جواهرات داشته است.
وی اوقات فراغت خود را با کتاب خواندن و فیلم دیدن پر می کند. و عاشق خواندن رمان های مختلف است.
نرگس محمدی در اینستاگرام نیز فعالیت دارد و بیش از یک میلیون دنبال کننده دارد.

فیلم شناسی نرگس محمدی


ستایش فصل سوم
بوی باران
هوای خنک
زعفرانی
معمای شاه
ما فرشته نیستیم
ستایش فصل دوم
میلیاردر
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد
ششمین نفر
ستایش فصل اول
مسلخ
قرارمون پارک شهر
عملیات مهد کودک
ساعت شلوغی
آناهیتا
سوپر استار
اخراجی‌ها 2
ریسمان باز
تنهایی باد
advertising