انتقاد آذری جهرمی به صحبت های امیر جعفری درباره آقازاده ها

مجلهسلبریتی ها

- 98/04/06
انتقاد آذری جهرمی به صحبت های امیر جعفری درباره آقازاده هاامیر جعفری از بازیگران سرشناس کشور است که این روزها حسابی خبرساز شده و شاهد حجم زیادی از انتقادات علیه او در فضای مجازی هستیم. کلیپی از او در فضای مجازی در حال بازنشر است که در آن صحبت های عجیبی زده شده است. وی چند روز گذشته در صحبتهای جنجالیش به نوعی از آقازاده ها حمایت کرد . این موضوع تا جایی پیش رفت که مورد انتقاد محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات قرار گرفت.

محمدجواد آذری جهرمی که وزیر ارتباطات است در واکنش به این ویدئوی منتشر شده این گونه نوشت: وزرا هرچند بی‌خوابی بکشند و حقوق دریافتی‌شان درتمام دوره ۴ ساله را کامل ذخیره کنند، با قیمت‌های امروز، توان خرید بنز را نخواهند داشت، مگر درآمدی افزون بر حقوق وزیری داشته باشند.»
«ضمن احترام به آقای جعفری، راستی چطور وزیر بیدار بمونه، پسر باید بنز سوار بشه؟ مدیرکل بیدار بمونه هم همینطور؟»

این ویدئوی تقریباً یک دقیقه‌ای، واکنش تعداد زیادی از کاربران توئیتر را نیز در پی داشت. کاربرانی که می‌گویند پدران آنها هم زحمت‌کشیده‌اند و بی‌خوابی‌های زیادی را تحمل کرده‌اند، اما نه تنها به رؤیای بنز فکر هم نمی‌کنند، بلکه عمدتاً در تأمین معاش‌شان هم مانده‌اند.
کارگران، پاکبان‌ها، کارگران معادن و خیلی از مشاغل دیگر جزو افرادی هستند که هم زحمت بسیار می‌کشند، هم بی‌خوابی جزئی از زندگی‌شان شده. اما کدام‌شان بنز سوارند؟ فرزند کدام‌شان بنز دارد؟

امیر جعفری در شهریور ماه سال 1353 در تهران به دنیا آمد. وی دارای لیسانس مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه است. وی همسر ریما رامین فر بازیگر نقش هما در سریال پایتخت است.
advertising