واکنش رامبد جوان به انتقادها علیه او برای تولد فرزندش در کانادا

مجلهسلبریتی ها

- 98/03/24
واکنش رامبد جوان به انتقادها علیه او برای تولد فرزندش در کانادادر روزهای اخیر انتقادهای زیادی از حضور رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا برای به دنیا آمدن فرزندشان حسابی بالا گرفته و موج آن به صفحه جوان در اینستاگرام هم کشیده شده است.

رامبد جوان مجری محبوب خندوانه است که اخیرا به همراه همسر خود نگار جواهریان به کشورکانادا سفر کرده اند. این زوج دلیل این سفر را اکران فیلم سینمایی قانون مورفی عنوان کردند. اما کاربران معتقدند که اکران فیلم بهانه است و او برای این که فرزندش در کانادا متولد شود و تابعیت این کشور را بگیرد به این مسافرت رفته است. موج انتقادات علیه این بازیگران آنقدر بالا گرفت که حتی خبر 20:30 هم به این مسافرت واکنش نشان داد.
رامبد جوان و همسرش تا به حال هیچ واکنشی به این صحبت ها نشان نداده اند. این زوج مدتی پیش نیز درگیر حاشیه هایی مبنی بر جداییشان شده بودند تا مدتی آن ها با انتشار یک عکس مشترک به تمام این حاشیه ها خاتمه دادند.

کاربران فضای مجازی در زیر پست‌های آخر رامبد جوان در اینستاگرام به انتقاد از رویه‌ای که در پیش گرفته است پرداخته‌اند و گویا حجم بالای این انتقادها باعث شد تا رامبد جوان در واکنش به آن کامنت چند پست آخر خود را ببندد.
حال باید دید در آینده رامبد جوان چه پاسخی برای مردم ایران خواهد داشت.
advertising