تعریف و تمجید نگار جواهریان از همسرش رامبد جوان

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/01
تعریف و تمجید نگار جواهریان از همسرش رامبد جواننگار جواهریان بازیگر سینما و تلویزیون ایران با انتشار پستی در اینستاگرام از همسر خود رامبد جوان تعریف و تمجید کرد. در ادامه این مطلب پست زیبای این بازیگر را مشاهده می کنید:
‫در فیلم "پریدن از ارتفاع کم " فکر می کردم رامبد نمی آید و وقتي آمد خوشحال شدم. پذیرفتن این نقش برای کسی که تمام عمرش براي شادي مردم تلاش كرده این را ثابت می کند که حدی از درکِ عمیقِ درد در او هست که تصمیم گرفته کاملاً راه برعکسش را برود برای همین انتخاب هایش معمولا شاد بودن است و این شکل کار را پذیرفتن خیلی قابل احترام است. به نظرم ویژگیِ استثنایی اوست. اصولا آدمی ست که خیلی دقیق می داند چه میخواهد. برای من این خیلی جالب است. از معدود کسانی است که از بیرون اینطور به نظر نمی رسد اما برای خودش کاملا مشخص است .
تعریف و تمجید نگار جواهریان از همسرش رامبد جوان
نگار جواهریان بازیگر سرشناس ایرانی متولد 22 دی 1361 در تهران است. او در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر بهترین بازیگر نقش اول زن معرفی شد و جایزه سیمرغ بلورین برای بازی در فیلم سینمایی طلا و مس را دریافت نمود و رامبد جوان تبریزی زاده 1 دی 1350 در تهران بازیگر، کارگردان و مجری ایرانی است .

نگا جواهریان در سال 95 با رامبد جوان بازیگر و مجری برنامه خندوانه ازدواج کرد. آن ها مراسم عروسی خود را با حضور جمعی از دوستان و آشنایان در کشور یونان برگزار نمودند.

مدتی پیش این زوج هنری دچار حاشیه های زیادی شده بودند و شایعه شده بود که از هم جدا شده اند اما این خبر از سوی آن ها تکذیب شد.
advertising