ممنوع الکار شدن هومن گامنو خواننده آهنگ سوسن خانم در تلویزیون

مجلهسلبریتی ها

- 98/03/29
ممنوع الکار شدن هومن گامنو خواننده آهنگ سوسن خانم در تلویزیونمدتی است که تلویزیون عملکرد عجیبی پیدا کرده و هر بار شخصی یا برنامه ای از کنداکتور صدا و سیما حذف می شود. نمونه اش را میتوان به حذف و عدم اجازه پخش برنامه های پرمخاطبی چون برنامه نود با اجرای عادل فردوسی پور و برنامه صبحگاهی حالا خورشید با اجرای رضا رشیدپور اشاره نمود.

در تازه‌ترین اتفاق هومن گامنو خواننده پاپ که تیتراژ برنامه‌هایی همچون «کودک شو» و «خانه ما» را خوانده است، در تلویزیون ممنوع‌الکار شده است.

در نشست خبری مستند مسابقه «خانه ما» که امروز سه شنبه ۲۸ خرداد با حضور عوامل این مجموعه در خانه مستند انقلاب اسلامی برگزار شد؛

حسین افشار تهیه‌کننده مستند مسابقه «خانه ما» درباره تغییر موسیقی این برنامه هم عنوان کرد: اطلاع درستی ندارم ولی ظاهراً باید به جای صدای هومن گامنو، دنبال صداهای دیگری باشیم و گویی پخش صدای وی در تلویزیون با مشکل مواجه شده است چون صدایش از برنامه «کودک شو» نیز حذف شده است. در این زمینه در حال مذاکره با مدیران سیما هستیم.

هومن شاهی معروف به هومن گامنو خواننده سبک پاپ متولد خرداد ۱۳۶۸ در تهران است.

صدای او را در آهنگ های خندوانه شنیده اید، ویدیو اهنگ سوسن خانوم که مدت ها پیش گل کرده بود با همکاری وی با گروه بروبکس بود
سبک فعالیت هومن گامنو هیپ هاپ شاد می باشد.
advertising