درخشش احسان علیخانی با عصر جدید در نوروز

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/01/15
درخشش احسان علیخانی با عصر جدید در نوروز

عصر جدید برنامه پر بیننده تلویزیون در نوروز 98


احسان علیخانی را اغلب مخاطبان تلویزیون با اجرای برنامه ماه عسل می شناسند و شاید کمتر کسی از بیننده های تلویزیون او و برنامه پربیننده اش ماه عسل را نشناسد. مجری با سابقه و جوان ماه عسل با تغییری اساسی ، برنامه ای جدید را روی آنتن شبکه سه سیما برد.

در روزهای پایانی بهمن ماه 97 احسان علیخانی با اجرای برنامه عصر جدید و حضور چهره هایی از دنیای هنر روی آنتن شبکه سه سیما رفت و برنامه پربیننده دیگری را رقم زد.

تعطیلات نوروز نقطه عطف مسابقه عصر جدید


پیش از آغاز نوروز مسابقه عصر جدید شنبه و یکشنبه هر هفته حوالی ساعت 22:30 و بعد از پخش اخبار شبانگاهی روی آنتن میرفت اما با پخش هر شب این برنامه در ایام تعطیلات نوروز 98 این مسابقه پرهیجان بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

ایام تعطیلات نوروز 98 را میتوان نقطه عطفی برای برنامه عصر جدید دانست ، چرا که پخش هر شب این برنامه در ایامی که مردم با خیال راحت میتوانستند تا پاسی از شب بیدار باشند به افزایش بیننده های عصر جدید کمک شایانی کرد.

شرکت کننده های مختلفی با استعدادهای گوناگون در مسابقه عصر جدید شرکت کردند اما برخی از این شرکت کننده ها با ثبت رکوردهایی جهانی جذابیت های خاصی به برنامه بخشیدند.

محمدامین پناهی یکی از شرکت کننده های عصر جدید بود که در نوزدهمین قسمت از این برنامه رکورد شنای سوئدی روی انگشت شصت در دنیا را از آن خود کرد.

علی بهبودی فر یکی دیگر از شرکت کننده های عصر جدید بود که توانست رکورد جهانی چرخش توپ بسکتبال بر دسته مسواک را از آن خود کند.

برنامه عصر جدید با پایان تعطیلات نوروزی به روال قبلی پخش بازمیگردد و طبق روال قبل شنبه و یکشنبه هر هفته ساعت 22:30 روی آنتن میرود.
advertising