انتقاد بهزاد فراهانی از دستمزد میلیاردی نوید محمدزاده

مجلهسلبریتی ها

- 98/03/24
انتقاد بهزاد فراهانی از دستمزد میلیاردی نوید محمدزادهبهزاد فراهانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که به تایگی در سریال دلدار به ایفای نقش پرداخته ات. این هنرمند پیشکسوت در نشست خبری سریال «دلدار» حضور داشت و انتقاداتی درباره تبعیض در دستمزد بایگران اظهار داشت.
فراهانی همچنین از رویه‌ای که تلویزیون این روزها پیش گرفته است و کم شدن مخاطبان تلویزیون گلایه کرد.

بهزاد فراهانی درباره میزان دستمزد بازیگران گفت: دستمزدها چقدر بالا رفته که نوید محمدزاده باید یک میلیارد تومان بگیرد و دستمزد من با این سابقه کاری که دارم ماهی ۲۰ میلیون است؟
فراهانی در ادامه صحبت های خود گفت: «حد فاصل «هزار دستان» علی حاتمی تا سریال‌های حال حاضر تلویزیون بسیار زیاد است و اگر درام نویسی به مشکل خورده، مقصر خود تلویزیون است و کسی دیگر مقصر نیست. این موضوع به دلیل ندانم‌کاری و اشتباهاتجامعه و مسئولان است و به همین دلیل است که خروجی خوبی را شاهد نیستیم و سریال ها و فیلم های تلویزیونی ضعیف هستند و این مدیران رسانه ملی هستند که آن طور که باید برای تلویزیون هزینه نمی‌کنند.»

او همچنین بیان کرد: «بنده جزو قدیمی‌ترین کارمندهای تلویزیون هستم و به همان میزان هم از تلویزیون دلخورم، چراکه سطح سریال نویسی در تلویزیون افت کرده است و واقعا ضعیف عمل می کند و از مسائل و روابط مردم زحمت‌کش نمی‌نویسند. من فکر می‌کنم که دیگر زمان خودی و غیر خودی و از ما و بر ما بودن گذشته و وقت آن رسیده که نویسنده‌های بزرگ کشور از خانه‌هایشان خارج شوند و فیلمنامه های خوبی برای تولویزیون بنویسند

در ماه رمضان امسال چند سریال در شبکه های مختلف سیما به روی آنتن رفت که چندان نتوانستند نظر مخاطبان را به خود جلب کنند و مورد انتقاد کردم قرار گرفتند.
advertising