بیوگرافی و عکس های دنیا مدنی دختر رویا تیموریان بازیگر ایرانی

مجلهسلبریتی ها

- 98/03/05
بیوگرافی و عکس های دنیا مدنی دختر رویا تیموریان بازیگر ایرانیدنیا مدنی بازیگر و طراح ایرانی متولد 13 تیر 1369 در تهران است. وی دارای مدرک تحصیلی رشته طراحی لباس در مالزی است. او ادامه تحصیلات خود را در جهاد دانشگاه تهران گذرانده است.
وی که دختر رویا تیموریان بازیگر سینما و تلویزیون ایران است ، در سینما مدتی دستیار طراح لباس بود و حالا هم بازیگر است و هم به شغل طراحی مشغول می باشد.
دنیا تنها یک خواهر تنی به نام درنا دارد، نیما طباطبایی پسر خاله اش نیز از کارگردانان جوانی بود که به دلیل تومور مغزی چندی پیش درگذشت
بیوگرافی و عکس های دنیا مدنی دختر رویا تیموریان بازیگر ایرانی

آغاز فعالیت حرفه ای دنیا مدنی


دنیا مدنی قبل از شروع تحصیلات آکادمیک در مالزی از سال 1389 فعالیت خود را به عنوان کمک طراح و دستیار صحنه سینما آغاز نمود. پس از مدتی با بازی در سریال زندگی جای دیگری است به کارگردانی منوچهر هادی اولین تچربه خود در زمینه هنرپیشگی را به ثبت رساند. پس از آن در چندین فیلم و سریلل دیگر به ایفای نقش پرداخت.

ازدواج و همسر دنیا مدنی


دنیا مدنی ازدواج نکرده و مجرد است. چند وقت عکسی دونفره از او و علیرضا کمال ینژاد در فضای مجازی منتشر شد که شایعه ازدواج این دو بازیگر مطرح شد اما این خبر تکذیب شد.

نگاهی به زندگی خصوصی و علایق دنیا مدنی


دنیا مدنی مدیریت یک مجموعه طراحی و فروش لباس بنام دنیا گالری را برعهده دارد، این مجموعه در ونک پارک از قدیمی ترین پاساژ های تهران دایر است.
دیا مدنی دختر کوچک رویا تیموریان از همسر اولش میر ولی الله مدنی از تهیه کنندگان با سابقه سینما و تلویزیون است، رویا تیموریان بعد از طلاق از همسر اولش با مسعود رایگان بازیگر مشهور سال 82 ازدواج کرد . دنیا مدنی رابطه خوبی با پدرش دارد.

فیلم شناسی دنیا مدنی


زندگی جای دیگری است
فیلم مفت آباد
رهایم نکن
advertising