آیا شهره سلطانی به خاطر حیوان خانگی خود ممنوع التصویر شد

مجلهسلبریتی ها

- 98/03/03
آیا شهره سلطانی به خاطر حیوان خانگی خود ممنوع التصویر شد
شهره سلطانی بازیگر تلویزیون و سینما همراه با جواد رضویان دو مجری برنامه جشن رمضان بودند ولی چند روز پیش، برنامه بدون حضور سلطانی روی آنتن رفت و یوسف صیادی به جای سلطانی کنار جواد رضویان این برنامه را اجرا کردند.
پس از چند ساعت عکسی از شهره سلطانی به همراه یک سگ در فضای مجازی منتشر شد و در توضیح این عکس نوشته شد که مجری برنامه جشن رمضان به خاطر نگه داری از یک حیوان خانگی ممنوع‌التصویر شده است و نمی‌تواند در برنامه جشن رمضان حضور پیدا کند..
پس از بیان این صحبت ها سید محمد هاشمی اصل تهیه‌کننده «جشن رمضان» توضیحاتی را درباره این ماجرا ارایه داد و گفت: «از ابتدا قرار بود در جشن رمضان هر ۱۰ روز یک‌ بار مجریان تغییر کنند. همچنین ما اتاق فکری داریم که تشکیل شده از مدیر گروه شبکه و مسئولان دیگر که اینگونه مسائل در این اتاق فکر مطرح شده و درباره‌اش تصمیم گرفته می‌شود. تصمیم تیم برنامه‌ساز برای تغییر مجری پس از ۱۰ روز با تصمیم اتاق فکر درباره کنار گذاشتن برخی هنرمندان به خاطر سبک زندگی‌شان همزمان شد اما باید بگویم که من به عنوان تهیه‌کننده این برنامه دستور رسمی از مقامات و مسئولان دریافت نکردم.»
آیا شهره سلطانی به خاطر حیوان خانگی خود ممنوع التصویر شد
وی در ادامه توضیحات خود بیان داشت: «سگ در دین اسلام نجس است، تبلیغ سگ بازی ضد شئونات اسلامی در ایران است. نمی‌توان در رسانه جمهوری اسلامی روی آنتن رفت اما قوانین کشور و شئونات اسلامی را رعایت نکرد. اگر من از ابتدا چنین عکسی را می‌دیدم مطمئنا با این هنرمند همکاری نمی‌کردم.»
هاشمی تاکید کرد: «من سال‌هاست برنامه‌سازی می‌کنم و همه می‌دانند که چقدر روی مسئله دستورات اسلام و شئونات اسلامی دقت دارم.

اما نکته ای که در این زمینه مطرح است بازیگران دیگری نیز این چنین عکس هایی را دارند و باید هیچ تبعیضی را در این گونه موارد بین مجریان انجام نداد
advertising