عکسی جالب از ژست بهرام رادان در دوران نوجوانی

مجلهسلبریتی ها

- 98/02/16
عکسی جالب از ژست بهرام رادان در دوران نوجوانیبهرام رادان هنرپیشه معروف ایرانی متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ در تهران است. وی دارای مدرک کارشناسی در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد است.
بهرام رادان در یک خانواده 5 نفره به دنیا آمده است. دوخواهر و یک برادر دارد. پدر بهرام رادان سرهنگ بازنشسته قبل از انقلاب است و مادرش خانه دار است.
بهرام رادان به تازگی عکسی از دوران نوجوانی خود در صفحه اینستاگرامش منتشر نموده است که در ادامه این عکس را می بینید:
عکسی جالب از ژست بهرام رادان در دوران نوجوانی
بهرام رادان پس از بازی از طریق آگهی روزنامه در یکی از کلاس های بازیگری شرکت نمود و پس از آن برای بازی در فیلم سینمایی شور عشق در سال 79 انتخاب شد.
بازی بهرام رادان در دومین فیلم خود بنام آواز قو در سال ۷۹ بعد از گشایش های سیاسی اصلاحات به چشم آمد و او ار نامزد کسب جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد کرد، سپس بازی در فیلم موفق بنام شمعی در باد به کارگردانی پوران درخشنده در سال ۸۲ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول را برایش به ارمغان آورد

اما بهترین و ماندگار ترین نقش وی در فیلم سنتوری به کارگردانی داریوش مهرجویی سال ۸۵ در نقش علی سنتوری سال های سال این نقش را در حافظه تاریخی سینمای ایران ثبت کرد
بهرام رادان ازداوج نکرده و مجرد است.
از جمله فیلم هایی که اخیرا وی در آن به ایفای نقش پرداخته فیلم های سینمایی ایده اصلی و سونامی و چهار راه استانبول و... هستند.
advertising