مریم کاویانی با رامین مهمانپرست دیپلمات ایرانی ازدواج کرد

مجلهسلبریتی ها

- 97/12/02
مریم کاویانی با رامین مهمانپرست دیپلمات ایرانی ازدواج کردچند روز پیش مراسم اکران فیلم سینمایی قرارمون پارک شهر برگزار شد و این فیلم بر روی پرده سینماهای کشور رفت. در این مراسم اکران هنرمندان و چهره های سینمایی حضور داشتند. اما چیزی که باعث حیرت و غافلگیری شد حضور مریم کاویانی در این مراسم بود. طبق عکس های منتشر شده از این مراسم مریم کاویانی به همراه همسرش رامین مهمانپرست سخنگوی سابق وزارت امور خارجه دیده شده است. خبرها حاکی از آن است که این دو به تازگی باهم ازدواج کرده اند. البته هیچ واکنشی هنوز از این دو نفر دیده نشده است و البته صحبتی هم درباره تکذیب این خبر نکرده اند و احتمال صحت این خبر خیلی زیاد است.
مریم کاویانی با رامین مهمانپرست دیپلمات ایرانی ازدواج کرد

بیوگرافی مریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران


مریم کاویانی بازیگر خوش اخلاق ایرانی متولد 1 تیر 1349 در اهواز است.

وی فارغ التحصیل لیسانس پرستاری از دانشگاه بابل می باشد، او چندین سال به عنوان پرستار در یکی از بیمارستان های تهران مشغول به کار بود. وی علاقه زیادی به رشته بازیگری داشت اما خیلی اتفاقی وارد دنیای بازیگری شد. مریم کاویانی با بازی در سریال او یک فرشته بود به شهرت رسید و شناخته شد. او قبلا یک بار ازدواج کرده اما این زندگی دوامی نداشت و وی از همسرش جدا شد. حال پس از چندین سال مجردی با یک دیپلمات سیاسی یعنی رامین مهمانپرست ازدواج کرده است. مریم کاویانی قبلا در جایی عنوان کرده بود که از ازدواج فراری است!

بیوگرافی رامین مهمانپرست دیپلمات ایرانی


رامین مهمانپرست سیستمدار ایرانی متولد تیر 1339 در تهران است.
وی فارغ التحصیل لیسانس مهندسی کامپیوتر از دانشگاه شریف و فوق لیسانس مدیریت دولتی از مرکز آموزش مدیریت تهران و دوره MBA از دانشگاه لارکتون کانادا می باشد. در 21 اردیبهشت 92 در آخرین روز انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شد اما پس از مدت کوتاهی انصراف داد و چند ماه بعد با روی کار آمدن دولت جدید سفیر ایران در لهستان شد.
همسر اول رامین مهمانپرست فاطمه یعقوبی است و او دو فرزند دختر و پسر دارد. وی در سال 96 همسرش را به خاطر بیماری سرطان از دست داد.

یک سال بعد او با مریم کاویانی بازیگر ایرانی ازدواج کرد. این دو برای اولین بار در اکران فیلم سینمایی قرارمون پارک شهر با هم دیده شدند. هنوز جزییاتی از این ازدواج منتشر نشده است.
advertising