واکنش و عذرخواهی شقایق دهقان به دلیل حیوان آزاری برادرش

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/21
واکنش و عذرخواهی شقایق دهقان به دلیل حیوان آزاری برادرشاین روزها فضای مجازی پر شده از فیلم ها و اخبار گوناگون. از کلیپ ها و خبرهای جذاب و خوشحال کننده گرفته تا مطالبی که کورد تاسف و ناراحتی می شود.
اما سوژه این مدت اخیر در فضای مجازی به نسبت کمی متفاوت است. ماجرای حیوان آزاری! شاید با خود بگویید این مساله که عجیب نیست اما باید گفت این بار حیوان آزاری توسط برادر شقایق دهقان اتفاق افتاده و همین مساله موجب پررنگ شدن آن شده است.

از دیروز فیلمی در فضای مجازی دست به دست می چرخد که در آن مهریار دهقان ، برادر شقایق دهقان به خاطر دعوای خانوادگی با همسرش، می خواهد گربه را بکشد و رفتار غیرمعقولی علیه این حیوان زبان بسته از خود نشان می دهد و در دعوا همسرش را به طور جدی تهدید می کند که سر گربه را در جعبه ولنتاین برای او می فرستد.این فیلم موجب واکنش تند کاربران در فضای مجازی شد و از این فیلم اظهار تاسف کردند.

هرچند مهیار دهقان پس از چند ساعت فیلمی را از خود منتشر کرد و ضمن عذرخواهی گفت که گربه سالم است و از رفتار خود اظهار ندامت نمود.
در این بین شقایق دهقان خواهر مهیار دهقان هم بیکار ننشست. وی امروز با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام همسرش، مهراب قاسمخانی، با تایید این ماجرا بابت آن عذرخواهی کرد و اعلام کرد که گربه در سلامت کامل به سر می برد و به مردم اطمینان داد که خودش پیگیر سلامتی این گربه است. متن اینستاگرامی شقایق دهقان در ادامه منتشر شده است:

توضیحات شقایق دهقان درباره گربه آزاری مهیار دهقان


از دیروز فیلمی با تصاویر بسیار ناراحت کننده در فضای مجازی پخش شده که در اون برادر من گربه ای رو در جریان یک اختلاف خانوادگی مورد آزار قرار داده و طرف مقابل هم به منظور انتقام گیری، فیلم رو‌ در فضای مجازی منتشر کرده. به عنوان کسی که به جریان آزاد اطلاعات اعتقاد داره، گسترش بدون تبعیض این نوع اخبار رو به نفع اصلاح رفتار های اشتباه در جامعه میدونم.
همچنین به عنوان خواهر بزرگتر وظیفه خودم میدونم از تمام کسانی که این تصاویر باعث آزارشون شده قلباً عذر خواهی کنم.
در ادامه لازم میدونم به اطلاع برسونم که خوشبختانه گربه در حال حاضر در امنیت و سلامت کامل به سر میبره و شخصاً پیگیر
شرایطش هستم
شقایق دهقان
واکنش و عذرخواهی شقایق دهقان به دلیل حیوان آزاری برادرش

عکس مهیار دهقان و خواهرش شقایق دهقان


طبق آخرین خبرها مشخص شد که با پیگیری شقایق دهقان این گربه با کمک میترا حجار به مرکز حامیان حیوانات سپرده و تحویل داده شده است.
advertising