واکنش حمید عسکری خواننده پاپ درباره خبر ممنوع الفعالیت شدنش

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/20
واکنش حمید عسکری خواننده پاپ درباره خبر ممنوع الفعالیت شدنشحمید عسکری خواننده جنجالی این روزها است و خبرها و شایعات درباره او در فضای مجازی حسابی خبرساز شده است. چند روز پیش بود که وی کنسرتی را در برج میلاد برگزار کرد و تک خوانی یکی از افراد گروه نوازندگی به نام نگین پارسا حسابی او را به دردسر انداخت طوری که پس از کنسرتش بلافاصله از دفتر موسیقی وزارت ارشد اعلام شد که تمام کنسرت های وی تعلیق شده و تا اطلاع ثانوی ممنوع الفعالیت است.

حمید عسکری پس از چند روز بالاخره به خبر ممنوع الکاری خودش واکنش نشان داد و طی صحبت هایی توضیحاتی درباره کنسرت اخیرش ارایه کرد. وی به این موضوع تاکید کرد که فعالیت‌ هایش فعلا تعلیق شده است تا کارشناسان دفتر موسیقی، فیلمکنسرت هفته گذشته را به طور دقیق بررسی کنند و جواب نهایی را به او بدهند.

این خواننده پاپ درباره جزئیات اتفاقات این کنسرت جنجالی گفت: «همه این اتفاقات که موجب دردسر شد فقط مربوط به قطعه اول از سانس اول کنسرت ما بود. در انتهای قطعه «کجای دنیامی» قسمتی بود که دو خانم همخوان به همراه میلاد اکبری باید با هم می‌خواندند و به هیچ عنوان هدف ما اجرای تنها نبوده است. اما اینکه در کنارش بک ‌وکال آقا و خانم چقدر همراهی کردند یا نکردند را خودم متوجه نشدم. پس از سانس اول که با اعضای گروه صحبت کردم می‌گویند تا حدودی همراهی کردند ولی به هرحال منتظر فیلم اصلی سالن میلاد نمایشگاه هستیم و تا جایی که شنیدیم فیلم برای دفتر موسیقی ارسال شده است. در آن فیلم مشخص می‌شود که میزان همخوانی چقدر بوده است.»

حمید عسکری سپس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این اتفاق دو مرتبه رخ داده است، گفت:«این موضوع شایعه است و اتفاق فقط یک مرتبه در قطعه اول سانس اول رخ داد و پس از چند قطعه میکروفون خانم پارسا را برداشتند و گفتند که صدای این خانم در آهنگ اول به تنهایی شنیده شده است! من در کنسرت‌ های خوانندگان دیگر هم دیده بودم که خانم نگین پارسا همخوانی می‌کردند و به نظرم موردی نبود که مشکلی وجود داشته باشد که با ما هم همخوانی کنند. درباره بحث شنیدن شدن صدای تنهای خانم پارسا فعلاً نظری نمی‌ دهم و نمیتوانم صحبتی داشته باشم تا فیلم سالن را ببینیم و بررسی‌ها انجام شود چون من در شب کنسرت حواسم به مسائل مختلف بود. درباره این موضوع که گفتند حمید عسکری میکروفون خودش را در اختیار خواننده زن قرار داد اصلاً درست نیست و دروغ است. مگر درباره خواننده‌ای صحبت می‌کنید که شش ماه است وارد این حرفه شده است؟ من پس از این همه سال کار و تجربه به چارچوب‌ها کاملاً واقف هستم و هیچ وقت چنین کاری انجام نمی‌ دهم و خیلی راحت برای خود حاشیه و دردسر ایجاد نمی کنم.


او سپس گلایه‌ای هم از هنرمندان و برخی همکاران خودش داشت:«مردم اصولاً در چنین مواقعی چیزی نمی‌گویند و متاسفانه باید بگویم که برخی همکاران خودمان در این حوزه هستند که باعث می شوند این صحبت ها و حاشیه ها بیش تر شود. بعضی از همکاران حاشیه‌ساز ما آن زمان که مرحوم پاشایی زنده بود می‌گفتند او خودش را به بیماری زده که مشهور شود ولی الان زیر خاک خوابیده است. چنین حرف‌هایی برایم بی اهمیت است.»
واکنش حمید عسکری خواننده پاپ درباره خبر ممنوع الفعالیت شدنش

عکس نگین پارسا خواننده جنجالی کنسرت حمید عسکری


این خواننده سپس در واکنش این موضوع که اعلام شد اتفاقات کنسرت حمید عسکری با برنامه‌ریزی قبلی بوده است اعلام کرد: «شما هرچقدر مطرح‌تر باشید با حاشیه‌های بیشتری مواجه می‌شوید. درباره ما هم چنین مسائلی وجود دارد و اگر این حواشی نباشد باید به اصل قضیه شک کرد! این حرف و حدیث‌ها برای من واقعا مایه ناراحتی و اندوه است چون زمانی من فعالیت‌های حرفه‌ای خودم را شروع کردم که خیلی از این افراد هنوز وارد بازار موسیقی نشده بودند. هیچ برنامه‌ریزی نداشتیم و منظورشان از برنامه‌ریزی چیست؟ برنامه‌ریزی کنم که فعالیت‌هایم تعلیق شود و از عمد خودم را ممنوع الکار کنم؟ باید بگویم سواستفاده برخی صفحات اینستاگرام و برخی شبکه‌ها از فیلم‌های کنسرت ما به افزایش این حواشی دامن زد. به دلیل اینکه آنها صرفاً برای منافع خود فقط بخش‌هایی از یک فیلم را که بخواهند جدا و منتشر می‌کنند. حتی ممکن است مثلاً از یک مصاحبه هم اگر بخش‌هایی از حرف‌ها کم و زیاد شود، حاشیه درست کند. باید فیلم سالن را ببینیم که دقیقاً چه اتفاقاتی رخ داده است الان هم چون می‌دانم عمداً چنین اتفاقی رخ نداده است وجدانم راحت است و فقط منتظر بررسی‌های بیشتر می‌مانم.»

عسکری سپس درباره اعلام نظر دفتر موسیقی وزارت ارشاد هم گفت: «. ما در هر کشوری که زندگی می‌کنیم موظف هستیم که به قوانین احترام بگذاریم و تابو شکنی نکنیم و من هم جزوکسانی هستم که به این موضوع اهمیت زیادی داده و سعی می کنم تابع قوانین باشم. از هفته گذشته هم جلسه‌ ای با مسئولین دفتر موسیقی ارشاد داشتم. صحبت هایی که آن ها در این باره داشتند کاملاً منطقی بود و آن ها نیز صحبت ها و توضیحات ما را شنیدند و همان چیزی که بود و اتفاق افتاد را توضیح دادم چون حقیقتاً وقتی نخواهم حقیقت را بگویم به خودم خوش نمی‌گذرد و عذاب وجدان می گیرم. همیشه هم طوری زندگی کردم که حقیقت برایم در اولویت باشد و راستگویی را در زندگی خود در اولویت قرار دادم. پس از جلسه ‌ای که داشتیم قرار شد آن ها بررسی ‌های دقیق‌ تر انجام بدهند. قطعاً مسئولین محترم صرفاً با چند فیلم در فضای مجازی تصمیم‌ گیری نمی‌ کنند و بررسی‌ های کارشناسانه انجام خواهند داد.. بنده هم به نظر دفتر موسیقی هر چه که باشد احترام می گذارم»
advertising