معرفی 4 بازیگر ایرانی که با سریال های انقلابی به شهرت رسیدند

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/09
معرفی 4 بازیگر ایرانی که با سریال های انقلابی به شهرت رسیدنداز اول انقلاب جمهوری اسلامی ایران فیلم های سینمایی و مجموعه های تلویزیونی زیادی با موضوع انقلاب اسلامی ساخته شده و روایت‌هایی از روزهای پرشور انقلاب و وقایع مربوط به آن دوران را نمایش داده‌اند. این سریال ها شرایط خوبی را نیز برای معرفی بازیگران توانا فراهم نمود و بعضی از بازیگران که تجربه اول خود را در این سریال های انقلابی به ثبت رساندند به شهرت و موفقیت زیادی رسیدند.
در این مطلب به معرفی4 بازیگر که اولین بازی خود را در سریال های انقلابی داشته اند و خوش درخشیده اند می پردازیم:
معرفی 4 بازیگر ایرانی که با سریال های انقلابی به شهرت رسیدند

لیلا زارع در مجموعه تلویزیونی ارمغان تاریکی


لیلا زارع از بازیگران خوب ایرانی است که انصافا نمایش خوبی از بازی در سریال ارمغان تاریکی از خود به نمایش گذاشت.
او البته قبل از بازی در این سریال در چند فیلم سینمایی مانند «خواب لیلا»، «پستچی سه بار در نمی‌زند» و «کارناوال مرگ» بازی کرده بود اما سریال ارمغان تاریکی او را حسابی به مردم معرفی کرد و وی به شهرت رسید. وی پس از فیلم ارمغان تاریکی در سریال هایی همچون محکومین و سرزمین کهن بازی کرد. هم چنین در آخرین بازی خود در فیلم سینمایی جن زیبا حضور دارد.
لیلا زارع با فیلم «معکوس» در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت.

سارا بهرامی در مجموعه تلویزیونی پروانه


سارا بهرامی بازیگر سریال زیبای پروانه است که در سال 92 به عنوان یک چهره جدید به مخاطبان معرفی شد. البته او پیش از این تجربه بازی در تئاتر، یک فیلم سینمایی و یک سریال به نام «مثل یک کابوس» را داشت، اما تا پیش از «پروانه» شناخته نشده بود. او در این مجموعه که موضوع آن فعالیت‌های سازمان منافقین بود، در کنار حامد کمیلی نقش «پروانه» یکی از شخصیت‌های اصلی سریال را بازی می‌کرد. دو سال بعد، او پا به سینما گذاشت و تجربه موفق خود از حضور در تلویزیون را با سریال «پرده نشین» ادامه داد. بعد از آن یعنی سال 94 به طور رسمی فعالیتش را در سینما آغاز کرد و نقش‌های مهمی در فیلم‌های «خانه‌ای در خیابان چهل‌ویکم»، «ایتالیا ایتالیا»، «هزارپا» و «دارکوب» بازی کرد . سارا بهرامی برای بازی در فیلم دارکوب جایزه بهترین نقش اول زن را دریافت کرد و سیمرغ بلورین را از آن خود نمود. او امسال نیز با فیلم سینمایی جمشیدیه در جشنواره فجر حضور دارد.

ساناز سعیدی در مجموعه تلویزیونی نفس


ساناز سعیدی هم جزو بازیگرانی است که با ایفای نقش در سریال «نفس» به کارگردانی جلیل سامان فعالیت هنری خود را آغاز و با این سریال شناخته شد. وی بخاطر شخصیت خاص و آرامی که در سریال داشت توانست ارتباط خوبی با مخاطب برقرار کند و در بین مردم شناخته شد.
او بعد از این سریال در فصل اول مجموعه «بچه مهندس» بازی کرد و نقش کوتاهی در سریال «پریا» داشت اما دومین تجربه جدی او در قاب تلویزیون، با همان سریال «بچه مهندس» و نقش «مامان صدیقه» رقم خورد. البته وی زمان زیادی نیست که وارد دنیای بازیگری شده است و باید دید که می توان همچون بازیگرانی مثل سارا بهرامی پله های موفقیت و ترقی را بالا برود یا خیر.

امیرعلی دانایی در مجموعه تلویزیونی کلاه پهلوی


امیرعلی دانایی اولین‌ فعالیت جدی‌اش در عرصه بازیگری را با دومین سریال تاریخی مرحوم ضیاءالدین دری یعنی «کلاه پهلوی» در تلویزیون تجربه کرد. هرچند که دانایی سال 89 در فیلم سینمایی «سه درجه تب» بازی کرده بود اما این فیلم اثر مهمی در کارنامه او به حساب نمی‌آید و بعد از سریال «کلاه پهلوی» بود که نام این بازیگر بر سر زبان‌ها افتاد. امیرعلی دانایی پیش از این که وارد دنیای بازیگری شود به عنوان مدلینگ مشغول فعالیت بود. او این شانس را داشت که در اولین تجربه جدی‌ خود، نقش اصلی سریال را بازی کند و مسیر حرفه‌ ای خود را بسیار خوب شروع کرد. وی پس از بازی در سریال کلاه پهلوی چند فیلم مانند «این سیب هم برای تو»، «انزوا» و «آپاندیس» به ایفای نقش پرداخت. فیلم سینمایی «بی‌وزنی» جدیدترین فیلمی ا‌ست که امیرعلی دانایی در آن حضور دارد. این فیلم هنوز اکران نشده است.
advertising