واکنش تند کاربران به تعریف حمید فرخ نژاد از حاکم دبی

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/08
واکنش تند کاربران به تعریف حمید فرخ نژاد از حاکم دبیچندی است که برخی از سلبریتی در صفحه اینستاگرام خود درباره موضوعات مختلف اظهار نظر می کنند که بعضی از پست های آن های بیش از حد تند و عجیب است و موجب تعجب کاربران می شود. در این میان حمید فرخ نژاد بازیگر سینما و تلویزیون ایران از سلبریتی های پرحاشیه هرچند وقت یک بار با پست های جنجالی خود حسابی خبرساز می شود. وی به تازگی پستی را منتشر نموده و در این پست آرزو می‌کند که ای کاش ایران هم کسی را مانند حاکم کشور دبی داشت.جالب است که بدانید حمید فرخ نژاد از هنرپیشه هایی است که ر زمان انتخابات ریاست جمهوری طرفدار سرسخت آقای روحانی بود. وی با انتشار عکسی از حاکم دبی متن زیر را منتشر نمود:

پست جنجالی اینستاگرامی حمید فرخ نژاد درباره حاکم دبی


میون این همه شیخ که توی مملکتمون شبانه روز تلاش می کنن تا آخرت و اون پنیامون رو بسازن کاش یه شیخ محمد بن راشد داشتیم که این دنیامونو می ساخت. حیاک!!!

این پست جنجالی حمید فرخ نژاد واکنش های مختلفی در بر داشت و مورد خطاب تند کاربران شبکه ‌های اجتماعی قرار گرفت. در ادامه واکنش ها تند علیه فرخ نژاد توسط برخی از کاربران را مشاهده می کنید:
آقای فرخ نژاد شیخ بنفش خوب نبووووود! حالا زرد دوست داری؟!!! دیگه چی؟ میخوای برای انتخابات 1400 به شیخ راشد رای بدیم؟

احتمالا دیگه کاسبی از راه سلبریتی‌گری توو ایران زیاد جواب نمیده که برای جور کردن ماهی د ه‌هزار دلار بچه اش که خارج از کشوره، دست به دامن شیخ امارات شده!

خیلی بده که از یه شیخ ارتزاق کنی و تعریف شیخ دیگه رو کنی. مطمین باش که اگر این شیخ نبود الان چوپون اون شیخ هم نبودی.

اون روزی که میگفتی با شیخ حسن تا 1400 چی شد؟ مش غول ضمبه ای اگه از این همه تناقض نترکی!؟!

من از آقای حمید فرخ نژاد دعوت می کنم که به کشور شیخ محمدبن راشد برای زندگی تشریف ببرن تا دنیاشون آباد بشه و مجبور نباشن برای 10 هزار دلاری که هر ماه برای فرزندشون می فرستن توی زحمت بیفتن. سلام بنده هم بهشون ابلاغ بفرمایید.

حمید فرخ نژاد گفته ای کاش کسی مثل شیخ محمد بن راشد داشتم.( بماند که سینه چاک روحانی بود!) منم میگم آقای فرخ نژاد ما هم ای کاش بجای شما و امثال شما هنرپیشه ای مثل جیم کری داشتیم که برای دفاع از مردم یمن حرفی می زد. اگر شما نبودید وضع ما این نبود.

حمید فرخ نژاد چند ماه پیش نیز با اظهارات خود درباره خانواده‌ اش که در آمریکا زندگی می‌ کنند خبرساز شده بود.
advertising