آرایش حسام نواب صفوی در برنامه تب تاب سوژه کاربران شد

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/03
آرایش حسام نواب صفوی در برنامه تب تاب سوژه کاربران شدحسام نواب صفوی بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایران است که شب گذشته به عنوان مهمان برنامه تب تاب با اجرای باربد بابایی در شبکه سه سیما حضور پیدا کرد.

اما حضور او در این برنامه بدون حاشیه نماند و کاربران با صحبت های خود در فضای مجازی او را سوژه رسانه ها کردند و از وی انتقاداتی کردند. کاربران فضای مجازی آرایش حسام نواب صفوی را سوژه قرار دادند و با انتشار عکس های وی در برنامه تب تاب از او انتقاد کردند و واکنش های متفاوتی نشان دادند.

یکی از کاربران توییتر با انتشار عکسی از حضور حسام نواب صفوی در برنامه شبکه سه، این گونه نوشت: خط چشمی که او کشیده سحر قریشی نمی ‌تونه بکشه!!!

در ادامه عکسی از حسام نواب صفوی در برنامه دیشب تب تاب را مشاهده می کنید:
آرایش حسام نواب صفوی در برنامه تب تاب سوژه کاربران شد
حسام نواب صفوی متولد سال 53 در تهران است. این بازیگر جذاب ایرانی علاوه بر فعالیت در زمینه هنرپیشگی در هنر نوازندگی نیز فعالیت می کند. شغل دیگر حسام نواب صفوی وکالت است.

حسام نواب صفوی اظهارنظر جالبی درباره سریال های ترکیه داشت و عنوان کرد که بچه ها در ایران با دیدن سریال های ماهواره ای از همان کودکی خیانت را یاد می گیرند و این موضوع باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی در آینده این کودکان می شود.

برنامه تب تاب یک برنامه جدید به تهیه‌ کنندگی مشترک مریم جلالی و عباس اختری است که روز‌های سه شنبه ساعت 22:30 از شبکه سه پخش می شود .

حسام نواب صفوی هنوز واکنشی به صحبت های کاربران نشان نداده است.
advertising