صحبت های مسعود صادقلو در مورد ورزش

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/26
صحبت های مسعود صادقلو در مورد ورزشمسعود صادقلو یکی از آن خواننده‌ های جوانی است که به تازگی مجوزهای رسمی برای برگزاری کنسرت را از وزارت ارشاد گرفته و قصد دارد به زودی اولین کنسرتش را برگزار کند. صادقلو در بچگی کشتی‌گیر بوده و چند سالی در این رشته فعالیت می‌کرد، اما با ادامه فعالیت در موسیقی کشتی را کنار گذاشت تا به طور حرفه‌ای موسیقی را دنبال کند.

مسعود از دوران کودکی علاقه زیادی به فوتبال داشته و به شدت این ورزش را دنبال می‌کرد، ولی در حال حاضر به دلیل مشغله کاری کمتر اخبار فوتبال را پیگیری می‌کند. با این حال بازی‌های تیم ملی را هیچ وقت از دست نمی‌دهد. صادقلو همچنین دوستان فوتبالی زیادی دارد که در نوع خود جالب است. گفت‌وگوی ما با این خواننده جوان را در ادامه می‌خوانید.

به طور کلی خیلی به ورزش علاقه دارم. هم ورزش کردن و هم دنبال کردن رویدادهای ورزشی برایم جذاب است. در دوران کودکی کشتی کار می‌کردم، ولی به دلیل علاقه بیشتر نسبت به موسیقی به سمت این رشته رفتم. ضمن اینکه من هم مثل اکثر مردم در دوران کودکی‌شان در کوچه و خیابان فوتبال بازی می‌کردم، ولی راستش را بگویم خیلی در حال حاضر فرصت پیگیری فوتبال را ندارم، چون مشغله کاری‌ام بسیار زیاد است، ولی در جریان اتفاقات قرار می‌گیرم.

واقعاً هیچ کدام. هر دو تیم بزرگ و پرطرفدار هستند و من احترام زیادی برایشان قائلم. البته، چون اکثر رفقایم پرسپولیسی هستند خیلی‌ها فکر می‌کنند من هم طرفدار پرسپولیس هستم، ولی این‌طور نیست؛ مثلاً فرهاد مجیدی را هم خیلی دوست دارم و یا ناصرخان حجازی که خدا رحمت‌شان کند.
advertising