رونق کسب و کار و رسیدن به درآمد بیشتر با بیزیکت

سبک زندگیکار و تجارت

- 97/08/27
رونق کسب و کار و رسیدن به درآمد بیشتر با بیزیکت

بیزیکت شبکه اجتماعی کسب‌ و کار در اینترنت


کسب درآمد بیشتر یا ایجاد کانال‌ فروش جدید، برای هر کسب‌وکار، جزو نیازهای همیشگی است. در عصر اینترنت و شبکه‌های اجتماعی و گوشی‌های هوشمند همراه، دیگر نمی‌توان به روش‌های سنتی و تکراری بسنده کرد. بیزیکت، اولین شبکه اجتماعی و پیام‌رسان کامل و اختصاصی برای رونق کسب‌وکارها و افزایش فروش و درآمد برای همه و خرید و فروش کاملاً آنلاین و به روش اجتماعی در ایران است.
این سایت و اپلیکیشن موبایلی آن، به همه دارندگان مشاغل مختلف،‌ از بانوان و شاغلان در مشاغل خانگی گرفته تا همه اصناف سطح شهرها، هنرمندان صنایع‌دستی، بازرگانان مختلف، روستاییان تولیدکننده محصولات کشاورزی و ... این فرصت را می‌دهد که در عصر همه‌چیزهمراه! بتوانند کسب‌وکار خود را هم همراه خود داشته باشند و درآمد بیشتری کسب کند.

بیزیکت شبکه اجتماعی کسب‌ و کار در برگیرنده مجموعه‌ ای متنوع از خدمات کسب ‌و کار در اینترنت است که شامل:


ایجاد و راه‌اندازی وب‌سایت رایگان
ایجاد فروشگاه اینترنتی رایگان
سامانه تخصصی مشاوره آنلاین و کار از راه دور
خرید و فروش فایل و محصولات دیجیتال
سامانه درج آگهی و نیازمندی‌ها به صورت ویدیویی
تبلیغات بنری به شکل خودکار
سامانه بازاریابی ایمیلی و پیامکی
اخبار و مطالب آموزشی در حوزه کسب و کار و استخدام و … می‌باشد.

بیزیکت، به عنوان کامل‌ترین بازار خرید و فروش همه نوع کالای نو و دست دوم، مرکز خرید و فروش و دانلود هر نوع فایل و محصول دیجیتالی و مرکز سفارش و انجام هر نوع مهارت کار از راه دور در ایران، و اولین سایت تجارت اجتماعی در ایران و حتی در جهان، امکاناتی فراهم کرده است تا هر یک از هموطنان که کالا یا فایل یا خدمتی برای ارائه دارد بتواند در یک سایت واحد از این توانمندی‌ها و موجودی‌های خود کسب درآمد نماید.

بیزیکت با هدف فراهم‌سازی بستر مناسب اینترنتی برای ایجاد ارتباط چندجانبه بین والدین و خانواده‌ها، دانشجویان و دانش ‌آموزان، اصناف و اتحادیه‌ ها، کسب‌ و‌کارهای خرد و کلان تولیدی و خدماتی، ساکنین و فعالین در محیط روستایی یا شهری، برای انجام مبادلات مختلف در زمینه خرید و فروش کالاهای فیزیکی و دیجیتالی، ارائه خدمات، آموزش، مشاوره، اطلاع‌رسانی همراه با کلیه امکانات یک شبکه اجتماعی اینترنتی و موبایلی پا به عرصه گذاشته است.

بخش‌های خبری و آموزشی مربوط به کسب و کار و مهارت‌های کسب درآمد و کارآفرینی، اخبار و آگهی‌های استخدام، انجمن پرسش و پاسخ در حوزه کسب و کار و نیز ارائه وب‌سایت اختصاصی برای اعضا، بیزیکت را کامل کرده و با این امکانات بی‌نظیر، ادعا می‌کند که در نوع خود اولین در ایران می‌باشد.

همه امکانات و خدمات بیزیکت برای همه کاربران رایگان است. تنها هزینه‌ای که از کاربران بابت این خدمات گرفته می‌شود درصد مشخصی از هر فروش است که بعد از قطعی‌ شدن فروش و تکمیل مراحل ارسال و دریافت کالا، به طور خودکار توسط سیستم کسر می‌شود و بقیه مبلغ فروش به آسانی به حساب فروشنده واریز می‌شود. کلیه معاملات در بیزیکت کاملا شفاف است و در یک محیط امن صورت می‌گیرد و خریدار و فروشنده تا زمانی که رضایت همدیگر را جلب نکنند کارشان تمام نخواهد بود.

تفاوت بیزیکت با سایر فروشگاه‌های اینترنتی و یا سایت‌ها و اپلیکیشن‌های آگهی‌نامه‌ای در این است که در بیزیکت فقط یک فروشنده وجود ندارد و هر کسی می‌تواند فروشنده یا خریدار باشد و مهم‌تر از آن این‌که در بیزیکت برای هر نوع خرید یا فروش، صرفاً فقط آگهی داده نمی‌شود، بلکه کل فرآیند خرید یا فروش هر نوع کالا یا فایل یا خدمات به صورت کاملاً درون‌ سیستمی با خود بیزیکت مدیریت می‌شود و نیازی به هیچ تشکیلات دیگر یا خروج از سایت یا اپلیکیشن وجود ندارد و همه چیز کاملاً آنلاین است.

رشد سرعت زندگی مردم، علاقه به دسترسی آسان و سریع به همه چیز و کاهش اتلاف وقت در بازدید از سایت‌های مختلف، خرید کالا و خدمات مورد نیاز در کمترین زمان، با کمترین جستجو، با بهترین قیمت و .... و انجام همه این‌ها با موبایل، امکان درخشش بیزیکت در ارائه خدمات تلفیقی خود و تبدیل شدن به مرکز و شبکه کسب و کار و خرید و فروش ایرانیان و در مرحله بعد جهانیان را بیشتر می‌کند.
advertising