شبکه اجتماعی توییتر رکورد شکنی کرد

علمی و تکنولوژیفضای مجازی

- 97/08/07
شبکه اجتماعی توییتر رکورد شکنی کردبه تازگی خبرهای خوبی از سوی شرکت توییتر به گوش می رسد و خبرها حاکی از آن است که شبکه اجتماعی توییتر در زمینه درآمدزایی رکوردشکنی کرده است.

سود دهی شبکه اجتماعی توییتر


خیلی وقت است که شبکه اجتماعی توییتر تلاش می کند تا به سود دهی برسد و این موضوع در شرایطی است این شبکه اجتماعی جز پر طرفدارترین شبکه های اجتماعی محسوب می شود ، ولی نتوانسته بود که به سود دهی مناسبی برسد. به نظر می رسد که دوران عملکرد ضعیف توییتر به پایان رسیده است و این شبکه اجتماعی در آمار اخیر خود رکوردشکنی کرده است و به قول معروف در پول غوطه ور شده است.

میزان درآمد شبکه اجتماعی توییتر


در سال 2018 میزان درآمد شبکه اجتماعی توییتر حدود 758 میلیون دلار بوده است و حتی این میزان درآمد از پیشبینی ها هم فراتر رفته است. این آمار نسبت به عملکرد سه ماهه افزایش چشمگیری داشته است و حدود 29 درصد رشد کرده است.
شبکه اجتماعی توییتر رکورد شکنی کرد

رشد تعداد کاربران از طریق تبلیغات


این افزایش مربوط تبلیغات می شود و به نظر می رسد که توییتر فرمول مناسب برای کاربران خود را پیدا کرده است. این کمپانی برای پیشرفت لحظه ای درنگ نمی کند و حتی این مساله را مدیر عامل این شرکت یعنی جک دورسی تایید کرده است.

اقدامات اخیر شبکه اجتماعی توییتر


حالا که صحبت در مورد کاربران شد باید بگوییم که زمان هایی در سال 2018 وجود داشت که کاربران این شبکه اجتماعی کاهش یافت. دلیل این موضوع هم رویکرد اشتباه توییتر بود که باعث این اتفاق شد. این شرکت در یک بازه زمانی اکانت های فیک و ربات ها را از این شبکه اجتماعی حذف کرد. مثل اینکه شما برای سلامتی گیاه خود برگ های خشک آن را حذف کنید. سرمایه گذاران این شبکه اجتماعی هم با این اتفاق موافق بودند و اعتقاد داشتن که این حرکت می تواند به سلامت این شبکه اجتماعی کمک کند.

رشد سهام توییتر در بازار های جهانی


بازار هم به نظر می رسد که موافق این حرکت بود زیرا میزان سهام توییتر بعد از این اتفاق حدود 15 درصد افزایش یافت. در حال حاضر هر یک از سهام های این شرکت حدود 21 سنت سود دهی دارد. این اتفاق عجیبی است که یک شرکت تکنولوژی به سود دهی نرسد و سرمایه گذاران پای شرکت بمانند تا باز هم به سود دهی برسد. حالا به نظر می رسد که توییتر به میزان سود دهی خود در سال های اخیر رسیده است.
advertising