چندین روش برای تعیین جنسیت جنین

پزشکی و سلامتبارداری و کودک

- 98/04/10
چندین روش برای تعیین جنسیت جنینبه عنوان والدین، در مورد خودتان و دیگران کنجکاو می شوید شما همچنین می توانید بعضی از اتفاقات را مورد سنجش قرار دهید اما آیا می توانید جنسیت نوزادخود را به سادگی با دیدن نشانه ها و روش هایی قدیمی و بدون سونوگرافی یا هر فن آوری پزشکی دیگری پیش بینی کنید؟
جالب است بدانید که در زمان های قدیم بسیاری از زنان به رحم نگاه می کردند ، در مورد برآمدگی حاملگی صحبت نمی کنیم بلکه فرم و حالتی که رحم در وضعیت بارداری دارد منظور ماست؛ من به یاد دارم کسی از من در مورد نوع برجستگی نوزاد من پرسیده بود، اینکه بیضی شکل یا دایره ای شکل است من نمی دانم آن موضوع چطور می تواند جنسیت نوزاد را تشریح کند و چگونه از نظر پزشکی و یا منطقی اثبات می شود اما چیزهای جدی تری ،درباره حدس زدن جنسیت بچه نیز وجود دارد.

روش های تعیین جنسیت جنین


چطور مادرانمان می توانند به درستی حدس بزنند در اغلب اوقات حتی قبل از اینکه روش هایی مانند اولتراسوند وجود داشته باشد؟ یا این راز خانوادگی است که تنها در همان خانواده نگهداری می شود؟ آیا یک هنر است؟ آیا دارای نوعی از تحمل فیزیکی میباشد یا فقط یک تظاهر ساده است؟ در حالی که در زمینه پزشکی به اندازه کافی برای رفع این داستان های قدیمی، دلیل و مدرک نقض آن آورده شده، اما این داستان ها فراموش نمی شوند آیا می دانید چرا؟
خب، گاهی اوقات آنها بدون هیچ دلیلی درست پیش بینی می کنند ، اتفاقی؟ هیچ کس نمی داند اما در این بخش چند راه جالب برای پیش بینی جنسیت نوزاد شما وجود دارد که توصیه می کنیم بخوانید و شگفت زده شوید.

1. آزمایش مخلوط درانو (یک ماده تمیز کننده و باز کننده لوله است)


تقریبا دو قاشق غذاخوری درانو را در روی یک شیشه ادرار صبحگاهی بریزید ،منتظر واکنش شیمیایی و پر دودش بمانید اگر مخلوط قهوه ای شود، پسر است اما اگر مخلوط تغییری نکند، دختر است. در موارد خاص، مخلوط می تواند زرد یا آبی شود به دلیل مخلوط ادرار و مواد شیمیایی، اما آنچه شما از رنگ نهایی متوجه می شوید، مهم است. علاوه بر این، توصیه می شود زنان باردار از این واکنش های شیمیایی دوری کنند.

2. تعیین جنسیت جنین با تست سیر


این تست برای کسانی که از سیر نفرت دارند، مناسب نیست ؛ بوته سیر را بخورید. اگر پوست شما برای مدت طولانی بوی بدی می دهد، شما یک پسر دارید اگر شما هیچ بوی بدی نمیدهید، یعنی بچه دختر است.

3.تعیین شدن جنیسیت جنین با جوش شیرین


ادرارتان را در یک فنجان شفاف حاوی دو قاشق غذا خوری پودر بریزید اگر مخلوط مانند نوشابه گاز دار شد، پسر دارید اگر مخلوط صاف ماند به این معنی است که شما یک دختر دارید.

4.تعیین شدن جنسیت جنین با تست کلم قرمز


آن را خرد کنید ؛ تکه هایش را در یک کاسه قرار دهید. آب جوش را در کاسه حاوی تکه های کلم قرمز ریخته، به طوری که آب تمام مواد را پوشش دهد و اجازه دهید برای 10 دقیقه بماند. آب را به یک شیشه شفاف منتقل کنید سپس کمی ادرار به آن اضافه کنید. اگر به رنگ بنفش تغییر کند یک پسر خواهید داشت اگر به رنگ صورتی تغییر کند، شما یک دختر خواهید داشت!

5.تست حلقه راه ساده برای تعیین جنسیت جنین


این یک تست مورد علاقه دختران جوان است که حکمت و خردشان را از مادر بزرگ خود گرفته اند ؛ تمام چیزی که شما به انجامش نیاز دارید، این است که یک نخ را به یک حلقه وصل کنید اجازه دهید نخ به حلقه آویزان باشد و معلق بماند. می توانید از دوستتان برای کمک استفاده کنید و نخ معلق را بر بالای برآمدگی شکم شما تکان دهد ؛ اگر حلقه مانند یک آونگ حرکت کند، بچه پسر است اگر حرکت دایره ای بچرخد، بچه دختر است.

6.تست کلید مناسب برای تعیین جنسیت جنین


این کار بسیار ساده تر از آن است که آن را یک تست نامید ؛ همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که از خانواده یا دوستان مادر بچه، از خانوم باردار خود بخواهند که کلید خانه را بردارد اگر انتهای باریک کلید را بگیرد، بچه دختر است اگر او را با انتهای گردش کلید را بردارد، بچه پسر است.

7.آزمون آکنه برای تعیین جنسیت جنین


گفته شده است که اگر شما یک دختر جنین داشته باشید، تمام زیبایی های شما را از بین میبرد به همین دلیل است که بعضی از زنان باردار در دوران بارداری تیره تر می شوند، پوستشان لکه دار یا پر از جوش و آکنه میشود از سوی دیگر، اگر پوست شما صاف و زیبا شود، شما یک پسر دارید.

8.روشی برای تعیین جنسیت جنین با تست مایاها


مایا روشی برای پیش بینی جنسیت کودک است، بر اساس سن زن در دوره بارداری و سال تولد حساب می شود و اگر هر دو عدد فرد و یا زوج باشند بچه دختر است اگر عددی فرد و دیگری زوج باشد، بچه پسر است.

9. تعیین جنسیت جنین با استفاده از روش تقویم چینی


در حال حاضر، این یکی کمی شبیه به سیستم مایاها است و زنان به آن قسم می خورند ؛ تقویم چینی به سن شما در دوره حاملگی و ماه حاملگی و سپس با توجه به تقویم خودش محاسبه می کنید و نتیجه به طور معمول 90% دقیق است. اینها و خیلی بیشتر از این موارد، افسانه ها یا روش های اسرارآمیز پیش بینی برای جنسیت نوزاد، بخشی از فرهنگ مناطق مختلف سراسر جهان هستند- برخی از آنها جهانی هستند، ولی برخی از آنها در فرهنگ مردمی ریشه دارند. به نظر عجیب می رسد اما اگر تست شما یک پیش بینی را درست گفته باشد، به طرز جالبی شما روش های غیرقابل توضیح پیش بینی جنسیت بچه اجدادتان را ثابت کرده اید که آیا بچه پسر یا دختر است.
advertising