برای پسر شدن جنین چه کار کنیم

پزشکی و سلامتبارداری و کودک

- 97/10/12
برای پسر شدن جنین چه کار کنیم

دیابت بارداری نشانه پسر شدن جنین است


مادرانی که جنین پسر دارند احتمال بروز دیابت بارداری در آنها بالا است. مکانیسم آن کاملا شناخته شده نیست. اما احتمال می رود که جنین پسر با عملکرد سلول های متاثر از متابولیسم گلوکز در ارتباط باشد.
می توان گفت در فصل سرد و معتدل به خصوصی در اوایل فصل بهار اگر برای بارداری اقدام شود احتمالی پسر شدن جنین بیشتر است. اما توصیه میشود که در فصل گرم برای دختردار شدن اقدام کنند.
به این دلیل که حرارت بدن به سمت بیرون می آید (در فصول گرم مشاهده می کنید که پوست برافروخته است) برای همین اندامهای درونی دچار یک سردی می شوند، به همین دلیل احتمال دختردار شدن، بیشتر است.

بهترین زمان نزدیکی برای پسردار شدن


حدالامکان باید به زمان تخمک گذاری نزدیک باشد. زمان تخمک گذاری خود را یاداشت کنید. در همان روز تخمک گذاری احتمال پسردار شدن بسیار بالاست. اگر چند روز قبل از تخمک گذاری رابطه داشته باشید اسپرم ها تا اون روز از بین رفته ویا اسپرم دختر زنده می ماند. شما حتما نشانه های تخمک گذاری را بشناسید که دقیق در آن روز تخمک گذاری نزدیکی داشته باشید. بنابراین 12 ساعت بعد از تخمک گذاری بهترین زمان برای پسردار شدن و چند روز بعد از روز تخمک گذاری بهترین زمان برای دختر دار شدن است.

پوزیشن درست رابطه جنسی برای پسردار شدن:


برخی از مواضع جنسی باعث نفوذ عمیق اسپرم به داخل رحم زنان می شود. در این مورد، شتلز ادعا می کند که خانم ها باید برای افزایش احتمال بارداری یک جنین پسر، از مواضعی برای نفوذ عمیق اسپرم به داخل رحم خود استفاده کنند. بنابراین، به عنوان خانمی که قصد به دنیا آوردن پسری را دارید، به یاد داشته باشید که نفوذ عمیق اسپرم شانس شما را در داشتن فرزند پسر افزایش می دهد، چون در این حالت، اسپرم با فاصله زمانی کمی خود را به تخمک رسانده و آن را بارور می کند. به دلیل این که کروموزوم Y که تعیین کننده جنسیت پسر در دوران بارداری است، ضعیف بوده و طول عمر کوتاه تری دارد، نفوذ عمیق کروموزوم Y باعث می شود تا خود را قبل از مرگ خاموش، به راحتی به تخمک برساند و آن را بارور سازد.

دانستن زمان تخمک گذاری قبل از باردار شدن برای جنسیت جنین پسر:


با دانستن فاز دقیق تخمک گذاری در بدن خود، به حقیقت پیوستن رویای داشتن نوزاد پسر را خیلی آسان تر خواهید کرد. بنابراین، اگر شما و همسرتان به عنوان یک زوج جوان مشتاق داشتن یک نوزاد پسر هستید، انجام رابطه جنسی را حتما در زمان اوج تخمک گذاری خود انجام دهید.
علاوه بر این موارد، به خاطر داشته باشید که برای تحقق این رویاها، بهتر است زمان مقاربت شما و همسرتان بیست وچهار ساعت بعد از عمل تخمک گذاری در بدنتان باشد، نه قبل از آن. در واقع، به یاد داشته باشید که در مدت تخمک گذاری، مخاط دهانه رحم زنان حالت خاصی به خود گرفته و لغزنده تر می شود. به همین دلیل، در این دوران، مخاط دهانه رحم زنان حالت اسیدی خود را از دست می دهد. در نتیجه، اسپرم به آسانی خود را به تخمک رسانده و آن را بارور می کند.
برای این منظور، به یاد داشته باشید که یکی از موثرترین راه ها برای تعیین زمان تخمک گذاری در بدن زنان، استفاده از کیت های تست تخمک گذاری است که در فروشگاه و داروخانه ها به راحتی در دسترس هر خانمی است. استفاده از این نوع کیت ها فاز دقیق تخمک گذاری در بدن زنان را تعیین نموده و خانم ها را آگاه می کند.

استفاده از رژیم غذایی مناسب برای پسردار شدن:


اگر شما هم مانند بسیاری از زوج های جوان، خواستار پسر شدن فرزند خود هستید، نیاز به هزینه کردن وقت بیشتر و تاکید زیاد بر روی برنامه درست غذای روزانه خود دارید. در واقع، شما باید سعی کنید که به منظور کاهش سطح اسیدی بدن خود بر نوع مواد غذایی مصرفی روزانه دقت زیادی داشته باشید. به خاطر داشته باشید که اگر سطح اسیدی بدن مادر در روزهای آغازین دوران بارداری او بیش از حد نرمال شود، کرموزومی که تعیین کننده جنس پسر است نمی تواند برای مدت زمان طولانی در بدن او زنده بماند. بنابراین، اگر می خواهید که فرزندتان در آینده پسر باشد، شما هم باید بیشتر از غذاهایی با طعم تند و مرکبات استفاده کنید. علاوه بر این موارد، نباید خوردن غذاهای لبنی مانند پنیر، شیر و ماست را فراموش کنید. همچنین، شما باید سعی کنید که از مواد غذایی حاوی درصد بالاتری از پتاسیم استفاده کنید که این غذاها عبارتند از: سیب زمینی، موز، اسفناج و کلم بروکلی.
نتایج گزارشات اخیر محققان نشان داده است که مصرف مکمل های روغن پامچال شب، شانس افراد را در داشتن نوزاد پسر افزایش می دهد.

به حداکثر رساندن شمار اسپرم مردان و تعیین جنسیت جنین پسر :


همان طور که می دانید در روش شتلز مرد نیاز دارد تا اقداماتی را برای افزایش تعداد اسپرم های خود انجام دهد. در واقع، ادعا می شود که با این روش می توان شانس خود را در داشتن نوزاد پسر در آینده بالا برد. همچنین، فرد مذکور باید عادت خود را در مورد نوشیدن مواد الکلی و سیگار کشیدن ترک کند، چون این عادات غلط، تا حد زیادی میزان تولید اسپرم در بدن مردان را کاهش خواهد داد. علاوه بر این موارد، به عنوان زوجی که قصد به دنیا آوردن نوزاد پسری را دارید، به خاطر داشته باشید که محدود کردن استعمال مواد مخدر مانند ماری جوانا و یا قرص های اکستازی نیز یکی دیگر از روش های افزایش تعداد اسپرم در مردان به شمار می رود، چون مصرف کوکائین و مواد مخدر دیگر ترشح طبیعی اسپرم ها را در بدن هر مردی مختل کرده و مانع بارور نمودن تخمک در بدن همسرش خواهد شد. در نهایت، به خاطر داشته باشید که اگر فردی مشتاق داشتن نوزاد پسر باشد، باید از مصرف برخی داروهای شیمیایی مانند داروهای شیمی درمانی جلوگیری نماید، چون مصرف این نوع داروها می تواند مردان را به طور دائم نابارور کند.

نوشیدن بیشتر قهوه (تنها در مردان) به منظور افزایش شانس آن ها برای پسردار شدن:


تشویق نمودن مردان به نوشیدن مقدار زیادی قهوه، احتمال حاملگی نوزاد پسر در زنان آن ها را افزایش می-دهد. در واقع، نوشیدن قهوه انرژی لازم برای تولید اسپرم Y در بدن مردان را افزایش داده و می تواند اسپرم-های تولید شده را را به راحتی به تخمک برساند. علاوه بر این، نوشیدن قهوه توسط مردان باعث شنا کردن سریع تر اسپرم Y موجود در بدن آن ها شده و این اسپرم ها را در محیط اسیدی دهانه رحم زن قرار نمی دهد.
advertising