بهترین مکمل های پروتئین سال 2018

پزشکی و سلامتتناسب اندام

- 97/11/04
بهترین مکمل های پروتئین سال 2018با خواندن این مقاله اطلاعات بیشتری نسبت به مکمل‌های پروتئینی بدست می‌آورید، چون در این مطلب با انواع مختلفی از بهترین مکمل پروتئین در سال آشنا می‌شوید. بدین منظور هر کدام از محصولات را در طبقه‌بندی مربوط به خود آوردیم. خیلی‌ ها به دنبال پیدا کردن بهترین مکمل پروتئین هستند، چون می‌دانند چه به دنبال چربی‌سوزی باشند چه به‌دنبال افزایش حجم عضلانی و یا بد‌نسازی، مکمل‌های پروتئینی به آن‌ها کمک خواهد کرد که به سرعت به اهداف تناسب‌ اندام‌ خود برسند و نتیجه بگیرید چرا که پروتئین به تمامی موارد اعم از کاهش وزن، افزایش عضله‌سازی، ترمیم بافت‌ها، حفظ تغییرات ایجاد شده کمک می‌کند.

1. پروتئین وی (گلد استاندارد 100٪)


بالاخره به بهترین مکمل پروتئین در لیست مکمل‌های پروتئینی رسیدیم. این مکمل به منظور ریکاوری عضلات و رشد عضلانی و عضله‌سازی طراحی شده است. این مکمل نه‌تنها بهترین مکمل پروتئین سال شناخته شده‌است، بلکه‌ برترین مکمل در بین 10 مکمل برتر در سال‌های 2005-2014معرفی شده و جز بهترین مکمل پروتئین برای 10 سال بوده‌ است و همچنان ادامه دارد. کمپانی سازنده‌ی آن جایزه برترین محصول تولیدی در صنعت تهیه و تولید مکمل‌ را در این سال‌ها ازآن خود کردند.اطلاعات اجزای تشکیل دهنده‌ی محصول: حاوی 24 گرم پروتئین، 4 گرم گلوتامین و گلوتامیک اسید، 5/5 گرم BCAA

توضیحات مربوط به محصول: این مکمل پروتئینی دارای بیش از 20 طعم مختلف از طعم توت‌فرنگی و میو‌هایی مانند موز گرفته تا طعم قهوه و کیک کره‌ای.
این مکمل به 3 سوال پاسخ می‌دهد:
چیست؟ نوعی مکمل پروتئینی است که سبب هضم سریع‌تر پروتئین می‌شود.
کی باید مصرف شود؟ پس از تمرینات ورزشی
چرا باید مصرف شود؟ تسریع ریکاوری عضلات و رشد عضلانی.

شعار این کمپانی: تغذیه درست با مواد اولیه طبیعی مهر تایید بر کیفیت و ابداع است. این شعار پرفروش‌ ترین برند مکمل پروتئین دنیاست. پروتئین وی خالص‌ترین منبع پروتئین برای تامین انرژی، ریکاوری ترمیم بافت‌های فرسوده، عضله‌سازی و حجیم سازی است.هر اسکوپ آن حاوی 24 گرم پروتئین است. قابلیت چند بار بازجذب شدن توسط بدن و بافت‌های عضلانی را دارد و دارای مقدار اندکی چربی، لاکتوز و ‌کلسترول است که این برند را از تمام برند‌های استاندارد متمایز کرده است.

شماره 2: مکمل پروتئین سینتا-6 (syntha-6)


این مکمل در هر بار مصرف به میزان 10 گرم از آمینو اسیدهای ضروری را به بدن می‌رساند. هر زمانی از شب یا روز می‌توانید این مکمل را به‌مصرف برسانید. بنابراین می‌توانید در ردیف دوم بهترین مکمل پروتئین سال قرار گیرد. اطلاعات اجزای تشکیل دهنده‌ی محصول: حاوی 22 گرم پروتئین پیچیده.

توضیحات مربوط به محصول: این مکمل نه‌تنها حاوی اسیدهای چربی و اسیدآمینه‌های ضروری است، بلکه سینتا-6 یک منبع خالص و عالی از فیبر است، که این خاصیت سینتا-6 را به یک مکمل پروتئینی چندکاره مبدل ساخته است. این محصول با هر نوع رژیم غذایی و انواع برنامه‌های تمرینی سازگاری دارد، زیرا متناسب با انواع مختلف فعالیت‌های بدنی و شیوه‌های زندگی متنوع و برنامه‌های غذایی طراحی شده است. شعار این کمپانی: با خوردن این مکمل پروتئینی یک‌بار برای همیشه از باقی مزه‌ها سیر می‌شوید.

شماره 3: مکمل پروتئین ایزو 100 (ISO100)


این مکمل پروتئینی یک مکمل بسیار خوش‌طعم، خالص، زود هضم از انواع پروتئین محبوس شده برای پشتیبانی از رشد عضلانی طراحی شده‌ است. این مکمل 100٪ هیدرولیز شده‌ی پروتئین وی است.اطلاعات اجزای تشکیل دهنده‌ی محصول: حاوی 25 گرم پروتئین، 2/7 گرم لوسین، 1 گرم شکر، 110 کالری، 5/5 گرم BCAA.

توضیحات مربوط به محصول: سوخت تامین‌کننده‌ی پروسه‌ی عضله‌سازی، به صورت طبیعی کربوهیدرات، چربی، کلسترول و لاکتوز اضافی از آن حذف شده است. ISO100 از منابع پروتئین از پیش هیدرولیز شده تهیه شده است تا از زودهضم بودن و جذب مناسب محصول مطمئن شوند. این مکمل در 14 طعم مختلف عرضه می‌شود. طعم‌هایی مانند، موز، بستنی پرتقالی، توت‌فرنگی و غیره.

شماره ۴: مکمل پروتئینی (Pro Jym)


مکمل پروتئینی (Pro Jym) چهارمین نوع از بهترین مکمل پروتئین مطلب مجله علم ورزش به حساب می‌آید. ترکیب پروتئین با بالاترین کیفیت با میزان دقیقی از حداکثر رشد عضلانی، بهبود ریکاوری و ترمیم بافت‌ها این مکمل را تشکیل می‌دهد. اطلاعات اجزای تشکیل دهنده‌ی محصول: در هر اسکوپ 24 گرم پروتئین، مواد مغذی اضافی و آمینواسید افزوده ندارد. پروتئین آن متشکل از اجزای مختلف است. 7/5 گرم پروتئین وی محبوس شده، 7 گرم کازئین، 2/5 گرم آلبومین تخم‌مرغ، 7 گرم میلک پروتئین محبوس شده. (5/5گرم کازئین، 1/5 گرم وی)

توضیحات مربوط به محصول: خیلی از افراد تصور می‌کنند که هر چقدر آمینواسید در مکمل پروتئین بیشتر باشد بهتر است، اما آمینواسیدهای بیش از حد سبب ایجاد گاز نیتروژن می‌شود ( هر آمینواسید حاوی نیتروژن است و آمینواسیدها مانند زنجیره‌ای بهم می‌پیوندند و پروتئین را تشکیل می‌دهند) و این مسئله مانع رسیدن پروتئین به بافت‌ها به همان میزانی که بر روی برچسب محصولات می‌نویسند، می‌شود.

شماره ۵: مکمل پروتئین نیترو تِک (100٪وی گلد)


پنجمین نوع از بهترین مکمل پروتئین را به خود اختصاص داده است، پودر پروتئینی فوق‌العاده خالص همراه با پپتید‌های پروتئین وی. دارای ارزش بالای پروتئین، قابل جذب و بارها و بارها بازجذب می‌شود که موجب عضله‌سازی تا چندین برابر حد معمول خواهد شد.

اطلاعات اجزای تشکیل دهنده‌ی محصول: هر اسکوپ از پودر این مکمل حاوی 24 گرم پروتئین، 4 گرم گلوتامین، 5/5 گرم BCAA است.توضیحات مربوط به محصول: شعار شرکت سازنده: پروتئین فوق‌العاده، کسب نتایج فوق‌العاده عالی. این عبارت به این معناست که رساندن پروتئین فوق‌العاده از لحاظ خالص بودن و قابل بازجذب بودن آن‌ هم مکرراً و زود هضم بودن آن سبب تسریع ریکاوری که برای پس از تمرین در اکثر ورزش‌ها مهم است، عضله سازی بیشتر، و کسب نتایج بهتر از جلسات تمرینی‌تان است.

دارای طعم‌های مختلف و لذیذ که از خوردن آن سیر نمی‌شوید، بازجذب مکرر پپتید‌های پروتئین هیدرولیز شده سبب حفظ غذا‌ رسانی به بافت‌ها می‌شود. هنگام میل کردن این مکمل نیازی به اضافه کردن شکر و چربی ندارید. با مصرف این مکمل هیچگاه تامین درشت-مغذی‌ها را فدای طعم نمی‌کنید.

شماره ۶: مکمل پروتئین نیترو تِک


مکمل پروتئین نیترو تِک نوع حرفه‌ای‌ تر پروتئین وی است و برای آن دسته از ورزشکاران طراحی شده که به‌دنبال افزایش توده‌ی عضلانی و حجیم‌سازی هستند.اطلاعات اجزای تشکیل دهنده‌ی محصول: هر اسکوپ از این پودر حاوی 30 گرم پروتئین‌، نوع پایه‌ی پروتئین وی، پپتیده‌های وی است.3 گرم کراتین، ۵ گرم گلوتامین، 6/8 گرمBCAAs

توضیحات مربوط به محصول: 70٪ بیشتر نسبت به پروتئین وی معمولی سبب حجیم‌سازی عضلانی می‌شود. وی (ایزوله و محبوس شده)+پپتید‌های وی به عنوان منبع پروتئین اولیه در اختیار عضلات قرار می‌گیرند. روند تسریع ریکاوری، بهبود اجرا و قدرت عضلانی را تا چندین برابر بیشتر، افزایش می‌دهد.

برای افرادی که تازه‌کار هستند، مرتباً پروتئین را بازجذب می‌کنند و با خاصیت و ارزش بالای بیولوژیکی آن، بدن‌تان به راحتی می‌تواند آمینواسیدها را از پروتئین تفکیک کند و آن‌ها را جذب کند تا بدنی‌ عضلانی‌تر و قدرتمندتری برای خود بسازید. این پروتئین را می‌توانید هر زمانی که دوست دارید مصرف کنید اما توصیه می‌شود که از این مکمل پس از اتمام تمرینات استفاده کنید تا هر زمان در طول روز پروتئین در بدن‌تان تولید و مصرف شود(چرخه‌ی سوخت‌وساز پروتئین).

توضیحات مربوط به محصول: شعار شرکت سازنده: Signature یک قول است، سمبلی از شناخت شماست. اثری از شما در دنیا. این مکمل پروتئینی سبب رشد عضلانی و تسریع ریکاوری پس از ورزش و مانع تحلیل عضلات می‌شود. بهترین زمان مصرف این مکمل در صبح میان وعده‌‌های غذایی و بخصوص پس از انجام تمرین است.

شماره 7: مکمل پروتئین Stacked Protein


در ادامه معرفی بهترین مکمل پروتئین به مکمل پروتئین Stacked Protein می‌رسیم. این مکمل حاوی پروتئین‌های پیچیده با طعم میلک شیک است، برای تسریع در گرفتن نتایج مد‌نظرتان و تامین سوخت عضلات طراحی شده‌است. روند رهاسازی پروتئین حجیم شده در بدن را تسریع یا کند می‌کند.اطلاعات اجزای تشکیل دهنده‌ی محصول: حاوی 25 گرم پروتئین، ۵گرم گلوتامین،2/5 گرم لوسین، ۵گرمBCAAs،

این محصول دارای 7 طعم مختلف است، مانند وانیل بستنی، کیک تولد، کوکی-خامه‌ای و غیره است. رهایش چند مرحله‌ای ۵ نوع پروتئین با سرعت سریع، متوسط کند به بافت عضلانی، تامین سوخت کامل یک شب یا یک روز بافت ‌عضلانی، چند بار از فیلتر‌های مخصوصی طی روند تولید عبور کرده و منبع پروتئین خالص را در اختیارتان قرار می‌دهد. کمتر از ۱۰ثانیه به محض اضافه کردن یک اسکوپ پودر پروتئین در مخلوط‌تان حل می‌شود، فاقد گلوتن است.

به چهار سوال پاسخ می‌دهد:
برای چه کسی مناسب است؟ ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش
چیست؟ 25 گرم پروتئین خالص با بالاترین کیفیت، ۵ نوع منبع پروتئین پیچیده را با سرعت، متوسط یا کند و یکنواخت به بافت‌های عضلانی سرازیر می‌کند.
چرا باید مصرف شود؟ ترکیب بالاترین کیفیت پودر پروتئین با بهترین طعم موجود در بازار، یک بار امتحان کنید، دیگر مکمل پروتئین دیگری مصرف نمی‌کنید!
کی باید مصرف کنید؟ هر زمانی می‌توانید، قبل از تمرین مصرف کنید تا در انجام تمرینات نظاره‌گر پیشرفت و تسریع ریکاوری پس از اتمام تمرین باشید.

شماره 8: مکمل پروتئین کازئین (گلد استاندارد100٪)


مصرف این مکمل پروتئین در شب توصیه شده است و برای عضله‌سازی کاربرد دارد. بهترین زمان مصرف بین وعده‌ی غذایی آخر و پیش از به رختخواب رفتن به منظور تغذیه ماهیچه‌ها و تامین سوخت ریکاوری عضلات عنوان شده‌است.اطلاعات اجزای تشکیل دهنده‌ی محصول: حاوی 24 گرم پروتئین، 9 گرم آمینو اسید ضروری، 60٪ ارزش غذایی روزانه برای تامین کلسیم، رساندن BCAA به بافت‌های بدن تا حدود کمتر از 8 ساعت، رساندن آمینواسید ضروری به بدن تا 7 ساعت، رساندن لوسین به بدن تا 6/5 ساعت، بدون مواد طعم‌دهنده‌های مصنوعی افزوده، شیرین کننده‌های مصنوعی یا رنگ‌ها.

این مکمل پودر پروتئینی سه سوال را پاسخ می‌دهد:
چیست؟: کاهنده‌ی سرعت هضم پروتئین
کی باید مصرف شود؟: بین آخرین وعده‌ی غذایی‌‌ و زمان خواب
چرا باید مصرف شود؟: به دلیل افزایش عضله‌سازی و خاصیت سیرکنندگی آن

توضیحات مربوط به محصول: شما می‌خواهید پس از اتمام تمرین دست به‌کاری بزنید که بتواند سرعت ریکاوری را افزایش دهد. اما این فرآیند 48 ساعت بطور کامل به‌طول می‌انجامد، مصرف مکمل پروتئین در کنار وعده‌های غذایی روزانه، متعادل کننده‌ی رژیم غذایی از طریق کاهش سرعت سوخت‌وساز پروتئین و مکمل سلامتی شماست.

با مصرف مقدار اندکی از (کازئین گلد استاندارد 100٪) تا چند ساعت احساس سیری می‌کنید، به صورت مداوم و یکنواخت BCAA به بافت‌های عضلانی سرازیر می‌شود، با 9 طعم، مانند شکلاتی، توت فرنگی،خامه-موزی و … از هر مکمل استاندارد کاهنده‌ی گوارش دیگری که تا کنون اندازه‌گیری شده، بهتر است.

شماره 9: مکمل پروتئین وی (100٪ با مارک Signature)


مکمل پروتئین وی با مارک 100٪ Signature شامل 3 نوع پروتئین وی به منظور چندین برابر کردن سرعت ریکاوری و رشد عضلانی.

اطلاعات اجزای تشکیل دهنده‌ی محصول: این محصول حاوی 25 گرم پروتئین وی است که خود این پروتئین ترکیبی از اشکال گوناگون پروتئین وی است. 24٪ یا 6 گرم پروتئین وی هیدرولیز شده (تجزیه‌ی پروتئین به رشته‌های آمینواسید یا همان واحد‌های سازنده‌ی پروتئین وی که برای جذب و مصرف راحت‌تر است)٬ پروتئین تغلیظ شده‌ی وی (شامل ترکیب متعادلی از چربی، کربوهیدرات به منظور تامین سوخت مورد مصرف در تمرین بکار می‌رود) 52٪ وی ایزوله شده که مناسب برای مصرف همراه با رژیم غذایی‌ کم کربوهیدرات و همچنین حاوی چربی اندک و زود هضم است.

در آخر حاوی آنزیم‌های گوارشی است، که جذب آمینواسید از خون را نسبت به مصرف عادی پروتئین وی تا 20٪ افزایش می‌دهد. (پروتئین را تجزیه می‌کند، آمینواسید بیشتری را وارد خون می‌کنند).توضیحات مربوط به محصول: شعار شرکت سازنده: Signature یک قول است، سمبلی از شناخت شماست. اثری از شما در دنیا. این مکمل پروتئینی سبب رشد عضلانی و تسریع ریکاوری پس از ورزش و مانع تحلیل عضلات می‌شود. بهترین زمان مصرف این مکمل در صبح میان وعده‌‌های غذایی و بخصوص پس از انجام تمرین است.

شماره 10: پودر مکمل پروتئین وی (COR-Performance whey)


این مکمل با طعم خوب که دارد، حاوی مقادیر اندکی چربی و کربوهیدرات است و آنزیم‌های گوارشی افزوده دارد.

اطلاعات اجزای تشکیل دهنده‌ی محصول: 24 گرم پروتئین، 130 کالری، فاقد گلوتن (گندم، برای افراد دارای آلرژی مناسب است)،5/2 گرم BCAA (یا همان شبکه‌های آمینواسیدی، آمینواسیدهای بنیادی به نام ایزولوسین، لوسین و والین هستند. ترکیب این سه آمینو اسید تقریباً 1/3 ساختار بافت ماهیچه ای را در بدن انسان تشکیل می دهد.)توضیحات مربوط به محصول: بعد از یک تمرین سخت و شدید مقاومتی یا بند کفش‌ها را بازکردن و یا پس از یک رقابت سخت و خروج از زمین، شما به پروتئین نیاز دارید تا انرژی مصرف شده‌ی عضلات را جایگزین کنید. این محصول منبع پروتئین مطلوبی به عنوان دسر در اختیار‌تان قرار می‌دهد، طعم‌دهنده‌های محرک در این مکمل به منظور بازسازی ذخایر، پس از تمرین آن را به یکی از بهترین محصولات داخل بازار مبدل کرده است.

دو اسکوپ از این محصول حاوی 24 گرم پروتئین و آنزیم‌های مفید گوارشی است، بنابراین می‌توانید آن را هر زمانی که دوست دارید میل کنید، همچنین این محصول حاوی چربی و کربوهیدرات اندک است، بنابراین فقط شما پروتئین خالص نوش‌جان می‌کنید.فرقی نمی‌کند مبتدی باشید، یا وسط فصل مسابقات یا بین این دو شرایط جزو افراد متوسط ورزشکار دسته بندی شوید. COR-P.whey را به عنوان یکی از گزینه‌های بهترین مکمل پروتئین پس از تمرین امروز و پیش از رقابت‌ فردا برای تامین انرژی، ذخایر پروتئینی و ترمیم بافت‌ها در نظر داشته باشید.تصور کنید بهترین اجرا در تمرینات را داشته باشید، علاوه بر آن دسر لذیذ پر پروتئین برای رفع خستگی مصرف کنید. این محصول در طعم‌ها مختلف مثل کره-مارشملو، شکلاتی، خامه‌ای، کله‌ی بادام زمینی، میلک شیک توت فرنگی عرضه می‌شود.
advertising