با این ترفندها هزینه خرید کفش مردانه را کاهش دهید

مد و زیباییتیپ آقایان

- 98/02/24
با این ترفندها هزینه خرید کفش مردانه را کاهش دهیدیک ضرب المثل انگلیسی می‌گوید: “آن قدر پولدار نیستم که کفش ارزان بخرم”. همین گفته ثابت می‌کند که تحت هیچ شرایطی نباید پول خود را برای خرید پوشاک ارزان به خصوص کفش ارزان هدر دهید. خرید کفش ارزان نه تنها تیپ شما را خراب می‌کند بلکه راحتی و سلامتی پای شما را به خطر می‌اندازد و مهم‌تر از همه این که در مجموع هزینه بیشتری به شما تحمیل می‌کند مثلا اگر یک کفش پنجاه هزار تومانی بخرید شاید بیش از دوبار نتوانید آن را بپوشید در حالی که یک جفت کفش سیصد هزار تومانی را می‌توان 60 بار پوشید و این به معنای آن است که با خرید کفش ارزان هزینه 5 برابری به شما تحمیل شده است.

به ارسال رایگان و سیاست بازگشت کالا توجه کنید


خرید اینترنتی این روزها طرفداران زیادی دارد و بسیاری افراد، پوشاک خود را نیز از این طریق تهیه می‌کنند. خوشبختانه بسیاری از سایت‌های تامین کننده پوشاک به دلیل حذف واسطه و هزینه توزیع و … پوشاک را با قیمتی کمتر از بازار در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. خرید از این سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی می‌تواند به کاهش هزینه خرید کفش مردانه کمک کند اما قضیه به این سادگی هم نیست. گاهی چیزی که به دست شما می‌رسد با چیزی که در سایت مشاهده کرده‌اید تفاوت زیادی دارد، رنگ و مدل آن با تصویر همخوانی ندارد، دچار آسیب شده است و مهم‌تر از همه این که اندازه نیست.

به دنبال مدل های کلاسیک باشید نه کفش های مد روز


دنیای مد دنیایی در حال تغییر است و هر روز مدل‌های متنوعی از لباس و کفش معرفی می‌شوند. اگرچه دنیای کفش‌های مردانه تا حدی از این تغییرات مصون است اما کفش‌های مردانه هم به دو دسته کلاسیک و مد روز تقسیم می‌شوند. کفش‌های کلاسیک هرگز از مد نمی‌افتند اما کفش‌های مد روز پس از یکی دو فصل دمده و قدیمی می‌شوند. در نتیجه شما نمی‌توانید آن‌ها را بپوشید و مجبور خواهید شد کفشی جدید تهیه کنید که این به معنای تحمیل هزینه بیشتر است. در صورتی که با تهیه کفش‌های کلاسیک، مد روز بودن آن‌ها را برای چندین سال تضمین خواهید کرد.
با این ترفندها هزینه خرید کفش مردانه را کاهش دهید

مستقیما از تولید کننده خرید کنید


کشور ما یکی از بهترین تولیدکنندگان کفش‌های مردانه دست دوز است و بازارهای کفاشی متعددی در شهرهای مختلف وجود دارد که در آن‌ها با استفاده از چرم طبیعی، بهترین و باکیفیت‌ترین کفش‌های مردانه تهیه می‌شوند. قیمت این کفش‌ها در مقایسه با کفش‌های چرم برندهای مختلف بسیار کمتر است و مهم‌تر از همه این است که شما می‌توانید در این کفاشی‌ها کفش را مطابق سلیقه و اندازه پای خود سفارش دهید و کفشی اختصاصی برای خودتان داشته باشید. با این کار شما نه تنها در هزینه خرید کفش صرفه جویی می‌کنید بلکه به اقتصاد محلی و تولید اشتغال نیز کمک خواهید کرد.

در صورت امکان خرید خود را از کشور مبدا انجام دهید


بسیاری از کفش‌های موجود در بازار از کشورهای خارجی وارد می‌شوند. در این میان هزینه واردات و ارز و … باعث می‌شود که قیمت کفش در کشور مقصد به مراتب بالاتر از کشور مبدا باشد. در این صورت شما کفش را با قیمتی بالاتر از ارزش واقعی آن خرید می‌کنید اما اگر از کشور مبدا این خرید را انجام دهید هزینه‌های شما کاهش خواهد یافت. البته قرار نیست صرفا برای خرید کفش به خارج از کشور سفر کنید چون هزینه این کار به مراتب بیشتر از خرید کفش خواهد بود بلکه اگر قصد سفر خارجی دارید می‌توانید در این زمان کفش‌های مورد نیاز خود را نیز از کشور مبدا و با قیمتی بسیار پایین‌تر تهیه کنید.

سراغ آوت لت ها و تخفیف های آخر فصل بروید


آوت لت Out let به مجموعه محصولات یک برند یا مجموعه برند گفته می‌شود که از فصل تولید آن‌ها گذشته است و به دلیل دمده شدن تخفیف‌های بالایی خورده‌اند. این تخفیف‌ها لزوما برای کلاهبرداری نیست و اجناس مورد نظر مشکلی ندارند بلکه فروشگاه‌ها برای ارائه اجناس جدید به فضای بیشتر در انبار خود نیاز دارند و مجبور هستند هر چه سریع‌تر اجناس فصل گذشه را به فروش برسانند تا هزینه‌های اضافی انبارداری به آن‌ها تحمیل نشود بنابراین تخفیف‌های چشمگیری روی این محصولات در نظر می‌گیرند. چنین شرایطی بهترین زمان برای خرید اجناس با قیمت پایین‌تر و صرفه جویی در هزینه خرید کفش است به خصوص اگر شماره پای شما جزو موارد نایابی است که همیشه تک سایز می‌شود.

از کفش هایی که دارید درست مراقبت کنید


کفش‌ها به خصوص کفش‌های رسمی مردانه به مراقبت نیاز دارند و اگر این مراقبت درست انجام شود بیشترین عمر و دوام را خواهند داشت و شما نیازی به خرید کفش‌های جدید نخواهید داشت در نتیجه هزینه خرید کفش برای شما به شدت کاهش خواهد یافت. در واقع بهترین راه برای کاهش هزینه خرید کفش این است که آن را نخرید و از کفش‌هایی که دارید (به شرطی که زیبا و باکیفیت و سالم باشند) استفاده کنید. اگر نکات زیر را در مراقبت از کفش‌های خود رعایت کنید تا ده سال هم می‌توانید آن‌ها را بپوشید:

از قالب‌های چوب سدر استفاده کنید تا شکل کفش حفظ شود و داخل آن بوی بد نگیرد.
یک کفش را هر روز نپوشید، این کار باعث می‌شود عرق پای شما داخل چرم کفش جذب شود و علاوه بر ایجاد بوی بد به بافت چرم صدمه بزند.
برای پوشیدن کفش پاهای خود را به زور داخل آن فرو نکنید، هر بار بندهای آن را باز کنید و از پاشنه کش استفاده کنید.
در مراقبت از کفش‌های جیر بیشتر دقت داشته باشید و از یک برس مخصوص جیر برای تمیز کردن آن استفاده کنید.
یک اسپری ضدآب مخصوص کفش جیر تهیه کنید و هر هفته آن را روی کفش‌های خود بزنید، پس از خشک شدن اسپری کفش‌ها را برس بزنید.
advertising