آنچه باید در مورد خرید لباس عید برای بچه ها بدانیم

مد و زیباییتیپ کودکان

- 97/11/30
آنچه باید در مورد خرید لباس عید برای بچه ها بدانیمعید نوروز نزدیک است و مردم در تب و تاب خرید لباس برای خود و فرزندان شان هستند، خرید لباس عید یکی از کارهای لذت بخش است که حال و هوای روز های پایان اسفند را خواستنی تر میکند.
خرید لباس عید برای بچه ها لذت بخش است اما باید نکات مهمی را رعایت کنید تا بتوانید لباس مناسبی برای فرزندتان بخرید، در این بخش از پوشاک کودک هونل راهنمای خرید لباس کودک را مشاهده میکنید که بسیار کمک کننده است.

نکات خرید لباس کودک برای عید


آنچه باید در مورد خرید لباس عید برای بچه ها بدانیم

زیر 1 سال


حتی اگر فرزندتان نوزاد است برای او هم باید لباس عید بخرید، لباس عید برای نوزادان مدل های متنوع و دوست داشتنی دارد که بیشتر از مدل و طرح و رنگ آن باید حواس تان به جنس لباس باشد زیرا پوست نوزاد بسیار لطیف و حساس است باید جنس لباس او نخی و نرم باشد و نوزدتان در آن احساس آرامش و راحتی کند.
سعی کنید سراغ لباس های ارزان قیمت نروید زیرا آن ها جنس مناسبی ندارند و پوست نوزاد ایجاد حساسیت میکند، در این دوره حساس باید لباس جنس خوب برای فرزندتان بخرید.

1 تا 3 سال


در این سن بچه ها بسیار لباس هایشان را کثیف میکنند و شما باید باسی بخرید که از نظر رنگی زود کثیف نشود و همچنین باید لباس های گرانقیمت را فقط در موقعیت های خاص تن آن ها کنید . بچه ها در سن 1 تا 3 سالگی بسیار سریع رشد میکنند و شما به عنوان پودر و مادر آن باید لباسی برای ان ها بخرید که زود کوچک نشود مثلا لباس هایی که با بند قابل تغییر اندازه هستند.

3 تا 6 سال


3 تا 6 سال سن خوبی است برای اینکه در انتخاب لباس از خود بچه ها نظر بخواهید و به نظر آن ها اهمیت دهید زیرا اینطوری اعتماد به نفس پیدا میکنند، بچه ها در این سن بسیار بازیگوش هستند و باید لباسی برای آن ها انتخاب کنید که جنس خوبی داشته باد و زود کثیف نشود.پس بهتر است ابتدا خودتان اجناس خوبی را که تایید می کنید آنگاه نظر فرزندانتان را نیز در انتخاب رنگ و طرح دخیل دهید.
advertising