2 برند برتر لباس کودک و نوزادان

مد و زیباییتیپ کودکان

- 98/05/20
2 برند برتر لباس کودک و نوزادان

frugi


برند فروگی یکی از برندهای انگلیسی است که لباس هایش تا 90% از الیافت طبیعی تهیه می شود. گواهینامه هایی که این برند دریافت کرده مانند GOTS و Soil Association کیفیت بالای محصولات آن را تضمین می کند. 1% از سود حاصل از فروش محصولات این برند نیز هر ساله به خیره ها اهدا می شود.

طرح ها و رنگ هایی که برند فروگی برای لباس هایش در نظر می گیرد روشن و چشمگیرند، بنابراین بدون شک مورد پسند کودکان نیز قرار خواهند گرفت. از آنجا که لباس های این برند از نخ طبیعی تهیه شده، بسیار نرم بوده و مناسب پوست حساس کودک تان است. تمام این خصوصیات در کنار هم دلیل خوبی برای خرید لباس کودک تان از این برند لوکس می باشد.

HM


اکثر ما با برند اچ اند ام آشناییم. همانطور که این برند محبوب در تولید لباس های بزرگسالان موفق بوده، در مورد لباس های کودکان نیز به موفقیت های بالایی دست یافته است. الیافی که این برند برای لباس های بچه گانه خود استفاده می کند، الیاف طبیعی بوده که قابل بازیافت نیز می باشد.

گواهینامه «FSC» که اچ اند ام دریافت کرده، حاکی از کیفیت بالای محصولات آن است. از این روز پس از خرید لباس کودک تان از این برند، نه تنها از آسایش کودکان تان بلکه از حافظت محیط زیست نیز مطمئن خواهید بود. از آنجا که قیمت محصولات این برند مقرون به صرفه اند، می توانید لباسی با کیفیت بالا را با هزینه ای مناسب تهیه کنید.
advertising