چگونه به سبک دیوید بکهام لباس بپوشیم

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/10/26
چگونه به سبک دیوید بکهام لباس بپوشیم

سبک لباس پوشیدن دیوید بکهام


دیوید بکهام از همان زمانی که در منچستریونایتد به‌عنوان بازیکن مبتدی وارد شده بود، تبدیل به یکی از شخصیت‌های دنیای مد شد. او همیشه در مراسم‌های مربوط به مد حضور داشت و برای خودش خط تولید لباس داشت. لباس‌های دیوید بکهام و استایل او خوشبختانه آن‌چنان پیچیده نیست که نتوانید از آن‌ها تقلید کنید.

استایل رسمی دیوید بکهام


با استایل رسمی کار خودمان را شروع می‌کنیم، استایلی که دیوید بکهام در طول سال‌های اخیر به‌کرات نشان داده است که استادانه می‌تواند، در این سبک لباس بپوشد. کت و شلوارهای دیوید بکهام، در رنگ، دوخت و همچنین رعایت اصول کلاسیک بودن بی‌نظیر هستند. علاوه بر این او به شخصه همیشه مراقب بوده است که رنگ و ظاهر کت و شلوارش در طول سال‌ها متوالی ثابت باقی بماند و اعتبارش در دنیای مد را با پوشیدن یک کت و شلوار تنگ یا گشاد از دست ندهد.برای تقلید از استایل رسمی او کافی است که دانش اندکی در مورد کت و شلوار سایز خودتان داشته باشید و کار ست کردن رنگ لباس را به درستی انجام دهید. وگرنه اگر تازه وارد دنیای مد هستید، بهتر است که کمی بااحتیاط پا جای پای دیوید بکهام بگذارید. برای شروع از یک کت و شلوار مشکی استفاده کنید و پیراهنی سفید بپوشید. این ترکیب معمولاً همیشه خوب جواب می‌دهد. بکهام باشید یا نه فرقی ندارد!کت و شلوار مشکی می‌تواند انتخاب خوبی باشد اما اگر دوست دارید که کمی تنوع به خرج دهید، کت و شلوار سرمه‌ای به شما پیشنهاد می‌کنیم. کت و شلوار سرمه‌ای همانند بکهام بپوشید. کت و شلوار سرمه‌ای که بکهام به تن می‌کند دوختی ساده دارد و از اکسسوری های جزئی در آن استفاده شده است. دوخت و برش کم زیبایی خاصی به اندام بکهام می‌بخشد. ظرافت کار بکهام را می‌دانید؟ استفاده از یک دستمال جیبی‌رنگی که کار را برای استایل کلاسیک و رسمی تمام می‌کند. به رنگ متضاد دقت کنید.بکهام فقط رنگ‌های مشکی و تیره نمی‌پوشد و از هر از چند گاهی از قهوه‌ای تیره و حتی رنگ‌های دیگر هم برای کت و شلوارش استفاده می‌کند. همچنین او، به‌قدری در استایل خودش پیشرفت کرده است که می‌تواند رنگ‌های مختلفی از کت و شلوار را باهم ترکیب کند. برای تقلید از این رفتار او، فقط باید به ‌عکس‌هایش نگاه کنید. کت قهوه‌ای، شلوار مشکی، پیراهن سفید ترکیبی نیست که هر کسی بتواند آن را خوب از آب در بیاورد.دیوید بکهام فقط در استایل کلاسیک استاد نیست. لباس‌های روزمره، آن‌چنان نمی‌تواند کسی را متفاوت یا برتر از دیگری نشان دهد، اما بکهام هر کسی نیست. او می‌تواند با ترکیب کردن اکسسوری و لباس‌های کلاسیک با استایل معمولی ترکیبی درست کند که از همه متمایز شود.
چگونه به سبک دیوید بکهام لباس بپوشیم

پوشیدن کت در مراسم رسمی و غیر رسمی


هیچ چیز برای یک مرد جذاب تر از یک کت خوش دوخت نیست. شاید فکر کنید که کت و شلوار را تنها باید برای مراسم رسمی به تن کرد، اما اگر به تیپ این ستاره نگاهی بیاندازید، خواهید دید که او حتی برای مراسم غیر رسمی نیز کت به تن می کند. به عنوان مثال او کت اش را با یک تی شرت، شلوار جین و یک جفت کتانی ست می کند.یکی دیگر از نکاتی که دیوید بکهام در انتخاب کت رعایت می کند، اندازه آن است. او سعی می کند کتی را انتخاب کند که کاملا فیت تن اش باشد. بنابراین مهم نیست که چه اندامی دارید، چاق هستید یا لاغر، کتی که انتخاب می کنید باید در هر شرایطی روی تن تان بنشیند.

انتخاب کراواتی متفاوت و منحصر بفرد دیوید بکهام


زمانی که دیوید بکام کت و شلواری کلاسیک به تن می کند، برای این که تیپ اش جذابیت بیشتری داشته باشد، از کراوات کمک می گیرد. در واقع او با کراوات به لباس هایش رنگ می دهد. به عنوان مثال او برای کت و شلوارهای تیره رنگ اش، کراواتی بولد با رنگی متفاوت از کت اش انتخاب می کند. البته لازم نیست که رنگ کراوات متضاد با رنگ کت و شلوار باشد، بلکه می توانید از رنگ های مکمل نیز کمک بگیرید.اگر کراواتی که انتخاب می کنید طرحدار است، مانند کراوات های راه راه یا گلدار و خال خالی.. سعی کنید که طرح های ریزتر را انتخاب کنید. دیوید بکام ثابت کرده که این طرح ها بر تن آقایان، جذابیت بیشتری دارند.

کت های چرمی دیوید بکهام


کت‌های چرمی از انواع لباس‌هایی است که شاید چند صد نوع از آن‌ها در بازار و ویترین مغازه‌ها وجود داشته باشد، اما دیوید بکهام می‌داند چه نوعی از آن‌ها را بپوشد. با وجود طراحی‌های متفاوت همه این کت‌ها، یک پایان مشترک دارند و استایلی معمولی به وجود می‌آورند. بکهام سعی می‌کند که کت چرمی که به تن دارد در مرکز توجه قرار بگیرد؛ بنابراین به همراه کت چرمی لباسی نمی‌پوشد که اهمیت کت را کم کند. البته کت‌های چرمی بکهام بسیار گران‌تر از تصورات ما هستند.

ژاکت جین دیوید بکهام


یکی دیگر از لباس های جذاب دیوید بکهام، کت جین است. او اعتقاد دارد که داشتن کت جین برای هر مردی واجب است، از این رو که نه تنها به سادگی با دیگر لباس ها ست می شود، بلکه بسیار هم شیک و جذاب است.زمانی که بکام کت جین به تن می کند، باقی لباس هایش را ساده و در رنگ های خنثی انتخاب می کند تا شلوغی بیش از حد آن توی ذوق نزند. لباس های جین هیچگاه از مد نمی افتند، بنابراین با خرید آنها نه تنها پول تان را دور نمی ریزید، بلکه همیشه لباسی روی مد خواهید داشت.ذکاوت دیوید بکهام را در انتخاب جین نباید دست کم گرفت. دیوید بکهام می‌داند چه زمانی کت جین خودش را از داخل کمد لباسش بیرون بیاورد و ترکیبی از شلوار جین و کت جین درست کند. تا زمانی که نمی‌دانید چطور می‌شود دو لباس جین را با رنگ‌های مشابه باهم ترکیب کرد، هیچوقت این اشتباه را مرتکب نشوید!

تی شرت هایی که دیوید بکهام می پوشد


احتمالاً به ما خرده بگیرید که تی شرت دیگر لباسی است که هر کسی از عهده ست کردن آن برمیاید! حرف شما درست است اما کافی است به دیوید بکهام و ترکیبی که با استفاده از تی شرت درست می‌کند دقت کنید. نپوشیدن تی‌شرت کوتاه موردی است که باید از بکهام یاد بگیریم. از دیگر نکات مهمی که بکهام در تی شرت پوشیدن رعایت می‌کند، رها بودن آستین‌ها است تا دست‌هایش بتواند آزادانه حرکت کند و یقه تی شرت آن‌قدر باز نیست. این‌ها همه نکاتی است که کمتر کسی در مورد پوشیدن لباس ساده‌ای همانند تی شرت می‌داند.

پیراهن هایی که دیوید بکهام می پوشد


اگرچه سبک لباس پوشیدن دیوید بکهام بیشتر اوقات کلاسیک است، اما گاهی هم دوست دارد تا با استفاده از الگوهای خاص، جذابیت بصری ایجاد کند. او این کار را نه‌تنها به‌وسیله الگوها می‌تواند انجام دهد، بلکه با ترکیب لباس‌ها با یکدیگر هم می‌تواند به خوبی بازی کند.نوع دیگری از پیراهن‌ها، پیراهن‌های جین هستند. سعی کنید همیشه پیراهن جین را با یک نوع دیگر از شلوار یا ژاکت به تن کنید. ترکیب کردن جین رنگ‌ و رو رفته تقریباً کار سختی است و شاید کمی هم جرئت می‌خواهد، اما بکهام کسی است که از همه مرزها عبور می‌کند.اگر خیلی دوست دارید که ژاکت یا پیراهن جین را با شلوار جین خودتان بپوشید، یک راه‌حل موقت می‌توانیم به شما بدهیم. سعی کنید پیراهن یا ژاکت را با تی‌شرتی سفید، ترکیب کنید و شلوار جینی که می‌خواهید بپوشید را کمی تیره‌تر انتخاب کنید؛ و باز هم تأکید می‌کنیم ساده بپوشید. زیبایی در ساده‌پوشی است. تیره و روشن بودن‌ها را رعایت کنید. همه این گفته‌ها بر اساس اصولی نانوشته دنیای مد است.

پالتوهایی که دیوید بکهام می پوشد


بکهام در همه لباس‌هایش، قانون کلاسیک بودن را رعایت می‌کند، پالتوهایی که بکهام معمولاً در فصل‌های سرد یا بارانی می‌پوشد، اندامی هستند و رنگ‌هایی دارند که با بیشتر رنگ‌های دیگر می‌توانند به خوبی ترکیب شوند. بارانی، همیشه می‌تواند پاسخگو استایل کلاسیک و کژوال باشد؛ اما همان‌قدر که علاقه دارید شبیه بکهام باشید، دقت کنید که لباسی را انتخاب کنید که اندازه شما باشد.

کفش‌ هایی که دیوید بکهام می پوشد


درست است که کفش می‌تواند باعث شکست یا پیروزی شما در درست کردن یک استایل خاص باشد اما در مورد بکهام بهتر است که از کفش‌هایش تقلید نکنید و فقط به‌عنوان یک مدل به او نگاه کنید. کفش‌های بکهام گران‌تر از آن چیزی است که ارزش داشته باشد برایش خرج کنید.کفش‌های ورزشی سفید، انواع مختلفی دارند و برخلاف ظاهر معمولی که دارند می‌توانند با انواع لباس‌ها و استایل ها هماهنگ شوند. بکهام این کفش‌ها را با شلوار کتان، جین، شلوارک و حتی کت و شلوار هم پوشیده است. تا زمانی که کفش‌های سفیدتان، واقعاً سفید باشند، می‌توانید با هر لباسی آن‌ها را ترکیب کنید.

بوت قهوه ای دیوید بکهام


دیوید بکهام به راستی عاشق بوت‌های قهوه‌ای است. رنگ قهوه‌ای و رنگ آبی که جین‌ها معمولاً دارند، از جمله ترکیباتی هستند که همیشه تضمین کننده خوش‌تیپی شما هستند؛ بنابراین می‌توانید جین خودتان را با بوت‌های قهوه‌ای همانند بکهام ترکیب کنید. همچنین مهم نیست که چه استایلی داشته باشید. کلاسیک یا معمولی، بوت قهوه‌ای کار خودش را بلد است.

کلاه اکسسوری مورد علاقه دیوید بکهام


اگر چه دیوید بکهام اغلب اوقات تیپی رسمی و کلاسیک دارد اما او برای تیپ های غیر رسمی و اسپورت خود نیز وقت می گذارد. یکی از اکسسوری هایی که بر جذابیت ظاهری او می افزاید، کلاه است. از کلاه های ساده گرفته تا طرحدار و حتی کلاه های بیسبال، او سعی می کند کلاه هایی با رنگ های خنثی به سر کند تا با هر رنگ لباسی که به تن دارد، به سادگی ست شود. طوسی و مشکی رنگ مورد علاقه او برای این اکسسوری جذاب است.

کت بلند دیوید بکهام


اگر به ظاهر دیوید بکام در طول فصل های سرد سال دقت کرده باشید، خواهید دید که او اغلب اوقات کتی بلند به تن دارد. او کت بلند را از این جهت انتخاب کرده که نه تنها قدش را کشیده تر نشان می دهد، بلکه ظاهری کلاسیک و شیک به او می بخشد. اگر شما هم دوست دارید که مانند بکام در میان جمع منحصر بفرد و متفاوت از دیگران باشید، یک کت بلند را به کمد لباس هایتان بیافزایید.کت های بلند هم برای مراسم رسمی و هم غیر رسمی مناسب اند. بکام معمولا رنگ های خنثی مانند مشکی و کرم را برای آن در نظر می گیرد تا راحت تر با لباس های زیرش ست شود.

تیپ سر تا پا مشکی دیوید بکهام


اگر به تیپ های معمولی و روزمره دیوید بکام نگاهی کرده باشید، متوجه می شوید که او یک رنگ را به دیگر رنگ ها ترجیح می دهد: مشکی! اما چرا دیوید بکام به این رنگ علاقه زیادی دارد؟ پاسخ این سوال واضح است... رنگ مشکی نه تنها او را لاغرتر و کشیده تر نشان می دهد، بلکه زحمت ست کردن با لباس های دیگر را نیز ندارد. یک کت چرم مشکی به همراه یک تی شرت مشکی و شلواری به همین رنگ... آیا این تیپ از نظر شما جذاب نیست؟!

تغییر مدل موی سر دیوید بکهام


مدل موی کوتاه، بلند، فرق کج... دیوید بکام به یک مدل موی ثابت پایبند نیست. او سعی می کند که با تغییر مدل موی سرش، به صورت خود تنوع دهد. او نه تنها جدیدترین مدل موهای روز را دنبال می کند بلکه گاهی به مدل موی مورد علاقه اش، حتی اگر از مد روز فاصله زیادی داشته باشد، نیز روی می آورد.بنابراین اگر شما جزو افرادی هستید که چندین سال مدل موی خود را تغییر نداده اید، پیشنهاد می کنیم که مانند دیوید بکام از تغییر دادن مدل موهای خود نترسید.

کتانی سفید دیوید بکهام


کتانی سفید در همه دنیا طرفدار دارد که ستاره دنیای مد و فشن نیز از آن مستثنی نیست. کتانی سفید از اکسسوری هایی ست که هیچگاه از نمی افتد، علاوه بر آن به راحتی با هر مدل و رنگ لباسی، به زیبایی ست می شود. دیوید بکام نیز این مدل کفش را به این دلیل که بسیار کاربردی ست، به دیگر مدل کتانی های ترجیح می دهد. او کتانی هایش را با ژاکت، لباس ورزشی و حتی کت نیز به تن می کند. به گفته او داشتن یک جفت کفش کتانی سفید برای هر مردی واجب است.

نکاتی کلیدی برای الهام از سبک لباس پوشیدن دیوید بکهام


بکهام چهره‌ای شناخته شده است و استایلش جهانی است. او می‌داند چه موقع باید چه استایلی داشته باشد. البته همه کت و شلوارهایش و دیگر لباس‌هایش به شکل عجیبی اندازه و ساخته شده برای قالب تن او هستند.
حتماً کت و شلوار خریداری کنید، البته اگر کت و شلوار خوش دوخت ندارید! رنگ‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید، مشکی، سرمه‌ای قهوه‌ای و طوسی است. می‌توانید از رنگ سرمه‌ای و مشکی کار خودتان را شروع کنید. اندازه بدنتان و فیت بودن کت و شلوار فراموش نشود!
برای بکهام شدن، یک ژاکت چرمی هم نیاز دارید.
سعی کنید، مجموعه‌ای چند رنگ از تی شرت‌های ساده داشته باشید تا بتوانید آن را با لباس‌های دیگرتان ترکیب کنید.
کلاه، کلاه، کلاه همان چیزی است که نباید فراموش کنید! رنگ‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید، قهوه‌ای، مشکی و سفید می‌تواند باشد.
advertising