چطور کت و شلوار طوسی و خاکستری را ست کنیم

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/10/23
چطور کت و شلوار طوسی و خاکستری را ست کنیمکت و شلوار طوسی از آن دسته از لباس‌هایی است که باید در کمد هر مرد خوش‌پوشی وجود داشته باشد. یکی از مزیت‌های کت و شلوار طوسی این است که می‌‌توانید آن را در بیشتر مهمانی‌ها و مجالس به تن کنید. با اینکه رنگ طوسی بیشتر تم تابستانی دارد، اما برای ماه‌های زمستانی هم گزینه‌ مناسبی است. طوسی تیره برای مراسم‌های رسمی‌ مناسب‌‌تر است.اما چیزی که در این مطلب بیشتر به آن می‌پردازیم، پیراهن‌‌ها و کراواتی‌هایی است که با کت و شلوار طوسی ست خوبی می‌شوند.کت و شلوار طوسی هیچ وقت قدیمی نمی‌شود و تقریباً همه چیز با آن ست می‌شود. پس بهتر است در اولین فرصت یک دست کت و شلوار طوسی را به کمد لباس لباس خود اضافه کنید.

پیراهن هایی که با کت و شلوار طوسی ست می شوند


وقتی کت و شلوار می‌پوشید، مهم است که پیراهنی مناسب با آن انتخاب کنید. خوشبختانه رنگ طوسی با طیف‌‌های رنگی بسیاری ست می‌شود. پس برای ست کردن کت و شلوار طوسی‌ خیلی به مشکل برنخواهید خورد. در اینجا ما هم پیشنهاداتی برای ست کردن پیراهن با کت و شلوار طوسی‌ به شما ارائه می‌کنیم.
چطور کت و شلوار طوسی و خاکستری را ست کنیم

کت و شلوار طوسی با پیراهن مشکی


پیراهن مشکی یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما برای ست کردن با کت شوار طوسی است. این رنگ پیراهن در زمستان جلوه ویژه‌ای به شما می‌بخشد. برای مجالس رسمی و جلسه‌های کاری، استفاده از پیراهن مشکی بهترین انتخاب است، چرا که جلب توجه نمی‌کند و عاملی برای حواس پرتی دیگران نمی‌شود.

کت و شلوار طوسی با پیراهن آبی


برای روزهای تابستانی پیراهن آبی کمرنگ می‌تواند بر تن شما خوش بنشیند. از آنجایی که در رنگ طوسی رگه‌هایی از رنگ آبی هم وجود دارد، بنابراین پیراهن آبی و کت و شلوار طوسی ترکیب بسیار خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورند. پیشنهاد ما پیراهن سورمه‌ای است که همراه با کت و شلوار طوسی ظاهر شما را فوق العاده جذاب می‌‌کند.از آنجایی که در رنگ طوسی رگه‌هایی از رنگ آبی هم وجود دارد، پیراهن آبی و کت و شلوار طوسی ترکیب خیلی خوبی را می‌سازند.

کت و شلوار طوسی با پیراهن سفید


پیراهن سفید با هر طیف رنگ طوسی، مخصوصاً رنگ طوسی روشن و ملایم ست می‌شود. اگر از کفش‌ قهوه‌ای رنگ هم استفاده کنید، تیپ و استایلی جوان پسند خواهید داشت. اکسسوری های شما در این استایل حرف زیادی برای گفتن دارند. پیشنهاد می‌کنیم از پوشت، دکمه سر دست، گیره کراوات، عینک آفتابی و کلاه استفاده کنید. رنگ بنفش برای کت و شلوار طوسی بسیار چشم نواز خواهد‌بود، با این حال نقره‌ای نیز با طوسی ست خوبی خواهد‌شد.

کراوت هایی که با کت و شلوار طوسی ست می شوند


در هنگام انتخاب کراوات بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید:رنگ ، تناژ ، طرح

کت و شلوار طوسی با کراوات بنفش


بنفش نماد خلاقیت است و در عین حال که آرامش بخش است، حس قدرت را هم القا می‌کند. این روزها رنگ بفش در محیط های رسمی و کاری هم پذیرفته شده و به نوعی نشانه‌ اعتماد به نفس است.این روزها رنگ بفش در محیط‌های رسمی و کاری هم پذیرفته شده و به نوعی نشانه‌ اعتماد به نفس است.

کت و شلوار طوسی با کراوات آبی


می‌توانید کت و شلوار طوسی خود را با پیراهن آبی و کراوات آبی تیره ست کنید. همچنین کراوات آبی با پیراهن سفید ست خوبی می‌شوند و می‌توانید تیپ تابستانی خوبی داشته باشید. همانند رنگ بنفش، رنگ آبی نیز بیانگر اطمینان، ذکاوت و اعتماد به نفس است. پس اگر می‌خواهید تأثیر خوبی بر روی دیگران داشته باشید، شاید این ست لباس بتواند کمک زیادی به شما کند.

کت و شلوار طوسی و کراوات قرمز


با اینکه رنگ قرمز چندان با آبی و بنفش هماهنگی ندارد، اما با مشکی و سفید ترکیب خوبی را ایجاد می‌کند. این رنگ بیانگر قدرت، لذت و حس رهبری است.

کت و شلوار طوسی و کراوات مشکی


اگر برای یک جلسه‌ کاری آماده می‌شوید، شاید یکی از بهترین و مناسب‌ترین تیپ‌ها، کت و شلوار طوسی با پیراهن سفید و کراوات مشکی است. این تیپ هم هوشمندانه است و هم برای کسی که همیشه از کت و شلوار مشکی استفاده می‌کند، می‌تواند تغییر خوبی باشد. اگر می‌خواهید بیشتر حس شجاعت ایجاد کنید، می‌توانید از کراوات‌های طرح‌دار استفاده کنید.

زمانی که به فکر ست کردن کت و شلوار خاکستری تان با کفشی مناسب هستید، اول از همه باید بدانید که کت و شلوارتان دقیقا چه تن رنگی دارد. خاکستری کم رنگ یا پر رنگ؟ اگر چه خاکستری روشن راحت تر ست می شود اما گزینه های زیادی برای هر دوی آنها موجود است.

کت و شلوار خاکستری تیره با کفش مشکی


درست مانند کت و شلوار مشکی که با کفش مشکی جور در می آید، این رنگ کفش نیز برای کت و شلوار خاکستری مناسب است. این ترکیب بندی بسیار ساده و شیک است. بنابراین اگر می خواهید به یک مراسم رسمی بروید، پس از کت و شلوار مشکی، ما این تیپ را به شما پیشنهاد می دهیم.

کت و شلوار خاکستری تیره با کفش شرابی


اگر چه ست کردن کفش قهوه ای با کت و شلوار خاکستری کار عاقلانه ای نیست اما کفش های شرابی انتخاب خوبی برای آنها خواهند بود. این تیپ نه تنها برای میهمانی های رسمی بلکه برای میهمانی های غیر رسمی نیز انتخاب فوق العاده ای است.

کت و شلوار خاکستری روشن با کفش مشکی


همانطور که با کت و شلوار خاکستری تیره کفشی مشکی ست کردید، با خاکستری روشن نیز می توانید کفشی مشکی به پا کنید. این رنگ کفش به ظاهر شما حالتی رسمی تر می دهد.

کت و شلوار خاکستری روشن با کفش قهوه ای


کت و شلوار خاکستری روشن به طرز غیر منتظرهای با کفش های قهوه ای جور در می آیند. رنگ گرم قهوه ای مکملی برای رنگ سرد کت و شلوار شما شده و یکی از بهترین انتخاب ها برای روزهای گرم تابستان تان خواهد بود. اگر می خواهید ظاهری مدرن تر داشته باشید، کفشی به رنگ قهوه ای روشن و برای ظاهری سنتی، قهوه ای تیره به پا کنید.

کت و شلوار خاکستری روشن با کفش شرابی


کفش های شرابی انتخاب خوبی برای کت و شلواری به رنگ خاکستری روشن خواهند بود. تضادی که این دو رنگ در کنار هم ایجاد می کنند، چشمگیر و جذاب است. تنها نکته ای که باید به آن دقت کنید سادگی مدل کفشی است که انتخاب می کنید. با این تیپ هر چه ساده تر باشید، شیک تر خواهید بود.
advertising