پوشش مناسب مردان درشت هیکل و عضلانی

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/10/16
پوشش مناسب مردان درشت هیکل و عضلانییک نکته که همیشه موقع خرید لباس های جدید باید به خاطر داشته باشید این است که برازنده بودن لباس در تنتان در درجه اول اهمیت قرار دارد. اگر یک کت زیبا و گران در تن شما مناسب به نظر نمی رسد، دیگر مهم نیست که چقدر گران باشد یا مارک آن چه باشد، چون به درد شما نمی خورد. برعکس، اگر یک کت ارزانتر خوب به تن شما بنشیند و آن قسمت هایی از بدنتان را که دوست ندارید خیلی نمایان باشد را میپوشاند، بااینکه قیمت چندانی ندارد، اما شما را خوش تیپ نشان خواهد داد. می خواهیم به شما آموزش دهیم که چه لباسهایی مناسب اندام شماست و هنگام خرید باید بیشتر به دنبال چه لباس هایی باشید.

آقایان با هیکل عضلانی از پوشیدن راه راه های افقی پرهیز کنید


اگر بزرگ و جثه دار هستید و مخصوصاً در نواحی شکم کمی اضافه دارید، از پوشیدن لباسهایی با راه راه های افقی و راه راه های مورب به شدت خودداری کنید. آنچه شما باید با کمال افتخار به تن کنید، پیراهن ها و شلوارهایی با راه راه های عمودی است.این نوع پارچه راه راه نیمرخ بدن شما را بلندتر نشان داده و لاغرتر به نظر خواهید آمد. کت و شلوارهای با راه راه باریک عمودی برای شما بهترین انتخاب است، به خصوص وقتی با یک پیراهن مشکی ساده در زیر آن سِت شود. پیراهن های راه راه عمودی باریک را هم می توانید با شلوار جین های تیره یا شلوار پارچه ای مشکی سِت کنید. برای لباس عادیتان هم می توانید به سراغ شلوارهای مخمل کبریتی تیره بروید.

کت مناسب مردان قوی هیکل


شما باید سراغ کت هایی بروید که پشت شما را به خوبی بپوشاند. و به خصوص اگر احساس می کنید که در نواحی باسن کمی چاق هستید، باید از پوشیدن کت هایی که در پشتشان دو چاک دارند خودداری کنید، چون این نوع کت ها توجه را بیشتر به سمت باسن شما معطوف می کند. پوشیدن کت های بدون چاک پشت یا حداکثر یک چاک برای شما بهتر است.
پوشش مناسب مردان درشت هیکل و عضلانی

مردان درشت هیکل لباس هایی بخرید که اندازه و برازنده شماست


برخی به اشتباه تصور می کنند که لباسهای تنگ، لاغرتر نشان می دهد و قسمت های چاق و برآمده بدن را می پوشاند. البته این موضوع در خانم ها می تواند تا حدودی صحیح باشد، چون لباس زیر خانم ها می تواند تا حدی به آنها برای کنترل بعضی قسمت های چاق کمک کند. اما در آقایان به هیچ وجه اینطور نیست. لباسهای تنگ هیکل شما را حتی چاقی های شما را زننده تر هم نشان می دهد. از طرف دیگر برخی مردان چاق تصور می کنند پوشیدن لباس های خیلی گشاد می تواند چاقی آنها را پنهان کند. اما آنها هم اشتباه فکر می کنند.لباس های خیلی گشاد فقط شما را از آنچه هستید چاق تر نشان می دهد. رمز لاغر به نظر آمدن این است که لباس هایی تن کنید که نه خیلی برایتان گشاد باشند و نه خیلی تنگ. لباس شما باید اندازه تن شما باشد.

مردان عضلانی لباس های تک رنگ بپوشید


پوشیدن رنگ های متضاد برای شلوار و پیراهن مثل سیاه و سفید بدن شما را دو قسمت می کند و میان تنه شما را بسیار بزرگتر نشان می دهد.در عوض بهتر است رنگ لباس بالاتنه و پایین تنه خود را از رنگ های یکجور و یک فام انتخاب کنید تا لاغرتر به نظر برسید. و اگر می خواهید خیلی لاغرتر به نظر برسید سرتاپا مشکی بپوشید. اما برای اینکه دیگران فکر نکنند به مراسم ترحیم می روید، کفش یا وسایل دیگرتان را از رنگ های مختلف استفاده کنید.

از پوشیدن بلوز یقه اسکی خودداری کنید


اگر سنگین و قوی هیکل هستید، به هیچ وجه بلوز یقه اسکی تن نکنید، بلوزهای یقه هفت و تی شرت، بلوزهای آستین بلند و پلوور و ژاکت برای شما مناسب تر است. به خصوص وقتی گردنتان کوتاه است، بلوزهای یقه هفت گردنتان را بلندتر نشان خواهد داد.

طرح مناسب لباس آقایان درشت هیکل


از پوشیدن تی شرت ها و پیراهن هایی که نقش های بزرگ دارند خودداری کنید. این نوع طرح ها توجه طرف را به قسمت بالاتنه شما معطوف می کند، که اگر شکم بزرگی داشته باشید اصلاً خوشایند نیست. لباسهایی با طرح های ریز که دور از هم قرار گرفته باشند برای شما مناسب تر است.

تغییر کمربند به ساسبند برای آقایان درشت هیکل


استفاده از کمربند برای آقایانی که شکم بزرگی دارند گزینه ی مناسبی نیست. بستن کمربند شکم شما را بیش از پیش نمایان می کند و باعث فرورفتگی در میانه ی کمر شما خواهد شد. توصیه می کنیم به جای آن از ساسبند استفاده کنید. ساسبند اطراف شکم بسته می شود و شکم شما کمتر نمایان خواهد شد. به علاوه شلوار به صورت افقی، نرم و روان روی بدن شما پایین آمده و فرم می گیرد که به سبک شما کمک درخوری خواهد کرد. استفاده از ساسبند همچنین کیفیت شلوار را به نحو بهتری حفظ می کند. همه ی شلوارها محل اتصال ساسبند ندارند. کافی است به خیاط خود بگویید که محل اتصال آن را روی شلوار الصاق کند.

یقه مناسب افراد درشت اندام و عضلانی


اگر صورت شما کشیده و پهن است اصولاً باید پیراهنی بپوشید که یقه ی آن کشیده و پهن باشد. به یقه ی پیراهن ها دقت کنید. برخی از آنها 90 درجه بوده و نوک آنها کاملاً به سمت پایین است. برخی دیگر که مناسب شما است نوک یقه ی آن به طرفین اشاره می کند و فاصله ی بین دو بخش یقه بیشتر است. این کار باعث می شود تناسب صورت شما حفظ شود و ظاهر بهتری داشته باشید. به علاوه اگر کراوات استفاده می کنید فضای بهتری برای بستن آن به شما خواهد داد. آقایان درشت اندام باید از کراوات پهن تری استفاده کنند.

کلاه آقایان درشت اندام


کلاه جزو مواردی است که سبک بسیار منحصر به فردی به آقایان می بخشد. به علاوه کلاه برای آقایان درشت اندام بهتر جواب می دهد. کلاه باعث می شود مثل کفش های بلند، قد شما بیشتر از آنچه که هست نشان دهد. افزودن قد، دید افراد را تغییر می دهد و وزن شما را متناسب تر از آنچه که هست نشان خواهد داد.

پیرایش صورت آقایان درشت هیکل و عضلانی


اصولاً ریش (یا بهتر بگوییم ته ریش) جذابیت زیادی برای آقایان به دنبال دارد. این مسأله در مورد آقایان درشت هیکل نیز صدق می کند. بهترین مدل ریش برای شما مدل پروفسوری است. مقداری ریش اطراف چانه ی خود را نگه دارید. همیشه سعی کنید ریش های خود را مرتب حفظ کنید. ریش های درآمده و نامرتب، شما را بسیار شلخته و تنبل جلوه می دهد.

اکسسوری مناسب مردان درشت هیکل


لوازم جانبی جزو مواردی است که در سبک پوشش افراد تناسب ایجاد می کند. برای ایجاد تناسب در پوشش بهتر است هرچه وزن شما بیشتر باشد لوازم جانبی شما نیز بزرگتر باشد. برای مثال از مچ بند و ساعت های بزرگ استفاده کنید.

پیراهن های دکمه دار مناسب آقایان درشت اندام


سعی کنید موقع پوشیدن پیراهن های دکمه دار آنها را داخل شلوار خود نگذارید و روی آن بیندازید. این مسأله باعث می شود تناسب تان بهتر جلوه کرده و سایز شما نیز کوچک تر به نظر برسد. در این مورد خاص می توانید پیراهن های آستین کوتاه استفاده کنید. پیراهن های آستین بلند معمولاً روی شلوار ظاهر شلخته ای پیدا می کنند. راه حل دیگر این است که خودتان آستین پیراهن را بالا بزنید. در فصل سرما نیز ژاکت های گشاد گزینه ی مناسبی برای آقایان درشت اندام خواهد بود.
advertising