چه کنیم که زشت نباشیم و زیبا تر به نظر برسیم

مد و زیباییسایر

- 97/08/22
چه کنیم که زشت نباشیم و زیبا تر به نظر برسیم

چگونه زشت نباشیم ؟


برای این که زشت نباشیم و زیبا باشیم، لازم نیست کاری کنیم که زیبا تر از معمول شویم. فقط کافی است خودمان باشیم.

برای طبیعی و زیبا به نظر رسیدن چه کنیم؟


تا وقتی مشکل جدی ندارید (یعنی جزو سه چهار درصد ناجور نیستید) بی‌ خیال تبلیغات شوید و خود را به دست دیگران ندهید. تاتو های زیاد و غیر عادی روی صورت و بدن ، بینی عروسکی، لب‌ های پروتزی و… فقط موجب مصنوعی شدن شما می‌ شوند، نه زیبا تر شدن‌ شما
چه کنیم که زشت نباشیم و زیبا تر به نظر برسیم

برای زیبا تر شدن زیاد از حد آرایش نکنید


انقدر آرایش نکنید.کرم پودر زیاد روی صورت‌ شما نه تنها جای جوش‌ ها و مشکلات پوستی دیگر را نمی‌ پوشاند، بلکه مثل یک اسلحه قوی همه را از شما دور می‌ کند و مشکلات پوست شما بیشتر مشخص می شود. اگر به پوست‌ خود رسیدگی کرده باشید، هیچ نیازی به کرم‌ پودر ندارید. می‌ دانید چه چیز هایی در آرایش خانم‌ ها آن ها را زشت تر نشان می دهد ؟لایه ضخیمی از کرم‌ پودر، ریمل زیادی و رژ لب های سنگین روی لب‌ های خشک.

برای زیبا تر شدن خانم ها و آقایان پیرایش کنید


اگر آقا هستید، موها و ریش و سبیل‌ خود را مرتب و هماهنگ نگه دارید.و از بلند شدن بی اندازه آن ها جلوگیری کنید چرا که ظاهری شلخته و خسته به خود می گیرید.
اگر خانم هستید، به جز مو های سر خود،اصلاح پوست صورت و ابرو ها را فراموش نکنید.

برای زیبا بودن صاف بایستید


صاف بایستید. صاف راه بروید. صاف بنشینید. هرگونه قوز کردن و کج و کوله راه رفتن ممنوع است. صاف ایستادن و صاف نشستن شما را باوقار تر و جدی تر نشان می دهند.و با اعتماد به نفس و در کل افراد روی شما بیشتر حساب می کنند.

پوست‌ خود را مرطوب نگه دارید


به خصوص در فصل‌ های سرد به محض بیرون آمدن از حمام وقت بگذارید و پوست صورت و تن خود را چرب کنید. قبل از خواب هم دست و صورت خود را بشویید و از کرم مرطوب کننده پوست خود را مرطوب کنید و لب‌ های خود را چرب کنید.و اجازه ندهید که پوسته پوسته شوند.دست‌ های خود را مرطوب نگه دارید و ناخن‌ های خود را مرتب کنید.

لباس های تمیز بپوشید برای زیبا و جذاب تر شدن


کفش‌ ها را همیشه تمیز و واکس خورده نگه دارید. شاید باور نکنید، ولی پوشش و کفش‌ های شما از صورت‌ هم مهم‌ تر است.ناخن مصنوعی کاملا قابل تشخیص است، پس برای زیبا تر شدن سراغش نروید. لباس‌ های شما هم باید همیشه بوی تمیزی بدهند و خط اتو آن ها پیدا باشد. اگر اهل پوشش اسپرت هستید باز هم، تمیزی لباس و تمیزی کتانی های سفید خیلی مهم است.

برای جذابیت و محبوبیت بیشتر عطر بزنید.


داشتن یک عطر خاص چیز خوبی است، اما با آن دوش نگیرید به قدری بزنید که خود شما احساس کنید و کمتر عطر و ادکلن مصرف کنید، اما عطر با کیفیت‌ تری بخرید که ماندگاری بیشتری داشته باشند و در محیط های بسته از رایحه های غلیظ استفاده نکنید ممکن است کسی به بوی های غلیظ عادت نداشته باشند و از بوی عطر شما احساس ناراحتی کنند و این گونه نباشد که با عطر زدن به جای جاذبه دافعه داشته باشید.

خود را بشناسید


این یکی فوت کوزه‌ گری ماجراست. باید خود را بشناسید. زیبایی‌ ها و نقص‌ های صورت و اندام‌ خود را کشف کنید. در انواع دسته‌ بندی‌ ها ببینید در کدام دسته هستید. صورت‌ شما چه فرمی دارد؟ ابرو ها و چشم‌ های شما چطور؟ بینی و لب‌ های شما؟ بلند قد هستید یا کوتاه قد؟ اندام چاقی دارید یا لاغر؟ پاهای زیبایی دارید یا نافرمی؟ سعی کنید صادقانه خود را بشناسید و با آن کنار بیایید. می‌ توانید از یک نفر که با شما رو دربایستی ندارد هم کمک بگیرید. تازه آن وقت است که می‌ توانید بفهمید چه معایبی را لازم است بپوشانید و چه چیز های زیبایی برای دیده شدن دارید.این را هم خوب است بدانید که اغلب مدل‌ ها یا سلبریتی‌ های دنیا بی‌ عیب و ایراد نیستند. فقط آن‌ ها این مرحله را با دقت طی کرده‌ اند و بعد طبق توصیه کارشناسان مد و زیبایی آرایش و لباس متناسب با خود را انتخاب کرده‌ اند.چه بپوشیم در بیشتر مواقع به همین موضوع پرداخته و کمک می‌ کند خود را کشف کنید و بدانید چه چیزی مناسب شماست.

خوش اخلاق باشید تا زیبا تر باشید


لبخند همیشه به همه ی صورت ها زیباست پس لبخند را فراموش نکنید .زیبا ترین آدم دنیا هم که باشید، اگر عصبی شوید و داد بزنید و بی‌ ادبی کنید و مهربان نباشید، زشت به نظر می‌ رسید.اگر هم عصبی هستید نگران نباشید و با آرامش به دنبال راه های کنترل خشم خود باشید و به زندگی خود رنگی دیگر بدهید.
advertising