انواع مدل های قالیچه برای راهرو با طرح های شیک و جدید

مد و زیباییدکوراسیون

- 98/10/05
انواع مدل های قالیچه برای راهرو با طرح های شیک و جدیدپهن کردن فرش یا قالیچه ای مناسب در راهروی ورودی و راهروی بین اتاق ها می تواند به دلپذیر بودن دکوراسیون راهرو کمک زیادی کند و علاوه بر این در شما یا مهمان هایتان احساسی خواب ایجاد نماید از این رو بهتر است در هنگام انتخاب مدل قالیچه برای راهرو حساسیت لازم را به خرج دهید. در ادامه تصاویری از انواع مدل قالیچه برای راهرو را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.
انواع مدل های قالیچه برای راهرو با طرح های شیک و جدید
قالیچه ها و فرش هایی که برای راهرو مورد استفاده قرار می گیرند اغلب دارای طول بلندی هستند و به صورت دست بافت و ماشینی موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی و میزان بودجه ای که شما برای خرید قالیچه در نظر گرفته اید بستگی دارد. قالیچه های دست بافت نسبت به قالیچه های ماشینی گران تر هستند ولی دارای طرح و رنگی بی نظیر می باشند و می توانند به فضای راهروهای موجود در منزل تان زیبایی و جذابیت خاصی ببخشند.

قالیچه هایی که برای راهرو طراحی می شوند در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود می باشند و اگر دکوراسیون راهرو های منزل شما به صورت ساده طراحی شده اند بهتر است قالیچه های طرح دار و شلوغ را برای پهن کردن در این قسمت انتخاب نمایید.

قالیچه های ساده نیز برای افرادی که تمایل دارند دکوراسیون همه بخش های منزل خود را به صورت مینیمال و مدرن طراحی کنند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند.

قالیچه های مخصوص راهرو درانواع طرح های کلاسیک و فانتزی و مدرن موجود می باشند همچنین این فرش ها به صورت ۵۰۰ شانه و ۷۰۰ شانه و ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه تولید می گردند از این رو بهتر است در هنگام انتخاب قالیچه برای راهرو به ابعاد راهروهای موجود در منزل خود توجه داشته باشید همچنین عرض این طرح قالیچه ها از ۳۰ سانت شروع می شود و تا ۲ متر نیز ادامه دارد.

در هنگام انتخاب قالیچه برای راهروی منزل به رنگ و طرح آن باید توجه داشته باشید و قالیچه ای را انتخاب نمایید که رنگ آن با سایر رنگ های موجود در دکوراسیون منزل تان همخوانی و مطابقت داشته باشد. اگر راهروی بین اتاق ها یا راهروی ورودی منزل شما عرض کمی دارد بهتر است قالیچه های رنگ روشن را انتخاب نمایید تا فضای راهرو دلباز و روشن تر به نظر برسد.

در هنگام انتخاب رنگ قالیچه برای راهروهای بزرگ محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید قالیچه ها با ترکیب رنگ های تیره و روشن مختلف یا قالیچه های رنگ تیره را برای پهن کردن در فضای راهرو انتخاب نمایید.

اگر فضای راهرو و راه پله های منزل تان به یکدیگر متصل هستند بهتر است طرح و رنگ قالیچه راه پله و راهرو را به صورت ست انتخاب نمایید تا فضایی بی نظیر در این قسمت های منزل تان ایجاد شود.

در این مطلب با انواع مدل قالیچه برای راهرو آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مطابقت و همخوانی داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها قالیچه ای شیک و مناسب را برای راهروهای موجود در منزل تان انتخاب نمایید.
advertising