مدل قالیچه اتاق کودک با طرح های زیبا

مد و زیباییدکوراسیون

- 98/05/27
مدل قالیچه اتاق کودک با طرح های زیباقالیچه و فرش تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی اتاق کودک دارند همچنین این لوازم باعث ایجاد حس راحتی و امنیت در اتاق کودکان می شوند. در ادامه با انواع مدل قالیچه اتاق کودک آشنا خواهید شد.
مدل قالیچه اتاق کودک با طرح های زیبا
قالیچه هایی که برای اتاق کودکان طراحی می شوند در انواع طرح های فانتزی و ساده و عروسکی و … موجود می باشند و شما می توانید با توجه به طرح و رنگ سایر وسایل موجود در اتاق فرزند خود طرح و رنگ قالیچه را انتخاب نمایید همچنین قالیچه ای که برای اتاق کودکان مورد استفاده قرار می گیرد نباید مانند طرح قالیچه اتاق بزرگسالان باشد.

برخی از قالیچه ها به صورت پازلی برای اتاق کودکان طراحی می شوند که کودک می تواند به کمک قوه تخیل خود قطعات مختلف قالیچه را در کنار یکدیگر بچینید و قالیچه با طرح خاص و متفاوتی را در کف اتاق خود ایجاد نماید.

توجه داشته باشید که قالیچه علاوه بر این که باعث زیبایی و جذابیت بیشتر دکوراسیون داخلی می شود کودکان را در زمان بازی کردن از آسیب دیدن به وسیله سطوح سخت و لغزنده کف اتاق در امان نگه می دارد.

انتخاب رنگی مناسب برای قالیچه اتاق کودکان نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر اتاق کودک شما دارای متراژ کوچکی است بهتر است قالیچه ای با رنگ روشن را در کف اتاق او پهن کنید زیرا رنگ های روشن باعث دلباز تر و بزرگ تر به نظر رسیدن فضای اتاق های کوچک می شوند.

قالیچه ها با ترکیب رنگ های تیره و روشن نیز برای اتاق کودکان با فضای بزرگ می توانند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب شوند.

علاوه بر توجه به طرح و رنگ قالیچه اتاق کودک بهتر است به کیفیت آن نیز توجه داشته باشید و قالیچه ای را انتخاب کنید که از الیاف با کیفیت ساخته شده است.

برای اتاق دختربچه ها می توانید فرشی به رنگ صورتی، سفید، یاسی و لیمویی انتخاب کنید

اما برای اتاق پسربچه ها فرش هایی به رنگ های آبی، سبز و طوسی مناسب اند.

طرح حیوانات و شخصیت های کارتونی برای فرش اتاق کودک مناسب اند و میتوانند اتاقی پر از انرژی مثبت برای خواب و بازی بچه ها فراهم کنند.
advertising