چطور با استفاده از گلیم دکوراسیون نوستالژی جذابی خلق کنیم

مد و زیباییدکوراسیون

- 97/11/28
چطور با استفاده از گلیم دکوراسیون نوستالژی جذابی خلق کنیم

تابلو گلیم زیبایی را روی دیوار نصب نمایید:


گاهی فرش های ساده وقتی به دیوار آویخته می شوند جلوه می یابند و زیبایی خاصی در دکوراسیون منزل شما ایجاد خواهند کرد.یک گلیم دست‌بافت هرسین همان چیزی است که می‌تواند بر روی دیوار شما نقش ببندد و با طرح و نقش بی‌نظیرش، تزیینی خاص برای دیوار منزل زیبایتان باشد.
تابلوهای گلیم یا جاجیمی می تواند در دکوراسیون‌های مختلف نصب شوند. اگر دکوراسیونتان مدرن است، با نصب این تابلوها می‌توانید چیدمانی به سبک تلفیقی فوق العاده ای به وجود آورید.
چطور با استفاده از گلیم دکوراسیون نوستالژی جذابی خلق کنیم

گلیم فرش با رنگهای زیبا را پهن کنید:


فرش گلیم ها یکی از پر طرفدارترین کفپوش ها در دکوراسیون فضاهای مختلف منزل به شمار می روند، شما می توانید با توجه به فضا و دکوراسیون داخلی و سلیقه ی خود یکی از آن ها را برای هر قسمتی از دکوراسیون داخلی خانه که مناسب است انتخاب کنید.

گلیم را برای زیرانداز در دکوراسیون داخلی استفاده نمایید:


همچنین می توانید گلیم را به عنوان کفپوشی برای فضاهای بیرونی مانند بالکن ،حیاط خلوت خود، پاسیو به کار ببرید و ظاهر تازه ای به آن ببخشید. استفاده از گلیم به عنوان زیر اندازی برای فضاهای بیرونی از گذشته های دور طرفداران خود را دارد.قالیچه هایی با نقش ها و طرح های زیبا می تواند کف اتاق را رنگی و سر زنده نشان دهد و از داشتن آن لذت ببرید.

پرده نقش دار بالای تخت خواب آویزان نمایید:


سعی کنید فضای بالایی تخت خواب را با یک پرده نقش دار یا شبیه آن تزیین کنید و از آن به جای تاج بالای تخت استفاده کنید.می توانید از ترکیب دو رنگ قرمز و خاکستری و یا براساس سلیقه ی خود از ترکیب رنگ دیگری بهره مند شوید پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ آبی آرامش بخش است.

کوسن گلیمی مبلمان تان را جذاب تر می کند:


می توانید کوسن ها را روی زمین قرار دهید و به این شکل، چیدمان محیط را خودمانی بنمایانید کوسن های نقش دار و رنگی فضای درونی خانه را بسیار جذاب می کند و در همنشینی با رنگ های دیگر ترکیب تازه ای را به وجود می آورد می توانید یکی در میان و یا با ترکیب چند کوسن به رنگ ملایم ، و سپس یک کوسن گلیمی مابین آنها ، سادگی همراه با زیبایی خاصی به مبلمان منزلتان ببخشید.

گلیم های رنگی روی دیوار منزل بیاویزید:


برای دکوراسیون شیک منزل حتمآ نیازی نیست از یک فرش گران قیمت روی دیوار استفاده کنید می توانید از یک گلیم خوش رنگ استفاده نمایید و جلوه ی خاصی به خانه ی پرمهرتان ببخشید و نوستالژی جذابی خلق کنید.

گلیم برای رانر راه پله:


گلیم برای پوشش راه پله ها بهترین انتخاب شماست، چرا که با بافت و طرح و نقش های خاص خود می تواند فضای آن را از لحاظ بصری تبدیل به نقطه چشمگیر دکوراسیون داخلی شما نمایید.همچنین برای جلوگیری از سر خردن هنگام تردد روی پله ها گزینه ی بسیار مناسبی است ، البته آن را با روشهای معمول ثابت کنید.
advertising