مدرن ترین طراحی نمای بیرونی ساختمان دوبلکس

مد و زیباییدکوراسیون

- 98/05/24
مدرن ترین طراحی نمای بیرونی ساختمان دوبلکسطراحی نمای بیرونی ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار است, نمای خارجی ساختمان ها می تواند روی ارزش مادی ساختمان تاثیرگذار باشد. در ادامه این مطلب انواع نمای ساختمان دوبلکس با طراحی مدرن و زیبا را مشاهده خواهید کرد.
مدرن ترین طراحی نمای بیرونی ساختمان دوبلکس
نمای بیرونی خانه های دوبلکس نشان دهنده معماری داخلی خانه است و به همین دلیل باید برای طراحی نمای خارجی خانه های دوبلکس دقت و حساسیت بیشتری به خرج دهید.

برای طراحی نمای بیرونی خانه های دوبلکس سطح کمی از نما را در اختیار دارید پس بهتر است در ترکیب متریال ها و مصالح حسابی دقت کنید.

در طراحی نمای بیرونی خانه های دوبلکس اکثرا از دو متریال استفاده می شود اما برای زیباتر شدن نمای ساختمان معمولا طراحان سعی میکنند از یک متریال که رنگ آن با رنگ متریال اصلی متضاد است استفاده می کنند.

قاب پنجره های ساختمان های دوبلکس بسیار مورد توجه قرار میگیرند و شما اگر از قاب پنجره های مدرن و شیک استفاده کنید نمای بیرونی ساختمان را فوق العاده لوکس خواهید کرد.

نورپردازی نمای بیرونی خانه های دوبلکس را دست کم نگیرید، نورپردازی بیشترین تاثیر را در زیبایی نمای ساختمان دارد و شما باید برای نمای بیرونی ساختمان تان به فکر نورپردازی مدرن و حرفه ای باشید.

یکی دیگر از ایده هایی که باعث میشود نمای بیرونی خانه های دوبلکس بسیار لوکس و خیره کننده شود استفاده از نماهای شیشه ای است، نماهای شیشه ای باعث میشوند خانه های دوبلکس بسیار جذاب به نظر برسند.

توجه به محوطه ای که ساختمان دوبلکس در آن ساخته شده است از مسائل مهمی است که در طراحی نمای ساختمان های دوبلکس باید مورد توجه قرار بگیرد.

اگر محوطه بیرونی ساختمان دوبلکس دارای پوشش گیاهی متنوعی است و با گل های رنگارنگ تزیین شده است بهتر است از طرح های ساده برای طراحی نمای ساختمان استفاده شود

و اگر محوطه ساختمان دوبلکس ساده است می توانید از متریال ها و تزیینات بیشتری برای نمای خانه دوبلکس استفاده کنید.

در این مطلب عکس های انواع نمای ساختمان دوبلکس با طراحی مدرن و زیبا را در اختیار شما قرار دادیم که امیدواریم از مشاهده این تصاویر نهایت لذت را برده باشید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها نمای مدرن و زیبایی را برای ساختمان های دوبلکس طراحی کنید.
advertising