با رعایت نکاتی ساده پسر بچه خوش پوش داشته باشیم

مد و زیباییتیپ کودکان

- 97/08/05
با رعایت نکاتی ساده پسر بچه خوش پوش داشته باشیم

کفش پسر بچه


علاوه بر لباس پسرانه، باید به تهیه کفش پسرانه هم دقت داشته باشید. درست است که پای بچه‌ها به سرعت رشد می‌کند ولی این مسئله نباید مانع انتخاب کفش استاندارد برای آن‌ها شود. آن‌ هم درست در سن و سالی که پاهای
شان فرم می‌گیرد. بنابراین داشتن این چهار دست کفش را در نظر داشته باشید:
با رعایت نکاتی ساده پسر بچه خوش پوش داشته باشیم

کفش رسمی


درست عین آدم‌بزرگ‌ها، پسر‌بچه‌ ها هم به یک جفت کفش رسمی مشکی نیاز دارند تا با کت و شلوارشان بپوشند.

کفش ورزشی


حتما از کیفیت و استاندارد بودن کفش ورزشی فرزندتان مطمئن شوید. این کفش موقع پیاده‌روی‌های خانوادگی و کلاس‌های ورزش به کار او می‌آید.

کفش دم دستی و راحت


برای وقت‌هایی که به نیت بازی با دوستانش از خانه بیرون می‌زند لازم است! برای خوش استایل کردنشان می‌توانید سراغ اسنیکرها هم بروید.

صندل های پسرانه


برای اینکه جلوی احساس گرما و اذیت شدنش در هوای گرم بهار و تابستان را بگیرید، استفاده از صندل را فراموش نکنید.
با این چهار جفت کفش، اغلب نیازهای پسر بچه‌ را تحت پوشش قرار داده‌ اید.

نکاتی طلائی در رابطه با استایل پسر بچه ها


حالا که اهمیت لباس پسرانه و سه مدل اصلی آن برای ساختن استایل‌های مختلف را شناختید، بهتر است به چند نکته زیر هم توجه داشته باشید:

1.مدل موی پسر بچه ها


مدل دادن به موی پسر بچه‌ها نه تنها باعث ضعف رفتن دل بیننده‌ها می‌شود، بلکه آن‌ها را به مدل‌های کوچک خوش استایلی تبدیل می‌کند که آدم از دیدنشان حظ می‌برد!

ساعت‌ های با‌مزه پسرانه


اگر امکانش را دارید برای پسر بچه خود یک ساعت مچی اسپرت و یک ساعت رسمی تهیه کنید. سعی کنید سراغ مدل‌ هایی بروید که تا چند سال بعد هم بتواند از آن‌ ها استفاده کند.

عینک آفتابی پسر بچه ها


از چشم‌های بچه‌ها در مقابل نور خورشید مراقبت کنید. درست است که خریدن عینک آفتابی‌های تقلبی و کارتونی زیاد باب شده است اما شما سراغ این مدل‌ها نروید و از مدل‌های استاندارد استفاده کنید.

لباس مطابق با برنامه کودک دلخواه پسر بچه ها


حتما یک دست از لباس‌ پسرانه موجود در کمد فرزندتان را با طرح شخصیت کارتونی مورد علاقه‌اش تهیه کنید. برای مثال اگر عاشق «بن تن» است، داشتن یک دست تی‌شرت و شلوارک با عکس او، دنیا را به بچه‌ها می‌دهد.
advertising