روش درست کردن موم خانگی برای اپیلاسیون یا وکس موهای زائد

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 97/09/11
روش درست کردن موم خانگی برای اپیلاسیون یا وکس موهای زائد

اپیلاسیون و وکس برای رفع موهای زاید با موم خانگی


موم یکی از روش های رفع موهای زاید است که می توانید آن را به راحتی با چند دستور ساده در منزلتان درست کنید. برای اپیلاسیون موهای زائد به جای استفاده از موم های شیمیایی، موم خانگی درست کنید.برای رفع موهای زاید و اپیلاسیون (وکس) به جای استفاده از موم های شیمیایی ، از موم خانگی که خودتان درست کرده اید استفاده کنید.

3 روش برای تهیه موم خانگی برای اپیلاسیون و وکس مو های زائد



روش اول برای تهیه موم خانگی برای رفع مو های زائد


برای تهیه این موم می توانید از شکر یا عسل تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل خوردن استفاده کنید.سه فنجان عسل را با دو فنجان آب و نصف فنجان آبلیمو مخلوط کرده روی حرارت قرار دهید تا جوش آید و بعد از آن به مدت نیم ساعت روی حرارت ملایم بگذارید و هر چند دقیقه مخلوط را هم بزنید. وقتی مخلوط تیره شده، موم آماده است.

روش دوم برای تهیه موم خانگی برای اپیلاسیون مو های زائد


یک فنجان شکر را در یک ماهیتابه روی حرارت ملایم بگذارید تا کاراملی شود و بعد یک فنجان عسل و نصف فنجان آب لیموترش را به آن اضافه کنید. اگر مواد شما خیلی سفت شده کمی آب (یک قاشق سوپ‌خوری) به آن اضافه کنید تا حالت مومی پیدا کند، مخلوط را می‌توانید در یک شیشه دردار نگهداری کنید.

روش سوم برای تهیه موم خانگی برای وکس مو های زائد


دو فنجان شکر را با یک‌چهارم فنجان آب و یک‌چهارم فنجان آبلیمو روی حرارت قرار دهید. بعد از اینکه جوش آمد نیم ساعت روی حرارت ملایم بگذارید تا کاملا تیره شود. در این روش موم بعد از سرد شدن سفت می‌شود.
advertising