انواع رنگ های زیبا و جذاب رژ گونه

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 97/09/07
انواع رنگ های زیبا و جذاب رژ گونه

رنگ های شیک و پر طرفدار رژ گونه



انواع رنگ های زیبا و جذاب رژ گونه

رژ گونه هلویی رنگ


رنگ‌های گرم‌ تر، مانند هلویی روشن و گلبهی خیال گونه‌های برجسته را بهتر به نمایش می‌گذارند.از آنجایی که گروه رژ گونه ی هلویی بیشتر از رنگ های دیگر به اکثر رنگ‌ های طبیعی پوست شباهت دارند، از رژگونه ی هلویی باید بیشتر برای شکل دادن به گونه‌ها استفاده می شود و تنها میزان کمی به آنها رنگ اضافه می کنند.اما هنگامی که از رنگ‌های صورتی برای شکل دادن به گونه استفاده می‌شود، ظاهر بیمار گونه و بدون آرایشی به چهره می‌دهد،


رژ گونه برنزه (بژ)


از آنجایی که رژ گونه ی بژ و قهوه‌ای هم به شدت به رنگ طبیعی پوست نزدیک است، می‎بایست هم بر روی گونه و سیب گونه زده شود تا بدون نیاز به رنگ روشن و براق، به گونه‌ها گرمی و برجستگی ببخشد. آنهایی را انتخاب کنید که براق باشند تا رنگش صورت را برجسته نشان دهد و واقعا شبیه به رژگونه باشد، در غیر این صورت، شبیه گِل به نظر می‌رسد.به آرامی زدن رژگونه ی بژ به تمام گونه، به آنها پری و گردی می‌بخشد. رژگونه باید روی بالاترین نقطه‌ی گونه زده شود، اما نه به حدی که تمام صورت را بپوشاند. ابتدا دو انگشت را در گوشه‌ی لب‌ها قرار دهید که بدانید تا کجا رژگونه بزنید.


رژ گونه صورتی رنگ


قبل از زدن رژگونه، انگشت اشاره‌تان را کنار لب‌ها و روی خط لبخند قرار دهید، تا بدانید تا کجا رژگونه بزنید.هدف از رژ گونه ی صورتی مدل‌ سازی سرخی روی گونه به دلیل تجمع رگ‌های خونی است.رژگونه ی صورتی تنها باید روی سیب گونه (استخوان برجسته‌ی روی گونه) پر رنگ باشد. منظور از پررنگ، الزاما رنگ تند نیست، بلکه بیشترین رنگی است که می‌خواهید رژگونه تان داشته باشد. اما این رنگ رژگونه نباید از خط لبخندتان، به سمت بالای لب و کناره‌ی بینی برود، در غیر این صورت، خیلی غیرعادی به نظر خواهد رسید.
advertising