آموزش آرایش ساده دخترانه

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 97/09/07
آموزش آرایش ساده دخترانه

آرایش ساده و طبیعی دخترانه


این مقاله مراحل و نکات ساده و اولیه آرایشی طبیعی را به شما پیشنهاد می کند.این روزها معمولا اکثر دختران جوان علاقه زیادی به آرایش و زیباتر شدن دارند،اما اگر از تکنیک های صحیح اینکاراطلاع کافی نداشته باشند ،اینها تکنیک های ساده ای هستند که دانستن آنها می تواند برای این خانمهای جوان بسیار مفید باشد.پس با ما همراه باشید تا این تکنیک ها و روش ای ساده رابه شما معرفی کنیم.با این نکات ساده ،آرایشی ملایم و طبیعی خواهید داشت که البته برای هر مکانی هم مناسب و شیک خواهد بود.

مراحل انجام آرایش ملایم و ساده


1- قبل از آرایش ،حتما صورت خود با توجه به نوع پوست خود ،با یک صابون ملایم و یا پاک کننده ای بدون صابون ،تمام آلودگی ، چربی اضافه و احیانا آرایش قبل را از صورت خود پاک کنید. در ادامه پس از پاک کردن صورت ،مرطوب کردن آن ضروری است.این مرطوب کننده می تواند فاقد چربی و یا دارای چربی باشد.

2- در مرحله دوم در این آرایش ساده و طبیعی، با فوندیشن،دیگر نیازی به کانسیلر ندارید،چون موجب سنگین شدن آرایش شما خواهد شد.فراموش نکنید که صورت و گردن کاملا همرنگ و یکنواخت باشند.،یک فوندیشن مناسب پوست خود انتخاب کرده و آن را به صورت نقطه نقطه ،روی پوست و جاهایی که احتیاج به پوشانندگی بیشتری دارند ،مثل کناره های بینی ،زیر چشم و …بزنید و آنرا کاملا پخش کنید.

3- در مرحله بعد ،در صورت تمایل ،با یک پنکک یا پودر آرایشی نرم یا فشرده ،حالت مات زیبایی به آرایش خود ببخشید.اما هرگز لایه ضخیمی از پنکک استفاده نکنید،چون آرایش شما را از حالت طبیعی خارج کرده وآن را سنگین خواهد کرد.

4- برای انتخاب سایه ،می توانید بنفش یا قهوه ای ملایم را که نزدیک به رنگ پلک هستند ،انتخاب کرده و آن را تا سراسر پلک و تا زیر استخوان ابرو ادامه دهید.با این کار ،چشم ها حالت طبیعی تر و زیباتری خواهند داشت.

5- خط چشم مشکی یا قهوه ای برای آرایش ساده و طبیعی روز مناسب و جذاب هستند.برای اینکار ،کمی ابروها را بالا بکشید و با چشم نیمه باز ،خطی را در امتداد خط مژه ومطابق با مدل چشم خود بکشید.

6- -حالا نوبت فرمژه و ریمل است.بعد از زدن فرمژه و حالت دادن مژه ها،چشم را به حالت نیمه باز نگه دارید و در حالی که ریمل میزنید ،خیلی آرام در همین حالت نیمه باز چشم ها ،پلک بزنید تا با این حرکت ،مژه ها به هم نچسبند و حالت طبیعی خود را حفظ کنند.

7- رژلبی نزدیک به رنگ لب های خود انتخاب کرده و در صورت تمایل کمی برق لب روی رژ بزنید.

8- برای رژگونه ،رنگ گرم ملایمی را انتخاب کرده و بسته به مدل صورت خود،آن را با برسی نرم روی استخوان گونه بزنید.
advertising