نحوه صحیح استفاده از رژ گونه متناسب با قالب و فرم صورت

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 97/08/13
نحوه صحیح استفاده از رژ گونه متناسب با قالب و فرم صورترژگونه، یکی از اصلی ترین بخش های آرایش است که به صورت شما جوانی و درخشش می بخشد. اما استفاده از آن به بهترین شکل، کار چالش برانگیزی است. آن را به شیوه ی درستی روی صورت اعمال و در قسمت های درستی از صورت استفاده کنید. همچنین رنگی انتخاب کنید که به رنگ پوست شما بیاید تا رژگونه ای فوق العاده داشته باشید. در ادامه به نحوه استفاده از رژگونه متناسب با فرم های مختلف صورت می پردازیم.

1. استفاده صحیح از رژگونه برای صورت قلبی شکل


برای صورت های قلبی شکل رژگونه را به شکل بزنید. می توانید برس مخصوص را به صورت یک خط منحنی از بالای شقیقه تا پایین استخوان گونه بکشید. در قسمت شقیقه فشار زیادی به برس نیاورید و به تدریج فشار را تا قسمت گونه ها بیشتر کنید.

2. استفاده صحیح از رژگونه برای صورت گرد


اگر صورت گردی دارید روی سیب گونه ها رژگونه نزنید چون باعث می شود صورت شما گردتر به نظر برسد. در عوض زیر استخوان گونه را رژگونه بزنید تا صورت شما فرم بهتری پیدا کند.

3. استفاده صحیح از رژکونه برای صورت بیضی


اگر صورت شما بیضی است قلم مو را از استخوان گونه به سمت شقیقه حرکت دهید. با حرکات ملایم از برجسته ترین بخش استخوان گونه ی خود به سمت گوش حرکت کنید و همچنین کمی هم بالای شقیقه بزنید.

4. استفاده صحیح از رژگونه برای صورت مربعی


اگر صورت شما مربعی شکل است رژگونه را با حرکات دایره ای و مستقیما روی سیب گونه ها بزنید تا بخش های استخوانی صورت شما را ملایم تر کرده و توجهات را به گردترین بخش صورت جلب کند.
advertising