لیفت مژه چیست و چگونه انجام می شود

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 97/09/01
لیفت مژه چیست و چگونه انجام می شوداحتمالا تا به حال انواع اکستنشن مژه، بهترین فر کننده های مژه و سایر روش ها را امتحان کرده اید. اما اگر هنوز راه حل مناسب خودتان را پیدا نکرده اید، پس به خواندن این مطلب ادامه دهید. چراکه این روش قرار است زندگی شما را تغییر دهد.

همه ما دوست داریم مژه های بلند و جذاب داشته باشیم. اما دقت کرده اید که هر موقع می خواهید ریمل بزنید و سریع آرایش خود را تمام کنید، مژه ها بازی در می آورند؟ اگر مژه هایی دارید که سر سخت هستند، صاف می ایستند یا مژه های کوتاهی دارید ما در مقاله هر آنچه که باید مورد لیفت مژه بدانید برای شما آورده ایم.

لیفت مژه چیست؟


لیفت مژه در حال حاضر یکی از پر طرفدارترین روش ها برای فر کردن قابل توجه مژه ها است که بین 8-6 هفته دوام دارد.درمان با لیفت مژه به این صورت است که مژه ها به سمت بالا کشیده می شوند تا به آنها حجم و طول اضافه شود. علاوه بر این، شما حتی می توانید مژه هایتان را رنگ کنید! خیلی جالب است، نه؟ اگر می خواهید دلیل و چگونگی این روش را بهتر درک کنید یا اگر می خواهید برای اولین بار این روش را امتحان کنید، به خواندن ادامه دهید تا بیشتر راجع به آن بدانید.

فواید و کاربرد لیفت مژه


-فر مژه ها روی مژه های سرکش شما اثر ندارند.
-مژه های صاف شما در اکثریت است و به نیازمند فر شدن هستند.
-از دوباره زدن ریمل در هر روز خسته شده اید.
-چشمانتان پوشیده شده است یا ریز به نظر می رسد، بنابراین به کمی لیفت احتیاج دارید تا آنها را بهتر نشان دهید.

انواع روش های لیفت مژه


وقتی صحبت لیفت مژه می شود، کلی روش های معروف برای عرضه هست که می توانید انتخاب کنید. اساسا، در هر نوع از درمان، یک سرم یا یک مخلوط مخصوص به تک تک مژه ها قبل از اینکه فر شوند زده می شود. ایجا چیزی است که باید بدانید:

1.لیفت مژه برای بهبود طول-حجم مژه (LVL)


LVL، ریشه مژه های طبیعی را بهبود می بخشد تا مژه های بلندتر، کشیده تر و پر حجم تر داشته باشید بدون اینکه از چسب ها و اکستشن استفاده کنید.

2.لیفت مژه رویایی (Dreamlash)


ادعای این تکنیک این است که از بقیه تکنیک ها ملایم تر است. از یک فرمول کراتین سبک و حالت دهنده های انعطاف پذیر استفاده می کند که به مژه هایتان حالت کشیده و جذاب می بخشد. اگر نگران این هستید که به سرم ها که پایه آن مواد شیمیایی است حساسیت می دهید، می توانید از این روش درمان استفاده کنید.

2.لیفت مژه با کراتین (Keratin Lash Lift)


لیفت مژه با کراتین گاهی اوقات با عنوان “فر مژه” بیان می شود. این درمان شامل اعمال کراتین، آنزیم ها و پیگمنت های خاص به مژه ها است. لیفت مژه با کراتین حدود دو ساعت به طول می انجامد.

نکاتی برای داشتن لیفت مژه فوق العاده


حالا که شما یک تصویر نسبتا خوب از اینکه لیفت مژه چگونه کار می کند دارید، چند نکته کاربردی برای قبل، بعد و در حین لیفت مژه در اختیار شما خواهیم گذاشت. اگر از این نکات پیروی کنید، لیفت مژه به مژه هایتان آسیب نخواهد زد.

-اگر از لنز استفاده می کنید، حواستان باشد تا در روز انجام لیفت مژه با عینک بروید.
-با یک براش مژه، مژه هایتان را روزانه شانه کنید تا از در هم تنیده شدن جلوگیری شود.
- برای اینکه دوام لیفت مژه را افزایش دهید، از ریمل زد آب استفاده نکنید و بچسبید به ریمل های با فرمول سبک تر.
-استفاده از پاک کننده یا کرم های آرایشی بر پایه روغن (Oil-based)، ممکن است روی طول عمر لیفت تاثیر بگذارد. در ابتدای دوره از استفاده از آنها خودداری کنید.
-با یک براش مژه، مژه هایتان را روزانه شانه کنید تا از در هم تنیده شدن جلوگیری شود.
-برای چند روز از آرایش کردن خود داری کنید، زیرا ممکن است با مواد فر، در این مرحله حیاتی مداخله داشته باشد.
-اگر دچار هر نوع ورم یا خارش شدید، بهتر است به دکتر مراجعه کنید.
-از فرمژه و زدن ریمل های زد آب سه روز قبل از لیفت مژه بپرهیزید. این به خاطر این است که مطمئن شویید مژه های تان به اندازه کافی استراحت کرده و خشک است و آماده عملیات لیفتینگ است.
-ممکن است تا یک روز طول بکشد تا سرم کاملا اثر کند و جا بیافتد. بنابراین حواستان باشد در طول این مدت زیاد به مژه ها یا چشمانتان دست نزنید. همچنین از رفتن به شنا یا سونا در این مدت خودداری کنید تا مژه هایتان خیس نشود.

عوارض لیفت مژه چیست؟


هر چیز فوق العاده، یکسری معایب به همراه دارد. اگر پوست خیلی حساسی دارید، دچار خشکی مزمن چشم شده اید، یا هر عفونت دیگری در چشم دارید، بهتر است درمان های دیگر را امتحان کنید. محلولی که حین درمان با این روش استفاده می شود، ممکن است باعث خارش بیشتر شود (هیچ کس مژه های بلند در ازای چنین قیمتی نمی خواهد.) همچنین اگر مژه هایتان خیلی کوتاه است، ممکن است لیفت مژه خیلی روی آن ها تاثیر گذار نباشد.

پیدا کردن یک سالن مناسب برای انجام لیفت مژه


هنگام پیدا کردن یک سالن خوب برای لیفت مژه، باید نهایت دقت را به خرج دهید. از آن جایی که لیفت مژه یک روش نسبتا جدید است، ممکن است هر جایی آن را ارائه نکند یا از مواد مرغوب استفاده نکند. اما تحقیق درباره آن بسیار کمک می کند.

-قبل از اینکه از راجع به یک سالن تصمیم بگیرید، حتما راجع به نظرات مشتریان آن به صورت آنلاین بخوانید. مطمین شوید که آن سالن معتبر و امن است.
-از متخصص فنی آن سالن سوال کنید که آیا مدرک معتبر برای لیفت مژه را دارد یا خیر.
-می توانید به سالن هایی که کار تخصصی مژه و ابرو انجام می دهند نیز سر بزنید.
advertising